וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבן הזהב: המעצבת הישראלית שהלבישה את ניקי מינאז'

24.2.2019 / 7:45

מעצבת התכשיטים הישראלית קרן וולף התבקשה להכין מספר פיסים מיוחדים למופע החדש של ניקי מינאז', ומה היא גילתה באינסטוש עשרה ימים לאחר מכן? שהאקססוריז המטורפים שלה נבחרו לפתוח את המופע החדש

ניקי מינאז' - המופע החדש

כל הצלחה ישראלית מעבר לים מרטיטה לנו את הנפש אבל הפעם באמת נרשם שיא חדש בכל הקשור לזירת האופנה המקומית הקטנה שלנו. הכוכבת והראפרית האמריקאית ניקי מינאז' (36) פתחה את הוויקנד האחרון בסיבוב הופעות חדש ובחרה במעצבת התכשיטים והאקססוריז קרן וולף להיות זו שתיתן את האדג' הקיצוני בגזרת הסטייל. ואנחנו לא מדברות פה על נגיעת תכשיטים מעודנת שמצריכה זכוכית מגדלת, אלא על טוטאל לוקים המורכבים מפיסים מתכתיים מטורפים שנלבשים על כל הגוף ברמת בולטות ומקוריות ראויים לציון.

לעוד חדשות אופנתיות:
כשהכוכבות הגדולות בעולם מתפשטות מהאיפור והאמת נחשפת
מתפרעת בניו יורק סיטי: מייגן מרקל בחליפת ספורט וכובע מצחייה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זו לא הפעם הראשונה בה ניתן לאתר את חתימתה של וולף (40) על אבזור כוכבות בקנה מידה בינלאומי, בעבר היא כבר רשמה נוכחות וקישטה שמות כמו ליידי גאגא, קיילי ג'נר, קרלה ברוני ומיילי סיירוס, אבל הפעם כאמור זה סיפור גדול יותר. "הסטייליסטית אנה טרבלייה פנתה אליי לפני שבוע וחצי בוואטסאפ, כבר עבדתי איתה בעבר ואנחנו בקשר מצוין, וביקשה שאכין לה תוך עשרה ימים פריטים למופע החדש של ניקי מינאז'", מספרת לנו וולף בהתרגשות. "בשלב ראשון היא ביקשה רק סקיצות של טוטאל לוקים במייל כדי להעביר לניקי שתראה אם היא בכלל מתחברת לסגנון שלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניקי מינאז', קרן וולף. יח"צ,
ניקי מינאז' באקססוריז של קרן וולף/יח"צ

בסופו של דבר וולף גילתה כי כתר החוליות המוזהב נבחר לספוט של רגע פתיחת המופע רק דרך האינסטגרם. "עד לאותו הרגע לא ידעתי בכלל אם היא תשתמש במשהו, זה תהליך שהייתי בו לא מעט בעבר וככה זה. אתה עובד קשה ויודע שיש מצב שתתאכזב אבל שווה לי לקחת את הסיכון. היה לי שבוע, שבמהלכו גם העברתי דירה את בית המלאכה שלי, והחלטתי שאני מתאבדת על זה".

ניקי מינאז', קרן וולף. יח"צ,
לקווין אליזבת' אין כזה כתר/יח"צ

אחרי שמינאז' נתנה אוקיי על הסקיצות של וולף החל תהליך של שבוע ללא שינה בהם האחרונה מייצרת כל פריט לפי מידות ומתקשרת עם טרבלייה בפינג פונג של תמונות וסרטונים מכל זווית. בחמישי האחרון, יממה לפני ההופעה הראשונה במינכן, נארזו (כשהשליח בדלת) 11 פריטים בגודל לא סטנדרטי ובהם כפפות, כתר, מחוך, חגורה מוזהבת ותכשיטי שפתיים גמישים שמאפשרים לשיר איתם . "מדובר ברזולוציות מטורפות של התאמה" מוסיפה וולף, "הייתי מוטרדת להספיק הכל בכלום זמן, שהם יאהבו את הדברים כשהם יראו אותם בלייב, שהחבילה תגיע בזמן ושבאמת היא בסוף תלבש את זה, כי היה לי ברור שיש לה עוד אופציות".

ניקי מינאז', קרן וולף. יח"צ,
הפיס לצוואר בעיצובה של קרן וולף/יח"צ

"זה משוגע מבחינת הווליום בתקשורת" היא נרגשת לספר, "זה שהיא אהבה את הדברים כבן אדם לבן אדם זה מחמיא ונותן תמריץ גדול ורגע של נחת. היו הרבה מקרים שעיצבתי במיוחד פריטים והם בסוף לא נכנסו, אני לא יכולה להיכנס לשמות כי אסור לי אבל בכיתי לא מעט בעבר על דברים גדולים שהתאבדתי עליהם ובסוף זה לא קרה וזה מתסכל ברמות. אני כבר יודעת שזה לא תמיד מצליח אז עד שזה לא על הבמה אני לא נושמת ולא שמחה".

ניקי מינאז', קרן וולף. יח"צ,
קארדי בי מי? ניקי מינאז' מרימה בסיבוב ההופעות החדש/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully