וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפיון מתוק וידיות במבוק: התיקים היפים של אמילי לוין

4.6.2019 / 8:21

עוד ועוד שמות של מעצבים צעירים מצליחים להיכנס לזירה הבינלאומית ולבסס את מעמדם בין שלל תיקי היוקרה שאט אט נדחקים לפינה. ה'איט בג' החדש של אמילי לוין נותן מענה שיקי במיוחד ללוק חופשה והמחירים יותר מסבירים

כבר כמה עונות שהמונח 'איט באג' שנתבע בתחילת המילניום והצביע על תופעת תיקי היוקרה כדבר היחיד שנכון בקטגוריה רושם התפיידות יציבה מראש רשימת ה'מאסט הב' של כל פאשניסטה. את המגמה המחליפה מייצגים מותגי תיקים אנונימיים וחדשים שפורחים לאחרונה בעידן האינסטגרם באדיבות משפיעות דעת קהל שכבר פחות לחוצות לאחוז תיקים של ברנדים יקרים להחריד כמו פראדה, גוצ'י וקלואה. הפתיחות לעיצובים חדשים וקלילים יותר עם תמחור ביניים הגיוני וסיפור רקע מעניין נותן במה לעולם עצום של שמות חדשים שחלקם מצליחים לבלוט ולהפוך להיסטריה בזמן קצר.

לעוד חדשות אופנתיות:
קורטני קרדשיאן חושפת קצת יותר מדי והפעם בטעות
טופשופ משיקה קולקציית נעליים טבעוניות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כזה הוא ליין התיקים האקולוגי של אמילי לוין, שבאביב הקודם יצאה בקולקציה חדשה תחת שמה אחרי שעבדה שלוש שנים בבית האופנה האיטלקי 'אטרו'. לוין פועלת ממילאנו אך ההשראה לאסתטיקה המלווה את עיצוביה מבוססת דווקא ביפן ובהודו ונעוצה בפיוז'ן של שתי התרבויות שיוצר שפה צבעונית בשיק המחובר לטבע על ידי שילוב טקסטילים, קשירות ואלמנטים של עץ וקש. "כל תיק הוא חד פעמי ומיוצר בעבודת יד בהודו", כתוב באתר שלה ובנוסף מצויינת שם ההקפדה על כמויות קטנות מכל סדרה והעסקת נשים מקומיות העובדות מהבית ותומכות כלכלית במשפחתן.

עוד באותו נושא

להתאהב: השמלות השמיימיות של Bernadette Antwerp

לכתבה המלאה

כתוצאה מכך הקונספט של תיקים הנמכרים בסכום שנע בין 75 ל-200 דולר תומך גם במשפחות אחרות בהן נשים הורגלו לבזבז משכורת שלמה, בשם הסטייל, על תיק בודד של שאנל למשל. מלבד תיקים המתכתבים עם מגמת הקיימות הגלובלית, לוין מציעה גם תכשיטים צבעוניים מחרוזים, גולדפילד ואצטט באותה רוח מזרח אסייאתית. לאחרונה היא גם השיקה ליין בגדי חופשה ובו חצאיות מעטפת קצרות וחולצות כותנה רחבות מאותם טקסטילים מודפסים מהם מיוצרים התיקים. כרגע שני הלהיטים שכובשים את הרשת הם ה-sari dumpling שמעוצב ככיסון דמפלינג עם קשירת פפיון בחלקו העליון ושתי ידיות במבוק עגולות וה- knot baskt שיושב על בסיס סלסילת קש מעוגלת אליה מחובר בד קנבס הנקשר בכתף בטכניקה יפנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully