וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפרעת בניו יורק סיטי: מייגן מרקל בחליפת ספורט וכובע מצחייה

הדוכסית מסאסקס הגיעה לניו יורק לחגוג עם הבסטיז מהבית את הבייבי שאוור של התינוק המלכותי שעתיד להגיע ואחרי ביקור בו ביזבזה 500 אלף דולר (לא כולל טיסה), עלתה על מטוס חזרה בטייץ וז'קט תואם

מייגן מרקל. splash
הכי לא מלכותית - מייגן מרקל באימונית/splash

נתחיל מהנהלים - נשים במשפחת המלוכה הבריטי לא נראות בציבור כשהן לא לבושות בבגדי מעצבים/מתוקתקות באיפור-שיער/ייצוגיות ומעונבות. אנחנו חלילה לא רוצות להתריס, בכל זאת מדובר באישה הריונית בחודש מתקדם, אבל אנחנו נוטות להאמין שזו הפעם הראשונה בהיסטוריה שדוכסית נראתה באימונית הכוללת טייץ צמוד במיוחד, ז'קט לייקרה, סניקרס וכובע מצחייה. מייגן מרקל (37) ממשיכה לעשות את הבלתי ייאמן ובביקור של פאן בניו יורק מחזירה את הגלאם ההוליוודי של כוכבת שרק יצאה מבית המלון ונתפסה על ידי עדשת הפפראצי. אנחנו מרוסקות. נ-ק-ו-ד-ה.

לעוד חדשות אופנתיות:
רגע לפני האוסקר: הסטייל המנצח של רמי מאלק
"האיש ששינה את חיי": המפורסמים נפרדים מקרל לגרפלד

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. splash
משגעת, מייגן מרקל סופר ספורטיבית/splash

אמאל קלוני וסרינה וויליאמס היו רק חלק מהנשים החשובות שנכחו במסיבת הטרום לידה של מרקל שהייתה הפיק בטיול הקצרצר של הדוכסית בניו יורק סיטי ששוויו מוערך ב-500,000$, לשם הגיעה במעיל טרפז של Courrèges הוט קוטור ומשקפי שמש של Le Specs ב-250 ש"ח בלבד.

עוד באותו נושא

הלוק שהמיס את השלג: מייגן מרקל בשמלה צבעונית - שכבר הפכה סולד אאוט

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. splash
הבייבי באמפ המדוברת בעולם/splash

השיא האופנתי של הביקור המתוקשר היה בעזיבה. מרקל עלתה למטוס הפרטי ששכרה באימונית בצבע נייבי שכללה טייץ של מותג הספורט החביב על הנשים בקליפורניה לולו למון וז'קט לייקרה בצבע תואם. את לוק חדר הכושר שידרגה עם נעלי האולטרה בוסט החדשות של אדידס, כובע מצחייה שחור, מעיל קאמל מחויט, תיק עור שחור של cuyana ב-395$ ושרשרת של המותג jenmeyerjewelry עם הכיתוב mommy, כן היא כבר מוכנה ללידה.

מייגן מרקל. splash
מבזבזת בלי תקנה, העיקר שבסטייל. מייגן מרקל/splash

אמאל קלוני מצטרפת לחגיגה באוברול של סרג'יו הדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully