וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרייס ג'ונס חוזרת בגיל 70 - ולא תאמינו איך היא נראית היום

3.3.2019 / 13:26

היא הייתה האם המייסדת של אמניות הזיקית באשר הן - אחת מהאייקונים הגדולים והמרתקים של תקופה שהייתה קיצונית וטווסית בכל מקרה - שנות ה-80, אבל האם השנים עשו טוב לדוגמנית/זמרת/שחקנית? חכו שתראו את התמונות שלה מהתצוגה של טומי הילפיגר

FACEBOOK/ Tommy Hilfiger

היא עלתה לגדולה וכבשה את עולם הדוגמנות בתחילת שנות ה -70, לפני שהתחילה את הקריירה הקולנועית והמוזיקלית שלה - ובימים אלה, גרייס ג'ונס מבצעת את החזרה המפוארת שלה אל מסלול הדוגמנות. אם לא גדלתם בשנות ה-70 וה-80 אולי השם לא נשמע לכם מוכר, אבל בימים ההם היא הייתה אחת מהכוכבות הגדולות והפרצופים המוכרים ביותר בעולם.

זה מה שנכתב עליה באנציקלופדיה המקוונת "אאוריקה": "חד פעמית!", "בלתי נתפסת!", "מעולם אחר!" - אם פעם ינסו לחקור למי חייבות מדונה וליידי גאגא את ההופעות המהממות שלהן, ודאי יגלו שההשפעה הניכרת עליהן ועל רבות אחרות היא הדוגמנית ואייקון המוזיקה, בעלת המראה האנדרוגיני, גרייס ג'ונס. את ג'ונס ניתן להגדיר בפשטות כאם המייסדת של אמניות הזיקית באשר הן - אחת מהאייקונים הגדולים והמרתקים של תקופה שהייתה קיצונית וטווסית בכל מקרה - שנות ה-80. היא זמרת, שחקנית, מי שהייתה דוגמנית-על, מוזה של אמנים ומעצבים ומאושיות התרבות המשפיעות והשערורייתיות של השנים ההן, הסוערות, המהודרות והמפונפנות ביותר. אבל ההתחלה של גרייס ג'ונס הייתה כילדה בג'מייקה, שנולדה בשנת 1948 בתור בוורלי גרייס מנדוזה" - מה שהופך אותה ללא פחות מבת 70 כיום.

עוד בנושא
36 שנה אחרי ובגיל 53 פאולינה פוריצקובה חוזרת לדגמן בעירום עבור הספורטס אילוסטרייטד
דוגמנית העל אל מקפירסון חושפת את הסוד למראה הנעורים הנצחי - והוא נמצא בארוחת הבוקר שלכם
לא תאמינו מה גילה האמיתי של הדוגמנית הצרפתייה שכובשת את העולם

ככה היא נראתה בשיא תהילתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully