וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה הכי סטייל משבוע האופנה בקופנהגן

13.8.2019 / 7:33

בין שלל הפאשניסטות משבוע האופנה השיקי בקופנהגן, צדה את עינינו נינה סנדבך בת ה-29 עמוסה בטונות של סטייל, חיוך כובש ולוק של סופרמודל. עזבו אתכן מהליידיז מפריז, הכל קורה היום בדנמרק

סצינת הסטייל הסקנדינבית כבר חצתה מזמן את סטטוס ה'אנדרדוג' נוסח הסוד השמור למביני עניין בלבד. אם פעם היה נדמה שניו יורק היא המקום היחיד שיכול לתת פייט ולערער את מעמדה של פריז כנושאת דגל השיק האולטימטיבית, בשנים האחרונות כבר ברור שהבשורה הרלוונטית שייכת דווקא לקופנהגן, דנמרק. היסטוריית העיצוב הנורדית, מזג האוויר המושלם לטוטאל לוקים רב שכבתיים ומצב הרוח הכי פרינדלי באירופה התגבשו לכדי תעשייה אורגנית של מותגי אופנה מרעננים (גאני וסיסיליה בנסן בין היתר), מובילות דעה שכולם מתעניינים בהן וכמובן הפאשן וויק עם הסטריט סטייל הכי פוטוגני שיש.

לעוד חדשות אופנתיות:
בחזיית תחרה ושערות בבית שחי: דוגמנית הביקיני הידועה מטלטלת את הרשת

אלות יווניות: קסניה טרנטול והבנות נופשות וחושפות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כל כך פוטוגני שבעקבות התמונות שהציפו את הרשת בימים האחרונים, באדיבות שבוע האופנה לאביב-קיץ 2020 שזה עתה הסתיים שם, פיתחנו אובססיה קשה לאחת הבחורות הכי הורסות בקהל. אנחנו מתכוונות לנינה סנדבך הנורבגית, 29, בלוגרית, צלמת ויוצרת תוכן שהצליחה להזכיר לנו שוב את כוחו של הקסם הסקנדינבי. בניגוד לסנוביזם שמגיע בילט אין עם האטיטיוד של האיט גירל הפריזאית, סנדבך החייכנית קולעת בול לאווירה הנגישה שמאפיינת את רחובות קופנהגן וכוללת טונות של סטייל מצד אחד והתניידות קלילה על אופניים מצד שני.

עוד בוואלה!

הגיע זמן לישון: תיק שתאהבו לחלום עליו

לכתבה המלאה

מלבד גישה ידידותית לא מתאמצת ולוק של סופרמודל שזופה מהאייטיז סימן ההיכר של נינה הוא פיד עם שפה ברורה של צבעוניות נועזת וקווים גאומטריים חזקים. על הדרך היא משגררת מיקס של דגמים מרשתות H&M וזארה, ברנדים לא ממש מוכרים כמו NDUO הגאורגי, bytimo הנורבגי או flattered, עם פרטי וינטג' ואקססוריז מבתי אופנה מוכרים כמו פראדה וסלין. שזה פחות או יותר מה שכל פאשניסטה מתחילה עושה, אבל איכשהו אצלה זה מצליח להתרומם ללבל מעניין ומרגש שמזמן לא ראינו כמותו.

  • עוד באותו נושא:
  • קופנהגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully