וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י ובלה תיאמו, טיילור סוויפט ממחזרת: מה לבשו הכוכבות לטקס פרסי VMA?

27.8.2019 / 9:00

אחרי תקופת ביקיני ארוכה, סוף סוף הגיע אירוע נוטף גלאם שמשך אליו את כל הכוכבות במיטב הלוקים. האחיות חדיד הלכו על ניוד, טיילור סוויפט שוב בוורסצ'ה וסופי טרנר העדיפה שלא להצטלם. הנה כל הלוקים מהשטיח האדום

VMA ג'יג'י חדיד בלה חדיד טיילור סוויפט. GettyImages
גאנג חדש בביצה הבינלאומית? טיילור סוויפט והאחיות חדיד/GettyImages

הרבה זמן לא היה לנו אירוע שטיח אדום מרגש באמת, כזה שמצליח לאגד אליו כוכבות גדולות עם שמלות גדולות עוד יותר - והנה סוף סוף הגיע אחד שכזה. אתמול נערך טקס פרסי המוזיקה, VMA של MTV, והצליח לספק לנו מנה גדושה של גלאם שהיינו זקוקות לו אחרי קיץ ארוך של תמונות ביקיני ותו לא.

מסמר הערב היא מי שעשתה לאחרונה קאמבק מוזיקלי, אופנתי ורכילותי ונראה שעכשיו ידה בכל - טיילור סוויפט. בין אלבום לאלבום היא גוזרת על עצמה שתיקה, שלא כמו בעבר אז הייתה מלכת הברנז'ה גם בימים של בטלה. עכשיו היא מבליחה רק כשיש לה משהו לקדם - וכרגע יש לה. אחרי שצעדה על השטיח האדום של טקס ה"טין צ'ויס" (בחירת הנוער) בחליפה מוצלחת של ורסצ'ה, היא הבינה את הפתגם "סוס מנצח לא מחליפים" - ושחזרה את ההצלחה. סוויפט הגיעה לשטיח האדום של VMA בז'קט צבעוני נוצץ של ורסצ'ה ומגפי ירך נוצצות גם כן של כריסטיאן לובוטין. את הדימיון בין הלוקים אי אפשר לפספס, ועל כן אנחנו תוהות - איפה המעוף?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

VMA טיילור סוויפט. GettyImages
איפה המעוף? טיילור סוויפט מוצלחת בז'קט של ורסצ'ה ומגפים של לובוטין/GettyImages

טיילור הגיעה לשטיח האדום מלווה בבסטיז החדשות שלה - ג'יג'י ובלה חדיד, והסתחבקה איתן כל הערב. האחיות לבית משפחת חדיד הלכו על לוקים ניודים-מוזהבים, כשג'יג'י לבשה מכנסיים מבריקים וטופ סטרפלס ניודי של טום פורד, ובלה הלכה על לוק מוזר לכל הדעות של שרלוט נואלס, שכולל שמלה שבנויה מקרופ טופ וחצאית מידי בצבע ניוד עם פרחים צהובים, וביניהן מחברות רצועות דמויות שלייקס.

קמילה קביו, מי שכבר סימנו כפאשניסטה בהתהוות, הגיעה לשטיח האדום בשמלת קאט-אאוט לבנה של בלמיין, וזכתה להופיע על הבמה לצד בן הזוג שהקפיץ לה את המניות בביצה הבינלאומית, שון מנדז. עוד זוג שהגיע לטקס הם ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר, שלהגיד "צעדו על השטיח האדום" יהיה קצת שקרי. סופי הגיעה ללוות את בעלה הטרי כשהיא לבושה בשמלה לבנה עם חגורת מותן עבה שחורה של לואי ויטון, בית האופנה החביב עליה, אך נמנעה מלעמוד ולהצטלם על השטיח האדום. אולי היא לא רצתה לגנוב את ההצגה מג'ו, שגם גרף פרס יחד עם שני אחיו, ניק וקווין. מה שכן, התמיכה של סופי זה הרבה יותר ממה שעשתה פריאנקה צ'ופרה, אשתו של ניק, שפשוט דילגה על החוויה. אשתו של קווין, דניאל, לבשה שמלה של המעצבת הישראלית ברטה. שלישיית האחים ג'ונאס לבשו אאוטפיטים של פנדי, ג'ו בחליפה אפורה, ניק באוברול שחור וקווין עם מכנסים וז'קט בומבר שחור.

עוד בוואלה! אופנה

ג'ניפר לופז בוחרת ללבוש שמלת עור בשיא הקיץ - וזה עולה לה ביוקר

לכתבה המלאה
VMA ג'יג'י חדיד בלה חדיד. GettyImages
עושות כבוד לניוד. בלה וג'יג'י חדיד/GettyImages
VMA קמילה קביו. GettyImages
בשמלת קאט אאוט לבנה של בלמיין. קמילה קביו/GettyImages
VMA ג'ו ג'ונאס סופי טרנר. GettyImages
לא עוצרים להצטלם. סופי טרנר וג'ו ג'ונאס/GettyImages

ומי עוד ראינו על השטיח האדום? מארק ג'ייקובס הגיע לבוש בחליפה בעיצובו בצבע ירוק זית כדי לזכות בפרס חלוץ האופנה. אדריאנה לימה לבשה שמלה צמודה של Sally LaPointe בגוון אמרלד והתאימה לה נעלי עקב של לובוטין. היילי סטיינפלד בשמלה אדומה של aadnevik. היידי קלום, הנשואה הטרייה, לא מפספסת אירועי שטיח אדום ולבשה שמלת מיני מטאלית בצבע שחור מבית NEDO עם תיק של ג'ודית ליבר. מי שעוד אחזה בתיק של ג'ודית ליבר היא קיקי פאלמר, שבחרה בקלאץ' בצורת טלפון אל-חוטי מהימים שלפני הסמארטפון, לצד שמלת זהב מנצנצת של המעצב מכווית יוסף אל ג'סמי.

זארה לארסון היחידה שעשתה לנו תחושה של אוסקר עם שמלה ורודה בעלת שובל ארוך של ג'יאמבטיסטה וואלי. הזמרת ביבי רקסה, שדיברה בעבר על קושי למצוא בגדים לאירועי שטיח אדום כיוון שאף מעצב לא מעוניין לייצר עבור המידה שלה, הגיעה לטקס (ואף גרפה פרס) בשמלה כסופה של כריסטיאן סיריאנו, שאחת המוזות שלו היא אשלי גרהאם, כך שהוא ממש לא מתרגש מכמה קילוגרמים נוספים. באירוע בלטה בהיעדרה אריאנה גרנדה, שגם אמורה הייתה לקבל פרס.

VMA מארק ג'ייקובס. GettyImages
חלוץ האופנה. מארק ג'ייקובס/GettyImages
VMA היידי קלום. GettyImages
הנשואה הטריה היידי קלום בשמלת מיני מטאלית של NEDO/GettyImages
VMA היילי סטיינפלד. GettyImages
ליידי אין רד. היילי סטיינפלד לובשת aadnevik/GettyImages
VMA אדריאנה לימה. GettyImages
אדריאנה לימה בשמלה צמודה של Sally LaPointe/GettyImages
VMA האחים ג'ונאס ג'ו ג'ונאס ניק ג'ונאס קווין ג'ונאס. GettyImages
ופריאנקה איפה? האחים ג'ונאס בחליפות של פנדי/GettyImages
VMA זארה לארסון. GettyImages
הזכירה לנו אוסקר. זארה לארסון בשמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי/GettyImages
VMA דניאל ג'ונאס קווין ג'ונאס ברטה. GettyImages
קצת גאווה לאומית. דניאל ג'ונאס, אשתו של קווין, בשמלה של המעצבת הישראלית ברטה/GettyImages
VMA קיקי פאלמר. GettyImages
הלו? הניינטיז מתקשרים. קיקי פאלמר בשמלה של יוסף אל ג'סמי/GettyImages
VMA ביבי רקסה. GettyImages
לובשת כריסטיאן סיריאנו שלא מפחד מקילוגרמים. ביבי רקסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully