וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה משלה: ככה מלניה טראמפ נראית אחרי 16 שעות טיסה

26.5.2019 / 11:00

בעוד שאנחנו בחיפושים אחר הקרם שיצליח להרים לנו את הפנים בתום טיסה ממושכת ותמיד נעזרות במשקפי שמש שיסתירו את העייפות, הפירסט ליידי ממשיכה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב - להזכיר לנו שיש את העולם ויש אותה

מלניה טראמפ, דונלד טראמפ. GettyImages
טסה בסטייל. מלניה טראמפ פלוס אחד/GettyImages

גם בימים כתיקונם המלתחה השווה של מלניה טראמפ מהווה נושא אהוב לדיון, אבל כשהגברת הראשונה אורזת לקראת המראה באייר פורס 1 לטובת ביקור רשמי מעבר לים מדובר תמיד בחגיגה תקשורתית בלתי נגמרת. מעבר להחלפת התלבושות המסחררת והפרשנויות הרבות סביב המחירים והמותגים שהיא בוחרת להציג לעולם, יש גם תמה בעלת קו מנחה ברור שהופכת את העניין לסוג של אוצרות (כמו בתערוכה) עם סיפור רקע שקשור לאותו ביקור. את הוויקנד האחרון פתח הזוג הנשיאותי של ארה"ב עם המראה לטוקיו ביפן במטרה להרים לקיסר היפני הנכנס נארוהיטו כאורחי המדינה הראשונים לכהונתו.

לעוד חדשות אופנתיות:
אוסף ריזורט מהחלומות: הצצה לקולקציות קיץ שאהבנו במיוחד
כל מה שצריך לדעת על קולקציית הבגדים של ריהאנה - פלוס הצצה!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ, דונלד טראמפ. GettyImages
מאמי, תן לי יד. מלניה ודונלד טראמפ/GettyImages

לעלייה המסורתית במדרגות המטוס בחרה מלניה, שנראתה רעננה להפליא גם לפני וגם אחרי 16 שעות טיסה, בשמלת משי לבנה של קלווין קליין בעלות של 3,900$ וכרגע מוצעת בחמישים אחוז הנחה. עיצוב השמלה המושלמת שלבשה כלל דפוס גלויות מנופי החוף המערבי, מחווה לתרבות האמריקאית על פי פרשני הרשת, גזרת חולצת כפתורים באורך מידי וחגורת מותן דקה מעור בגוון חום. לגימור הלוק היא בחרה באופן צפוי בזוג עקבי לובוטין מעור, הפעם מדגם אגנסקה (695$) בצבע כחול כהה שהתאימו בול למדי החיילים האמריקאים אותם פגשה רגע לפני ההמראה במרילנד.

עוד באותו נושא

השנה הגדולה של מלניה טראמפ: הגברת הראשונה חוגגת 49

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ, דונלד טראמפ. GettyImages
עכשיו רק תדאגי שהשמלה לא תתעופף והכל טוב/GettyImages

אחת התמונות בהן מצולמת הפירסט ליידי על הדשא חושפת תקלת אור שיחד עם הרוח גרמה לשקיפות מסוימת באזור החצאית. אותו אימג' הלהיב באופן קיצוני את האתרים בניכר שהשוו אותו לצילום של הנסיכה דיאנה מ-1980, שזכה לכינוי "פרינסס דיאנה מומנט", בו היא נראית בעיצומה של אותה סצינה ספונטנית באדיבות שילוב דומה הכולל גם הוא חצאית לבנה שקופה באדיבות אלומת אור ורוח. לטראמפים צפויים כעת ארבעה ימים גדושים בפעילות מצולמת ואנחנו נמשיך לדווח.

מלניה טראמפ, דונלד טראמפ. GettyImages
שמלת משי לבנה של קלווין קליין ב-3,900$. מלניה טראמפ/GettyImages
מלניה טראמפ. AP
תקלת אור לא נעימה שהחזירה לימי דיאנה/AP
הנסיכה דיאנה בריטניה 1980 אופנה פילימקו. GettyImages
החצאית השקופה של הנסיכה דיאנה. בימי הזוהר עם ויליאם והארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully