וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבסטיז ראש בראש: גל גדות בדיור, רותם סלע בקסטרו

הכוכבת הבינלאומית הגיעה לעיר הרומנטית בעולם לצפות בתצוגת הקוטור של דיור וצירפה אליה את החברות הטובות - רותם סלע ויעל גולדמן. גדות נראתה קלאסית בדיור והחברות ניצלו את המומנטום לפרגן לאופנה ישראלית. מי כבשה ומי פישלה?

גל גדות, דיור. GettyImages
אורחת הכבוד של האירוע. גל גדות בדיור/GettyImages

ההגדרה של איי-ליסט בתעשיית הבידור יכולה להתבטא בהרבה מובנים, אך אחת ההוכחות החותכות לכך שאת אושיה סופר חשובה היא להיות מוזמנת לפרונט רואו של מותג קוטור נחשב. גל גדות כידוע נכנסה כבר מזמן לליגה של הגדולים, מה שהוביל אותה למספר ימים של נופש פוטוגני בפריז כשהשיא נרשם בתצוגת הקוטור של בית האופנה הצרפתי דיור. גדות הייתה בין רשימה מצומצמת של מפורסמים שהגיעו לפקוד את האירוע ביניהם הפאוור קאפל הכי לוהט של השנה, פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס והשחקנית השיקית מ"שקרים קטנים גדולים", שיילין וודלי.

לעוד חדשות אופנתיות:
פטמות בחוץ, בדים צמודים וגזרות הזויות: הקרדשיאנז יוצאות לבלות
בתחתונים ובירית: סלין דיון שורפת את רחובות פריז

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גל גדות, דיור. GettyImages
מנופפת למעריצים/GettyImages

גדות הצליחה לערבב ביזנס ופלז'ר ואל החופש המפנק הצטרפו הבסטיז הישראליות, רותם סלע, יעל גולדמן ומיטל וינברג אדר. וונדר וומן הגיעה כמצופה בטוטאלוק של דיור, שמלת מקסי עם מחשוף עמוק ופרינט ריזורטי וסנדלים שטוחים. הגלאם היה נקי כהרגלו, אסוף עם צמות בחלק הקדמי של השיער ואיפור קלאסי ולא מתאמץ.

עוד באותו נושא

תרימי, זה טוב לך: התעלפנו על ה'זנב סוס' של גל גדות

לכתבה המלאה
גל גדות, דיור. GettyImages
כיף לך. גל גדות ומריה גרציה קיורי/GettyImages

החברות מהבית לעומת זאת ניצלו את המומנטום החשוב לפרגן לאופנה ישראלית שכן סלע היא הפרזנטורית של קסטרו וגולדמן מדגמנת כבר מספר שנים טובות לגולף. נקדים ונאמר - זה נכון שקשה מאוד להתחרות באחד המותגים הכי קלאסיים ונחשבים בעולם, אך אם את מגיעה לאירוע שכולו על טהרת הפאשן - יש לכבד את המעמד.

סלע הפציעה בחצאית מיני שחורה עם פרינט בלבן מבית קסטרו, חולצה מכופתרת לבנה והצליחה להקפיץ מעט את הלוק עם התיק המדויק של קומפלט. הגלאם היה לוקה בחסר ויכול היה מאוד לסייע ונעלי השפיץ השחורות דווקא תאמו את האירוע. גולדמן מצידה כלל לא נפלה באוברול פרחוני וקליל של גולף, משקפי שמש באווירה קייצית עם עדשות צבעוניות ועגילי חישוק מעודנים.

רותם סלע בקסטרו ותיק של קומפלט

שגרירה של כבוד - יעל גולדמן באוברול פרחוני של גולף

גל גדות, דיור. GettyImages
שימו לב להרמת גבה! גדות בתצוגה של דיור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully