וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קרדשיאן חושפת קצת יותר מדי והפעם בטעות

הקרדשיאנית הרותחת הגיעה מתוקתקת לסשן פפראצי כשהיא מסתובבת עם חבריה הטובים באל איי, השאלה הגדולה - האם היא הייתה ערוכה למה שעלול לקרות עם נפלאות התאורה ושינויי מזג האוויר?

קורטני קרדשיאן. splash
מתוקתקת. קורטני קרדשיאן יוצאת לסיבוב בעיר/splash

אם ישנה משפחה בתעשיית הבידור שיודעת שכל יציאה מהבית עלולה להסתיים בסשן צילומים פולשני מצד הפפראצי זוהי כמובן משפחת קרדשיאן. בין אם הצילומים תואמו מראש (כולנו יודעים איך זה עובד, הא?) ובין אם באמת זכה הצלם לטיימינג מהסרטים, הנשים המצליחות של משפחת הטראש דואגות להגיע בלוק מוקפד מכף רגל ועד ראש ולא מוותרות על נגיעות מטעם הגלאם טים שלהן. קורטני קרדשיאן שחגגה לא מזמן יום הולדת 40 בסימן עיצוב וחיטוב, קפצה לסיבוב בדאון טאון בלוס אנג'לס, ויתרה על בגדי המעצבים ולבשה טוטאל לוק מהאתר הבריטי המצליח - אסוס.

לעוד חדשות אופנתיות:
טופשופ משיקה קולקציית נעליים טבעוניות
באה לשבור את השוק: ויקטוריה בקהאם מוציאה ליין שמלות כלה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קורטני קרדשיאן. splash
כשאור ומזג האוויר נפגשים מתרחשת תאונת מלתחה/splash

אך על אף הלוק המוקפד, העובדה שהקרדשיאנית ויתרה על חזייה עלתה לה ביוקר כשענייני מזג האוויר בשילוב זריקת אור חשפו יותר ממה שהיא תכננה. מצד שני, עם בגד גוף כזה צמוד עם גב חשוף, איפה יש מקום לחזייה באמת? הכוכבת הלוהטת לבשה בגד גוף חום מאסוס בעלות של 37$, מכנסיים עם פרינט מנוחש גם כן מהרשת הבריטית ב-48$ ושידרגה את הלוק כיאה למעושרת שהיא באמצעות אקססוריז יוקרתיים. תיק קטנטן ושיקי של הרמס מעור קרוקודיל חום בעלות של 17,000$ וסנדלים עם רצועת Pvc של המותג האיטלקי ג'יאנוטו רוסי בעלות של 795$.

עוד באותו נושא

מיס אורנג'דה 2019: קיילי ג'נר נסחפת עם הלוק

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן. splash
מתה על השייקים שלה. קרדשיאן/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully