וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לפני שההופעה נהרסה: ג'יי לו עושה את ניו יורק במכנסי גוצ'י ושפע של בלינג

14.7.2019 / 15:30

הכוכבת הלוהטת נמצאת בשיאו של סיבוב ההופעות ובין לבין היא גם יוצאת להתאוורר בניו יורק סיטי. הלוק להפעם - מכנסיים מקושקשים, ז'קט דנים וכוס משקה בסגנון טייק-אווי של סינדרלה. את מה שקרה כמה שעות לאחר מכן היא לא יכלה לצפות

ג'ניפר לופז. splash
מאמאסיטה. ג'ניפר לופז עושה את ניו יורק סיטי/splash

בסוף השבוע האחרון הגיעה ג'ניפר לופז להופיע עם הטור העולמי שלה It's my party במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. אז, היא עוד לא ידעה איזה אסון יפקוד את מנהטן ויחרב את ההופעה שלה, ונראתה רגועה לחלוטין. שעות ספורות לפני שעלתה על הבמה להופעה בלתי נשכחת (ולא בגלל סיבות חיוביות), היא עוד שוטטה לה ברחבי ניו יורק בלוק הכי קול שיש.

הכוכבת בת ה-49, שהצליחה להציב רף חדש לעיצוב הגוף לנשים בגילה ובכלל, נתפסה מטיילת בעיר כשהיא לובשת מכנסי פיג'מה רחבים עם גומי בקרסול בצבעוניות של אדום ועיטורים שחורים מבית גוצ'י, סניקרס לבנות, גופייה לבנה וז'קט ג'ינס בהיר שאותו כיפתרה רק עם הכפתור התחתון ביותר. האם יש פה בשורה אופנתית חדשה?

לעוד חדשות אופנתיות:
מחפשת אאוטפיט לחתונת צהריים? המלכה לטיסיה תספק לך השראה
שביתת נשק: מייגן מרקל וקייט מידלטון שבות לטורניר ווימבלדון

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז. splash
מכנסיים של גוצ'י ובלינג בלינג בכוס פלסטיק/splash

הגלאם כרגיל היה לא פחות משטיח אדום, ולצד האקססוריז הקבועים של עגילי חישוק ומשקפי שמש עם עדשות צבעוניות אחזה לופז בידה את כוס המשקה הקבועה שלה בסגנון טייק-אווי שמשובצת כולה באבני סברובסקי.

אחרי אותו אחר צהריים רגוע, הגיעה ההופעה של לופז במדיסון סקוור גארדן שנגמרה אחרת מהמצופה. מדובר היה בהופעה השנייה של לופז בניו יורק, אחרי שרק ערב קודם לכן נערכה ההופעה הראשונה שלה. בסיומה של ההופעה הראשונה לופז פרסמה פוסטים מתרגשים באינסטגרם שבהם סיכמה את הערב כ"הופעה מחשמלת", רק מה שהיא לא תיארה לעצמה זה שהדבר שהכי יהיה חסר בהופעה השנייה הוא חשמל. במהלך המופע השני של לופז התרחשה לפתע הפסקת חשמל ברחבי מנהטן - שניתקה גם את הבמה של ג'יי לו.

עוד באותו נושא

מגיע לה: ג'ניפר לופז זוכה בפרס הפאשן אייקון בטקס פרסי האופנה האמריקאי

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז. splash
מה עם הכוס תגידי? ג'יי לו מנצנצת/splash

ברגע שהאורות כבו בעוד לופז עדיין על הבמה, הקהל חשב שמדובר בחלק מהמופע והריע, אבל הזמרת כבר ידעה שמשהו לא בסדר. אחרי כמה דקות, כשהצוות של ג'יי לו הבין שמדובר בהפסקת חשמל אזורית, קריין ביקש מהקהל לפנות את האולם בזהירות והבהיר שחלקים נרחבים ממנהטן באפילה. אלפי אוהדים יצאו מאוכזבים, אבל המאוכזבת העיקרית היא לופז עצמה שפרסמה פוסטים מתנצלים לקהל המעריצים. אחרי חמש שעות חזר זרם החשמל ובמנהטן לא נרשמו נפגעים. לופז כבר קבעה תאריך חדש למופע שנקטע באמצע ואנחנו רק מחכות לעוד פפראצי נוצץ.

ג'ניפר לופז. splash
ז'קט ג'ינס ומשקפי שמש עם עדשות צבעוניות/splash

הדרמה מאחורי הקלעים

לופז רגעים אחרי שפסק החשמל

והנה ההתנצלות

וההודעה: נקבע מועד חדש להופעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully