וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי סקסי שלה: המלכה לטיסיה בשמלת עור

לטיסיה ממשיכה לחזק את מעמדה כפאשניסטה ומוכיחה כי שיש לה הרבה יותר סטייל ממייגן מרקל וקייט מידלטון גם יחד בתקופה האחרונה. מדויקת, לא מתאמצת וסופר טרנדית

המלכה לטיסיה. GettyImages
סופר סטייליש. לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

בזמן שקייט מידלטון מדרדרת אופנתית ומבליחה מדי פעם לוקים חביבים ובעת מייגן מרקל כבר מתכוננת לחופשת הלידה שלה, לטיסיה ממשיכה לסמן הצלחה מסחררת בבחירת אאוטפיטים משגעים. מלכת ספרד בת ה-46 פשוט לא מפספסת, משקיעה בכל לוק מכף רגל ועד ראש ולא מפחדת להעז בבחירות לא קונבנציונליות לבת מלוכה. שמלת העור החדשה שלה היא כל מה שצריך בכדי לדפוק הופעה.

לעוד חדשות אופנתיות:
חם, לוהט! בלה חדיד שרפה את המסלול כשהיא קודחת מחום
גירל פאוור: הפקת אופנה מטריפה עם ירדן הראל

עקבו אחרי וואלה! אופנה

המלכה לטיסיה. GettyImages
גם הגלאם מדויק/GettyImages

בית המלוכה הספרדי הוא אחד היחידים בעולם שמצליח לתת פייט לארמון הבריטי ואם אחת המגמות האחרונות בארמון הבריטי היא הניסיון לשדר נגישות ועממיות, גם לטיסיה מצליחה להרים מותגים עממיים ולהיראות בשיאה לצד הקוטור הקבוע כדוגמת שמלת השכמייה המדוברת של סטלה מקרטני.

בסוף השבוע שעבר נכחה המלכה ביריד אומנות במדריד לשם הגיעה בשמלת ערב מעור שחור בשילוב חגורת מותן של המותג השוודי other stories & בשווי 1,630 ש"ח, סטילטו ניוד של פראדה ותיק קלאץ' של המותג הספרדי והסופר אהוב עלינו - Utereqe. הגלאם היה מדויק לא פחות עם עיניים מודגשות ושפתיים מבריקות והשיא נרשם בשיער שנאסף בקוקו נמוך עם סרט פפיון שחור. מוש-לם.

עוד באותו נושא

הכי עממית: לטיסיה מלכת ספרד בחצאית מנוחשת של זארה

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה. GettyImages
שמלת עור שחורה וסטילטו של פראדה/GettyImages

בהמשך אירחה המלכה הפאשניסטה את נשיא פרו שהגיע לביקור בספרד בלוק שהיה מוצלח לא פחות. שמלה תכלת של נינה ריצ'י עם עיטורי כוכבים כסופים וחגורת מותן דקה מקולקציית סתיו-חורף 2017 של המותג. אליה צירפה גם סנדלים כסופים ועגילי יהלומים בצורת כוכב של שאנל בשווי 6,000 פאונד.

המלכה לטיסיה. GettyImages
מוסיפה להכל קצת פאן. המלכה והפפיון/GettyImages
המלכה לטיסיה. GettyImages
לוק מספר 2 - שמלה של נינה ריצ'י/GettyImages
המלכה לטיסיה. GettyImages
עשתה למייגן וקייט בית ספר. לטיסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully