וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הנוצץ של גולברי

בשיתוף גולברי, בשיתוף גולברי

11.9.2019 / 18:39

השבוע הציג בית האופנה המקומי את הבשורה שלו לסתיו-חורף 2019-2020 בתצוגה מרהיבה עם עשרות דוגמניות. על המסלול צעדו נעם פרוסט, אביטל לנגר, טיה ופיי מ"המירוץ למיליון" והאחת והיחידה אסתי גינזבורג

תצוגת אופנה גולברי חורף 2019-2020/וואלה! ניוז

מעטות החברות בשוק המקומי שעדיין מצליחות להרים תצוגה שנתית עם דוגמניות מהשורה הראשונה, אך בית האופנה המצליח גולברי ממשיך לשמור על המסורת, והציג השבוע את חגיגת קולקציית סתיו-חורף 2019-2020 בערב נוצץ במיוחד.

את המשדר שהועבר לייב בוואלה! אופנה הנחו הפאשניסטה סיגל שחמון ושיר אלמליח והשתיים שוחחו עם המעצב הראשי, יעקב גולברי, שאפיין את הקולקציה הקרירה: "הקולקציה מושפעת המון משנות השבעים, ניתן לראות חולצות מכופתרות, שמלות מעטפת ומלא הדפסים. הרבה מנומרים ופרחים בשלל גוונים".

לעוד חדשות אופנתיות:
אז אין מוזיקה, סו וואט? ריהאנה היא המלכה החדשה של תעשיית הלנז'רי
בונז'ור מאדאם: למי אכפת בכלל מה לבשתן עם נעליים כאלו?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אסתי גינזבורג. אסף לב,
מרהיבה. אסתי גינזבורג לגולברי/אסף לב

על המסלול צעדו נעם פרוסט, אביטל לנגר המשגעת, ארבל קינן והצמד המצליח מ"המירוץ למיליון", טיה ופיי, כשכולן מאובזרות באחד האקססוריז הכי חמים של העונה - מטפחות הראש. גינזבורג כמובן עלתה לסגור את התצוגה עם ליין הערב המשובח "אבק כוכבים" ולצידה הציגו הבנות שמלות פאייטים, גופיות לורקס וסאטן, בלייזרים עשירים קטיפה שחורה אלגנטית ושילובי איבזור בכסף לצד זהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מוכנה לעונה הקרה: אסתי גינזבורג חוזרת למסלול

בשיתוף גולברי
יעקב גולברי אסתי גינזבורג. אסף לב,
ליין "אבק הכוכבים". אסתי גינזבורג ויעקב גולברי/אסף לב

בקולקציה שהוצגה על המסלול, שם אכן ניתן לראות השפעה מובהקת מהסבנטיז, ניתן היה לראות חולצות קלילות בגזרות חופשיות, שמלות עשירות עם שרוולים תפוחים ומכנסיים צרים ומחמיאים. צבעוניות הקולקציה מתהדרת בפלטת צבעים עשירה לחורף מגווני סגול עמוק, אפור בטון, כחול רויאל, אדום יין, חרדל אגוזי, ירוק בקבוק והקלאסיקות - שחור ולבן.

אסתי גינזבורג, גולברי. יח"צ,
גולברי סתיו-חורף 2019-2020/יח"צ
בשיתוף גולברי, בשיתוף גולברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully