וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי החתונה: נחשף המעצב מאחורי השמלה המטריפה של היידי קלום

18.8.2019 / 6:36

הטופמודל בת ה-47 התחתנה בתחילת אוגוסט בשמלה נהדרת שהובילה אותנו לחיפוש רציני ברשת בניסיון למצוא מי המעצב מאחורי היצירה. בסוף השבוע התפרסם סוף סוף סרטון מהמדידות של הכוכבת בבית האופנה היוקרתי ועכשיו הכל ברור

היידי קלום. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מר וגברת קאוליץ/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

כשבועיים אחרי שהיידי קלום ובן זוגה טום קוליץ אמרו 'איי דו' אחד לשנייה על יאכטה באי האיטלקי קאפרי, הסופרסטארית חושפת מי המעצב שחתום על שמלת הכלה המושלמת שלה. בשישי האחרון היא סוף סוף התפנתה לספק את הסקרנות שלנו ופירסמה באינסטגרם וידאו המתעד את המדידות בפאלאס ונדום, פריז, לצד פיירפאולו פיצ'יאולי, המנהל האומנותי של ולנטינו.

בהתחשב בקונספט החתונה האיטלקית קשה להיות מופתעים מהבחירה בקו הקוטור של בית האופנה ולנטינו, מה שכן מפתיע בסיפור הוא מדד הסטייל הגבוה שלרוב לוקה בחסר במקרה של קלום. הפעם הצליח לה בגדול כשאת רוב הקרדיט אנחנו נותנים לפיירפאולו וולנטינ ו- שילוב שתמיד עובד.

לעוד חדשות אופנתיות:
האורחת שגנבה לקיילי ג'נר את ההצגה בשבוע היום הולדת
איך תסגנני את הבאמפ? אשלי גרהאם מצפה לבייבי ראשון

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מאחורי הקלעים - היידי קלום במדידות אצל ולנטינו

בווידאו עצמו היא מדברת בשפת האם שלה, גרמנית, ומספרת: "אני פה בפריז למדוד בפעם השנייה את שמלת הכלה שלי. עוצבה עבורי על ידי ולנטינו". עוד היא מסבירה שרצתה "שמלה של נסיכה" ומודה שהמעצב קלע בול למטרה. לדברי פיצ'יאולי ההשראה הייתה "רומנטיקה וקלילות" וכמובן האישיות של היידי עצמה.

שמלת הקוטור שעיצב עבורה מבוססת על הגזרה הפופולרית של התקופה - אוף דה שולדר - שמחברת מחשוף סטרפלס בשייפ של לב לשני שרוולים נפוחים עתירי בד וחצאית בלון במתכונת דומה. הבד עצמו עשוי אורגנית משי בטקסטורת תחרה ועליו תפורות אפליקציות פרחים ואבנים שמכניסות תנועה ללוק הכללי. חשוב לציין כי גם ליאכטה שאירחה את טקס האיחוד בין מנחת בטלויזיה בת ה-46 והמוזיקאי בין ה-29 יש היסטוריית חתונות מרשימה: גרייס קלי והנסיך רנייה ממונקו וז'קלין קנדי עם המיליארדר אונאסיס.

עוד בוואלה!

אחרי שורה של אסונות: היידי קלום סוף סוף קלעה בול

לכתבה המלאה
היידי קלום מתחתנת בקפרי. splash
אחת השמלות המטריפות שראינו ועכשיו אפשר לומר - ולנטינו/splash
היידי קלום מתחתנת בקפרי. splash
גלאם נטורל ובלי נעליים. היידי קלום ביום המרגש/splash
היידי קלום מתחתנת בקפרי. splash
חתונה שהמשיכה לחופשה שעדיין לא הסתיימה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully