וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק וקיילי ג'נר לקחו מנת יתר של ורסצ'ה - אבל מי עשתה את זה טוב יותר?

12.8.2019 / 12:15

המיליארדרית בת ה-22 והסופרמודל הפרודה פופרצו בימים האחרונים עם אאוטפיטים מובהקים של בית האופנה האיטלקי. שתיהן ורסצ'ה מכף רגל ועד ראש אבל מי באמת צלחה את הלוק?

קיילי ג'נר. splash
קיילי ג'נר עושה את איטליה בטוטאל לוק ורסצ'ה/splash

ישנם לא מעט פריטי לבוש שברגע שמביטים בהם ניתן מיד להבחין איזה בית אופנה גבוה עומד מאחורי הפיס. ולא, אנחנו לא מדברות על הלוגואים הבסיסיים שכולכם כבר מכירים משאנל, גוצ'י וה-H של הרמס, אלא על פרינט מוגזם דיו בכדי לאותת לכל העולם שאתם לובשים אופנה עילית. ובדיוק כך בימים האחרונים נראו שתי אושיות סופר אופנתיות וחשובות בעולם הרכילות - קיילי ג'נר ואירינה שייק כשהן לבושות בטוטאלוקים מבית ורסצ'ה.

לעוד חדשות אופנתיות:
יופי אקזוטי, וייב קולי וסטייל הורס: אנחנו באובסס על קמילה קביו
בחזיית תחרה ושערות בבית שחי: דוגמנית הביקיני הידועה מטלטלת את הרשת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'נר הצעירה שחגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת 22 ביאכטה באיטליה כשהטיול כולו מוערך ב-250 מיליון דולרים, הפתיעה בחליפה של ורסצ'ה עם טופ מחוכי בפרינט ה'ברוק' וחצאית פליסה תואמת באורך מידי. ההפתעה הגדולה - הכפכפים השטוחים והזהובים, שכידוע בז'רגון האופנתי של המיליארדרית יש או עקבים מוגזמים או סניקרס של Yeezy. לאנסמבל הססגוני, שנרשם כאחד הלוקים היותר מעודנים של קיילי (הזוי אך אמיתי) התווספו אקססוריז של בית האופנה האיטלקי גם כן, משקפי שמש שחורים ותיק עור, סה"כ - 5,635$.

עוד בוואלה!

אירינה שייק מוציאה לבראדלי קופר את העיניים בשמלה צמודה ודוגמנית רותחת

לכתבה המלאה
אירינה שייק. splash
חליפה עם פרינט היביסקוס. אירינה שייק לובשת ורסצ'ה/splash

בלוקיישן אחר באירופה, הפרודה הטרייה והרותחת בטירוף אירינה שייק (33) נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא מבלה בחוף הים בספרד בחליפת חצאית עם פרינט ההיביסקוס בצבעוניות של שחור-צהוב ולבן. ורסצ'ה של פעם. חצאית מיני בגזרה גבוהה בעלות של 1,021 דולר, טופ מחוכי וגזרה גבעולית מעוררת קנאה. מה שעוד יותר הטריף אותנו כמובן היה התיק התואם אותו נשאה בנונשלנטיות כשביד השנייה היא אוחזת בבתה. לכל השלמות הזאת התווספו שרשראות זהב, עגילי חישוק ומשקפי שמש של סלין והנה לכן הזוכה שלנו לסיבוב הזה.

אירינה שייק. splash
עד הפרטים הקטנים, תיק של ורסצ'ה, משקפיים של סלין/splash

קיילי vs. אירינה

לפינאלה, בקצה השני של הגלובוס המתקמבקת הטרייה טיילור סוויפט, שהגיעה אמש (א') לטקס פרסי נבחרי הילדים לקבל את פרס האייקון. הזמרת שגם זכתה לככב על שער גיליון ספטמבר הנחשב של מגזין ווג האמריקאי הפציעה על השטיח האדום בחליפה צבעונית של ורסצ'ה, בגד גוף, מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה, ז'קט מחויט ונעליים של Kat Maconie. שווי החליפה - 4,850$. קצ'ינג.

טיילור סוויפט. GettyImages
הלכה על הגרסה המחויטת. טיילור סוויפט חוזרת לאור הזרקורים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully