וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים כאקססורי? מלניה טראמפ מארחת את הפיקניק השנתי בבית הלבן

הגברת הראשונה של ארה"ב הגיעה לאירוע הפיקניק השנתי של הבית הלבן בלוק סופר שיקי ומאוד תואם את האירוע. האקססוריז? נעלי עקב של כריסטיאן לובוטין ופעוט בוכה בזרועותיה

מלניה טראמפ. GettyImages
הפיקניק השנתי של הבית הלבן. מלניה ודונלד טראמפ/GettyImages

שנתיים וחצי עברו מאז קיבלה מלניה טראמפ את הטייטל הגברת הראשונה של ארה"ב. רבות העבירו ביקורת על יחסי האנוש של הפירסט ליידי, על האטטיוד החמוץ, על הניסיון שלה להעביר מסרים לאומה וגם לבעלה דרך הבגדים, אך על דבר אחד אין מחלוקת - יש לה סטייל מנצח.

כמו בכל שנה, נערך בבית הלבן הפיקניק השנתי בו מארחים הגברת הראשונה ונשיא ארה"ב את חברי הקונגרס ובני משפחתם ליום חגיגות נטול מתחים פוליטיים. במילים אחרות - אירוע ועד עובדים.

לעוד חדשות אופנתיות:
ברמות של כלה: אגם רודברג ניצחה את עונת החתונות
ניסינו למצוא חנויות לנשים במידות גדולות - וזו הייתה המשימה הכי קשה שיש

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ. AP
הגברת הראשונה בשמלת נקודות של אלסנדרה ריץ'/AP

מלניה, שקשובה לטרנדים הכי נכונים אך לעולם לא נופלת קורבן בחרה בשמלת נקודות נהדרת בכחול נייבי ולבן של אלסנדרה ריץ' בעלות של 1,400$. לשמלה היא צירפה חגורת עור לבנה ועבה אליה התאימה גם נעלי עקב לבנות של המותג החביב עליה, כריסטיאן לבוטין, בעלות של 775$.

אחרי שהשוויצה בנונשלנטיות בלוק המשובח ניגשה לעשות קצת עבודת יחסי ציבור כשהתקרבה למשפחות חברי הקונגרס שהגיעו ליהנות מהאירוע. ומה כל אישיות ציבורית יודעת שמוכר הכי טוב ברשתות החברתיות? תמונות פוטוגניות לצד ילדים מתוקים. אך עם כל הרצון הטוב להוציא את הסלפי המושלם, הילד אותו החזיקה מלניה בזרועותיה פחות התחבר לסיטואציה והתוצאה - תמונה מאוד לא מוצלחת של ילד ממרר בבכי ושמלה משגעת שככל הנראה התקמטה. שחררי מהילדים, תתמקדי בבגדים.

עוד באותו נושא

בליגה משלה: ככה מלניה טראמפ נראית אחרי 16 שעות טיסה

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. AP
טראמפ נואם אבל כל העיניים נשואות למלניה/AP
מלניה טראמפ. AP
ילדים כאקססורי? מלניה טראמפ מנסה להתחבב על המשפחות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully