וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמי נגמר - המסקנות הוסקו: אלו הבשורות האופנתיות מהשטיח האדום

27.9.2019 / 8:38

בחורף הזה תלבשי ורוד-אדום: אירועי שטיח אדום הם הזדמנות למעצבי העל לנסות להטמיע טרנדים. אם נסתכל על מה שקרה השבוע בטקס פרסי האמי, יש שתי בשורות אופנתיות עיקריות, ושתיהן קשורות לצבעים לא צפויים שנלבש בעונה הקרה

מנדי מור. GettyImages
המצטיינת של הטקס. מנדי מור/GettyImages

בשבוע האחרון נערך טקס פרסי האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה, טקס האמי, וההדים מהשטיח האדום מסרבים לגווע. אחרי שדיברנו על המתלבשות הטובות, הגרועות והמשעממות של הטקס, הגיע הזמן לעצור ולחשוב - מה אנחנו לומדות ממה שקרה שם? ידוע ששטיחים אדומים זו ההזדמנות של מעצבי העל לשגר אלינו בשורות אופנתיות לעונות הקרובות ולנסות להטמיע טרנדים. אל תטעו, מה שמעניין זה לא מי הכוכבות שהגיעו, אלא מה המעצבים מנסים להגיד לנו בבחירות האופנתיות שלהם.

אם מסתכלים על השמלות, אפשר לזהות שילוב צבעים בולט שצפוי ללוות אותנו בחורף הקרוב, אפילו שמדובר בצבעים חזקים וחמים שלא מתיישבים באופן לגמרי מושלם עם העונה הקרה. אנחנו מדברות כמובן על הקולור בלוק של ורוד ואדום. זו לא בשורה חדשה, אל תטעו, השילוב הזה צץ בעולם האופנה כבר לפני כמה עונות. אם לומר את האמת, אנחנו מכירות אותו מתחילת העשור, אבל עם השנים הוא הלך וצבר תאוצה. אחד מרגעי השיא של השילוב היה ב-2016, אז לבשה טיילור סוויפט לטקס הגראמי חצאית ורודה וטופ אדום. ואולם, בטקס האחרון הגיעה ההתפוצצות של השילוב. עם לא פחות מארבע שמלות באותן הצבעים, אי אפשר שלא להפנים - ורוד ואדום ביחד אלו הצבעים הכי רותחים לחורף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טיילור סוויפט גראמי 2016. GettyImages
הבשורה התחילה כבר אז. טיילור סוויפט באדום-ורוד בגראמי 2016/GettyImages

המצטיינת של השילוב היא כמובן מנדי מור, שגם מצטיינת הטקס. מור לבשה שמלה של ברנדון מקסוול שהחלק התחתון שלה הוא חצאית אדומה עם שסע עמוק והחלק העליון חולצת אוף שולדרס עם מחשוף עמוק בוורוד בזוקה זרחני. אבל אז התברר שהיא לא היחידה. טרג'י פ.ג'ונסון לבשה שמלת טול באותם הצבעים בדיוק עם שסע קדמי, מחשוף עמוק ושכמייה אדומה בעיצובה של ורה וונג. סוזן ווטסון לבשה שמלה אדומה עם שרוולים תפוחים בוורוד בייבי של בדג'לי מישקה ומריסה טומיי הלכה על שמלת וואן שולדר בשילוב אדום עם ורוד פוקסיה של ראלף ורוסו.

עוד בוואלה! אופנה

המרימות, המרדימות והמורידות: כל השמלות מהשטיח האדום של האמי

לכתבה המלאה
טרג'י פ.ג'ונסון. GettyImages
שסע קדמי, מחשוף עמוק ושכמייה. טרג'י פ.ג'ונסון בשמלת טול של ורה וונג/GettyImages
סוזן ווטסון. GettyImages
שרוולים תפוחים הם גם טרנד חזק. סוזן ווטסון לובשת בדג'לי מישקה/GettyImages
מריסה טומיי. GettyImages
הלכה על ורוד פוקסיה עוצמתי יותר. מריסה טומיי בראלף ורוסו/GettyImages
מנדי מור. GettyImages
פרשנות חושפנית יותר במהלך הערב. מנדי מור/GettyImages

זו לא הבשורה היחידה שראינו על השטיח האדום, שלמען האמת היה סגול במקרה הזה. עוד צבע שהולך להשתלט על הארון שלכן בחורף הקרוב, כך לפי התחזיות שנראו בטקס האמי, הוא צהוב. שוב מדובר בהפתעה, שכן זהו צבע חם שלא מתיישב לחלוטין עם העונה הקרה. אפשר לומר שמי שנתנה את הבוסט לצבע היא ג'ניפר לופז, שרק ימים ספורים קודם לכן הגיעה לפרמיירה של הסרט שלה לבושה בשמלת שמש צהובה עשויה סטאן וטול של בית האופנה מדובאי Maison Yeya, אבל זו לא טענה לגמרי מדויקת. העבודה על שמלות שטיח אדום מתחילה חודשים רבים לפני האירוע. מדובר בשמלות קוטור עשויות עבודת יד ברמת תפירה גבוהה שחודש לא מספיק כדי להכין אותן.

ג'ניפר לופז פרמיירה Hustlers פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
התחילה את המגמה. ג'ניפר לופז בשמלת שמש צהובה/GettyImages

בטקס האמי ראינו בצהוב את קתרין ניוטון שלבשה שמלה של ראלף לורן עשויה שני חלקים - חצאית מתנפנפת בצבע הזרחני וחלק עליון בגזרת וסט מחויט עם גב חשוף מקולקציית אביב-קיץ 2020. קריסטין קוואלרי לבשה שמלת סטרפלס מחודדת של ניקול ופליסיה קוטור עם נעליים תואמות של סטיוארט וייצמן. אחרונה ברשימה שלבשה צהוב שמש היא פיית' הרמן, הילדה הקטנה שמשחקת בסדרה "החיים עצמם" לבשה שמלת וואן שולדר בגזרת קצפת בצבע הזרחני.

קתרין ניוטון. GettyImages
זרחנית. קתרין ניוטון בשמלה של ראלף לורן/GettyImages
קריסטין קוואלרי. GettyImages
התאימה את הנעליים. קריסטין קוואלרי לובשת ניקול ופליסיה קוטור עם עקבים של סטיוארט וייצמן/GettyImages
פיית' הרמן. GettyImages
לסטייל אין גיל. פיית' הרמן מתלבשת נכון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully