וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאהב בשנית: הכירו את האולסטאר החדשות שלכן

17.3.2019 / 11:45

המעצב הבריטי הידוע Jw anderson יצא בשיתוף פעולה שקט עם קונברס ויחדיו שדרגו את האולסטאר הכל כך אהובות לדגם פופי וטרנדי במיוחד. אז היכן ניתן להשיג את הסניקרס החדשות וכמה זה יעלה לכן? כל הפרטים

מערכת היחסים שמנהל עולם האופנה עם קטגוריית הסניקרס היא אחת המגמות היציבות והמוצלחות שפשטו בשנים האחרונות על התחום. הנוחות הבלתי מתפשרת שהביא צד אחד לקשר בשילוב העיצובים המושקעים והמלהיבים שהביא איתו החצי השני יצרו תופעה שקשה להתחרות בה. וזה עוד לפני שציינו את הנגישות הכלכלית של לא מעט דגמים מבוקשים, מה שהופך את העניין לחגיגה להמונים ולא רק עבור קומץ מרובי יכולת. מי שזוכה בתואר ה'כוכב התורן בז'אנר' הוא דגם היוניסקס run star run מתוך קולקציית שיתוף הפעולה בין המעצב הכוכב JW Anderson, שעומד בראש בית האופנה הנושא את שמו וגם בראש המותג Loewe, לבין חברת קונברס.

לעוד חדשות אופנתיות:
הפחד הגדול של הדוגמניות נחשף: נעם פרוסט מאחורי הקלעים של שבוע האופנה
"כל גוף יפה": כשהבסטי של אמילי רטאייקאוסקי עברה בודי שיימינג

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יי, הידוע כמי שבוחר בפינצטה עם מי לעצב קולקציות מיוחדות וברזומה שלו ניתן למצוא בעיקר קפסולות עם שמות פחות מוכרים (מלבד אחת עם טופשופ, ורסצ'ה ושנייה עם יוניקלו), לכאורה נתן שדרוג צפוי לאולסטאר הקלאסיות שכבר קיבלו בעבר לא פעם גרסאות על סוליית פלטפורמה מוגבהת. אבל הטוויסט הנוסף שהמעצב הבריטי שידך לחברה שעיקר תהילתה נשען על מודל של נעלי כדורסל משנת 1917 הוא כל מה שהיה נחוץ בשביל להסתכל עליהן במבט מאוהב מחדש.

אנדרסון לקח את ה'צ'אק טיילור' הקלאסיות בקנבס לבן, אחד הדגמים הפופולריים ביותר של אולסטאר, הוסיף לו סוליית פלטפורמה לבנה מגומי בטאץ' אווירו-דינאמי עתידני וקינח בסוליית שיניים חצויה בגווני תכלת וקאמל. פשוט, לא מתאמץ, פופי וטרנדי במידה ובעיקר מתאים לחרישות. חדי העין שהבחינו בו בתצוגת אוסף הקיץ של אנדרסון שנערכה בלונדון בספטמבר האחרון סימנו אותו והמתינו בסבלנות להשקה השקטה. רובם אגב יפנים (על פי התמונות באינסטגרם), אבל מסתבר שגם כמה פאשניסטות הצליחו לשים את ידן על חלק מהסחורה, למרות שלא חולקה בחינם במסגרת מסע יח"צ סטנדרטי בתפוצת נאטו.

מאז שהושק למכירה לפני כחודש, הדגם (120$) אזל תוך שבוע וכרגע מאוד קשה להשיגו גם דרך רשימות המתנה, ואין צפי על ייצור של מהדורה נוספת. אבל חדשות טובות ומעט יקרות - איפה שכן ניתן עדיין להשיג את הדגם המבוקש זה בשווקי מכירות משניים כמו רשת ebay, שם מוצעים למכירה זוגות בודדים במחירים שנעים בין 250-400 דולר, פי שניים ויותר מהמחיר המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully