וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביכורים איתנו: למה ללבוש לבן כשאפשר להשתולל עם פרינט פירות?

7.6.2019 / 7:00

מבלי לזלזל בבחירה המובנת מאליה לחג השבועות, החלטנו לדלג השנה על הצעות לשמלות לבנות שגם ככה מציפות את החנויות ולתת לכן את האופציה לקצת צבע עם פרשנות מעניינת לחג

לא שמישהי פה צריכה סיבה ממשית בשביל לחזור הביתה עם שקית ובתוכה משהו חדש לארון, אבל כשיש תירוץ מוצדק לשופינג כל הסיפור מחליק הרבה יותר בקלות בגרון. ומה יותר מנומק מאאוטפיט חדש לכבוד אחד משלושת הרגלים הכי חגיגיים בקלנדר היהודי?

חג שבועות שמציין גם את זמן מתן תורה וגם את נושא הביכורים, שמתקשר ישירות, לפחות על פי ההגיון שלנו, לתוצרת חדשה גם באגף המלתחה. את ההשראה לאאוטפיט הנכון לחג הקציר מודל 2019 לקחנו מהבלוגרית איימי סונג ופרינט הפירות מתוך אוסף הביכורים שלה song of style עליו כתבנו פה בשבוע שעבר כאחד מלהיטי האינסטגרם לחודש מאי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז מבלי לפגוע במעמדן של השמלות הלבנות שהן הבחירה המובנת מאליה בכל חג שבועות, הפעם החלטנו לצאת מהקופסא ולאמץ את תמת הפירות שהיא פרשנות קצת יותר מרעננת למושג ביכורים. בנוסף, הסיבה לכך שאנחנו רואות אותם בכל פינה העונה נעוצה בנוכחות המאסיבית של טרנד הגלישה מהחוף המערבי שבארה"ב, שהשתלט העונה על לא מעט קולקציות בבתי האופנה הגבוהים (עיין ערך טאי דאי).

עוד באותו נושא

פפיון מתוק וידיות במבוק: התיקים היפים של אמילי לוין

לכתבה המלאה

כל הפאן פה טמון באפשרות לאמץ את הנושא בווליום הנכון לכל אחת. מי שחפצה באקסטרים יכולה ללכת על שילובי דפוסים בלוק של דוכן מיצים טיפוסי, אחרות יעדיפו שמלה בדפוס אחיד או טי-שירט שיכולה להתאים לג'ינס למשל. אופציה נוספת היא להישאר בזון הקלאסי של הופעה בלבן עם קריצה מעודנת בדמות תיק או אקססורי פירותי.

זארה. יח"צ,
זארה - טופ ב-149 ש"ח, חצאית ב-169 ש"ח/יח"צ
פול אנד בר. יח"צ,
טי-שירט של פול אנד בר - 59 ש"ח/יח"צ
הייץ אנד אם. יח"צ,
אוברול של הייץ אנד אם - 59 ש"ח/יח"צ
נומרו 13. יח"צ,
שמלה של Des Petits Hauts מנומרו 13 - 895 ש"ח/יח"צ
wouf. יח"צ,
תיק של Wouf ב-397 ש"ח/יח"צ
לייזי אוף לסטורי. יח"צ,
lazy oaf לסטורי - 599 ש"ח/יח"צ
ברשקה. יח"צ,
ברשקה - 199 ש"ח/יח"צ
קדס. יח"צ,
keds לווישוז - 220 ש"ח/יח"צ
טוונטיפורסבן. יח"צ,
טוונטיפורסבן - 39 ש"ח/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • פירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully