וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע זמן לישון: תיק שתאהבו לחלום עליו

8.8.2019 / 7:18

אובססיית התיקים שלנו הפכה לשם דבר והפעם בתפריט - תיק שאפשר לחלום עליו, ליטרלי. בד קטיפה במראה מרופד, שייפ טרפזי, גווני תבלינים חורפיים ומחיר שפוי בהחלט. שמנו עין על הפיס החדש והמטריף של khaore

כנשים בעלות מודעות עצמית ברמה גבוהה (לעניות דעתנו בכל אופן) אנחנו לא מאמינות בגישה של הסתרת הצדדים הפחות מחמיאים שלנו. ההיפך הוא הנכון. הכרה בחולשות היא לרוב תכונה שמצביעה לא פעם על נוכחות של סנטר פנימי חזק ואיתן שלא מתערער מכל סדק קטן הבא לאיים על חומת האטיטיוד הנשי החדש בראי הפמינזם המודרני. לכן אין לנו שום בעיה להודות שיש קטגוריית מוצרים שמוציאה אותנו מאיזון על בסיס קבוע, כזה שיתכן כי ידרוש בקרוב הרשמה לקבוצת תמיכה רלוונטית. כן, מודות שאנחנו מכורות לתיקים ואין מצב שנוכל להסתפק באחד לכל מטרה, אחד מכל צבע, אחד מכל גודל, טקסטורה וצורה, אחד לשנה, לעונה או אחד לחודש.

לעוד חדשות אופנתיות:
קאמבק מסעיר: אנג'לינה ג'ולי מזכירה לנו למה היא האישה הסקסית בעולם
שמיימית: הכירו את הטרנסג'נדרית הראשונה שתדגמן לויקטוריה'ס סיקרט

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

למעשה בכל רגע נתון יכול לצוץ מול עינינו תיק חדש שיעיף אותנו לפנטז עליו ברגע שנשים את הראש על הכרית ולהודות בלב על המזל הגדול שנפל בחלקנו בזכות העובדה שפולגימיית תיקים היא אולי לא הכי לעניין אבל עדיין מעוגנת במסגרת החוק. ולמה בעצם הזכרנו כרית? כי התיק-קראש החדש שלנו נראה בדיוק כמו כרית מנחמת מקטיפה מפוצצת בסטייל. ללייבל שאחראי לבעיה שנכנסה לנו לחיים קוראים khaore, הוא מבוסס בניו יורק ולמרות שנוסד לפני פחות משנתיים הוא זכה להכרה רצינית כשזכה בתחילת השנה בפרס ה-ANDAM (האיגוד הלאומי של פריז לפיתוח אומנויות האופנה).

עוד בוואלה!

האינסטה אמר את דברו: הטרנדים שהשתלטו על הרשת ביולי 2019

לכתבה המלאה

מעבר לכבוד הגדול הפרס עצמו כולל מענק של 280,000$ פלוס אופציה לשת"פ עם סברובסקי שמצידם יתרמו קריסטלים בשווי 10,000 יורו. את khaore והתיקים בעלי הלוק הכי מפנק שראינו הקימו הצמד reiheth rawla ו-wei hung chen מייד לאחר סיום לימודי עיצוב אופנה בפארסונס ניו יורק במטרה להוסיף לעולם אקססוריז שעונים להגדרה "אומנות שימושית" ברמה גבוהה ובמהדורות מוגבלות. קולקציית תיקי הכרית החדשה מהווה תוצר ראשון למימוש המניות מסברובסקי, כשנקודת הייחוס של האבנים משמשת לא רק ליופי אלה גם בתפקיד האובייקט שננעץ על משטחי טקסטיל לצורך הטבעת דוגמת מעויינים, או בשמה הלועזי קפיטונאז'.

השילוב של בד קטיפה במראה מרופד, שייפ טרפזי, גווני תבלינים חורפיים (קינמון, בורגונדי, הל, קארי ירוק וכמון) ודוגמת המעויינים שנוצרת מחיבור הקריסטלים - כל אלו מתחברים יחד לתיק שנראה כמו כרית שמקומה הטבעי הוא בלאונג' הכי נחשק בפריז. כל סדרת תיקי ה-Pillow מיוצרת בהודו מ-100 אחוז משי פוליאסטר (סינטטי) ובהתחשב בכל המערך, המחשבה וסיפור הרקע פלוס העובדה שהם פשוט מושלמים, תווית המחיר של 350$ דווקא הפתיעה אותנו לטובה.

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully