וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים שעשו לנו השנה כבוד בעולם - ולא בטוח ששמעתם עליהם

גל סלונימסקי

9.5.2019 / 11:32

לכבוד יום העצמאות הפטריוטיות נשפכת מאתנו והחלטנו לפרגן לכמה ישראלים מוכשרים בתעשיית האופנה המקומית שעשו לנו השנה כבוד מעבר לים. אנחנו לא מדברות על השמות שכבר שמעתם, אלא דווקא על מעצבי אופנה, דוגמנית, מאפרת וצלם שהעשייה שלהם אולי חמקה לכם מתחת לרדאר

ניקי מינאז', קרן וולף. יח"צ,
התכשיטים של קרן וולף על ניקי מינאז'/יח"צ

ישראל היא אמנם מדינה קטנה, אבל היא אחת המדוברות בעולם כולו. ולא, לא רק הבעיות הביטחוניות או הפוליטיקה הסוערת גורמות למדינת ישראל להיות בולטת בעולם. גם לא היותנו אומת היי טק עם המצאות חיוניות, אלא גם בזכות האנשים המוכשרים של תעשיית האופנה המקומית שהצליחו לצאת החוצה, ליצור שיתופי פעולה בינלאומיים ולעבוד עם האנשים הכי נחשבים מעבר לים.

חוץ מהשמות המוכרים והגדולים שעושים חיל בעולם (עיינו ערך גל גדות), יש עוד לא מעט ישראלים שהצליחו בזכות הכישרון שלהם להפוך לשם דבר מעבר לים. לכבוד יום העצמאות החלטנו לפרגן לכאלה שעשו לנו השנה כבוד בעולם ואולי לא שמעתם עליהם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מעצבת התכשיטים קרן וולף

וולף היא מעצבת תכשיטים ואקססוריז עם טאץ' ייחודי, כזה שמצליח לסקרן לא מעט אושיות אופנה גדולות מעבר לים. היא יכולה לזקוף לזכותה לא מעט הישגים לאורך השנים כמו עבודה עם קיילי ג'נר, ליידי גאגא, מיילי סיירוס ונוספות. ומכאן, שזו ממש לא הפעם הראשונה שהיא עושה אותנו גאים - אבל עדיין, אי אפשר שלא לפרגן על ההישגים של השנה החולפת.

המעצבת זכתה השנה למקפצה לא נורמלית לקריירה בזכות ניקי מינאז', סולאנג' נואלס וג'יג'י חדיד. וולף ציידה את מינאז' באקססוריז למופע שלה, קישטה את סולאנג' בצילום של עטיפת אלבומה החדש וזכתה שג'יג'י חדיד תענוד תכשיטים שלה בצילומים לשער של ווג הונג קונג.

הדוגמנית יעל שלביה

נראה שבשנה האחרונה אי אפשר היה שלא לשמוע את השם יעל שלביה. הדוגמנית בת ה-18 דורגה לפני יותר משנתיים במקום ה-17 ברשימת מאה הנשים היפות בעולם - והשאר היסטוריה. מאז היא הפכה לאחת הנשים העסוקות בתעשייה עם ביקורים תכופים במדורי הרכילות נוכח מערכות יחסים שהיו או לא היו עם גברים מפורסמים לא פחות, כמו עומר אדם וברק שמיר.

את רגעי השיא הבינלאומיים שלה אפשר לגמרי לזקוף לזכותה של משפחת קרדשיאן שהתאהבה בדוגמנית הישראלית הצעירה. הכל התחיל בשנה שעברה אז הילדה הדתייה מנהריה זכתה לככב בקמפיין האיפור של קים. שלביה טסה לניו יורק לצילומים ומצאה חן בעיניי המשפחה. מאז הם ממשיכים לטפח את הקשר ולאחרונה נודע כי היא הצטלמה גם עבור קמפיין ה'סקין קר' של מותג הביוטי של קיילי ג'נר.

הדוגמנית הדתייה יעל שלביה מככבת בקמפיין האיפור של קים קרדשיאן. אינסטגרם, אתר רשמי
מדגמנת למותג הביוטי של קים קרדשיאן. יעל שלביה/אתר רשמי, אינסטגרם

הדוגמנית יושיבה ג'ונס

ג'ונס המשגעת, נציגה של קהילת העבריים בדימונה, כבר עובדת לא מעט שנים בתעשיית האופנה המקומית והבינלאומית. ואולם, השנה היא רשמה לעצמה הישג מרשים כשזכתה לכתבת פרופיל במגזין ווג. "היא שובת לב. יש לה עיני שקד וריסים ארוכים והאנגלית שלה מושלמת, בלי אף נוכחות למבטא ישראלי", כתבו עליה במגזין הנחשב. חוץ מלהחמיא ליופי המהפנט שלה, המראיינים גם התרשמו מהתרבות וההיסטוריה של הקהילה ממנה היא באה ודיברו איתה על החיים בישראל.

המעצבת שרון טל למשכית

המעצבת הראשית של בית האופנה משכית עושה הכל בכדי להחזיר אותו לימי הזוהר שלו לפני כמה עשורים - ונראה שהולך לה לא רע בכלל. זה כבר כמה שנים שהיא מטפחת את בית האופנה הישראלי כראוי, אבל השנה היא קיבלה חותמת בינלאומית נחשבת הודות לריאיון עם המגזינים ווג אוסטרליה ואל איטליה.

בווג אוסטרליה הקדישו ארבעה עמודים בגיליון המודפס לבית האופנה הישראלי שם שאלו על ההיסטוריה המעניינת ובדקו מה יש לו להציע היום. לצד זה, נבחרה טל להשתתף בכנס יוקרתי באוסטרליה בנושא חדשנות באופנה בנוכחות עורכת ווג סין, מייסדת ועורכת ווג הודו, עורכת ווג אוסטרליה ואנשים נחשבים נוספים בתעשייה.

חוץ מהכבוד שעשו לטל במגזינים בעולם, משכית גם זכתה להקרין וידיאו ארט משובח באורך שעתיים על מסכי הטיימס סקוור בניו יורק בעיצומו של שבוע האופנה בעיר לפני מספר חודשים. וזה לא הכל, בית האופנה רושם לעצמו השנה את הקמתו של מותג הבת החדש והנגיש שנקרא M By Maskit.

עוד באותו נושא

הר סדום פינת טיימס סקוור: המותג הישראלי שכובש את ניו יורק

לכתבה המלאה
משכית. אבי ולדמן,
שביט ויזל על המסלול של משכית בשבוע האופנה בישראל/אבי ולדמן

הצלם טל עבודי

צלם האופנה טל עבודי עבד עם לא מעט כוכבות לאורך השנים, אך הכל השתנה עבורו כשצילם את הדוגמנית הבינלאומית נינה אגדל. הצילומים האלה עברו בהתחלה בשקט יחסי בעולם, עד שמישהי אחת חשובה ומשפיעה לא הצליחה להתעלם מהם - כריסי טיגן. טיגן כל כך התלהבה מהתוצאה ורצתה גם, אפילו אם אין לה מטרה מיוחדת שהיא צריכה להצטלם עבורה. אז היא קבעה איתו פגישה על סט הצילומים "סתם בשביל הפאן". עבודי הביא איתו צוות ישראלי שכלל את הסטייליסט שלו לבן ואת מעצב השיער שי הללי זיו ואליהם צירף את המאפרת הבינלאומית המצליחה מארי פיליפס.

"עבר כל כך הרבה זמן מאז שהצטלמתי רק כדי להצטלם", שיתפה טיגן באינסטגרם. "אבל ראיתי את התמונות המדהימות של טל עבודי לחברה שלי נינה אגדל והייתי חייבת לפגוש אותו. זה היה יום נפלא עם כמה מהאנשים הכי נהדרים שיש".

המאפרת אדווה אלמקייס

המאפרת אדווה אלמקייס מוכרת מאוד בתחום הכלות בארץ. אם לומר את האמת, אין כלה שלא שמעה את השם שלה במהלך החיפושים אחר מאפרת ליום הגדול. אלמקייס יכולה לרשום לעצמה ברזומה מאות כלות מרוצות ובנוסף היא גם אחראית על לא מראות ביוטי בהפקות אופנה נחשבות.

ואולם, השנה היא יכולה לזקוף לזכותה שני הישגים בינלאומיים מרשימים. הראשון הוא האיפור לבלוגרית האופנה המצליחה בעולם קיארה פראני, כאשר זו ביקרה בארץ והשני הוא ההופעות התדירות שלה בעמוד האינסטגרם הרשמי של מותג האיפור של קים קרדשיאן. ומה שקים קרדשיאן אוהבת - העולם אוהב. כמו שזה נראה כרגע, הקריירה בחו"ל ממש מעבר לאופק.

ואלה שנגעו בביונסה: גליה להב ושחר אבנט

שתי מעצבות ישראליות הצליחו השנה לעבור את כל המשוכות ולהגיע לכוכבת השווה בעולם - ביונסה. אין ספק שמדובר באחד ההישגים המרשימים ברשימה שלנו, והתחושה שקווין בי מחבבת מעצבות ישראליות גורמת לנו לטפוח לעצמנו על השכם בגאווה. מי שהצליחו לספק לנו את רגעי האושר האלה אלו גליה להב ושחר אבנט.

להב הצליחה להלביש את ביונסה בשמלת כלה בעיצובה בטקס חידוש הנדרים עם ג'יי זי. זו לא פעם ראשונה שקווין בי לובשת מעצבות ישראליות, אבל הבחירה ללבוש לטקס הסודי והאינטימי שמלה כחול-לבן עשתה לנו חם בלב. נוסף ללהב יש גם את המעצבת הצעירה שחר אבנט, בוגרת שנקר, שחברה לביונסה בסיבוב ההופעות שלה השנה. אבנט עיצבה עבור קווין בי שני לוקים שכיכבו על הבמה - שמלת טול בצבע ניוד ושמלת שכבות בצבע לבן.

ביונסה ג'יי זי חידוש נדרים שמלה גליה להב. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה לובשת שמלת כלה של גליה להב בטקס חידוש הנדרים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully