וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטרה אקסטרה לארג': דף האינסטגרם ההזוי שמגדיל תיקים

30.10.2019 / 9:00

שעתם של התיקים הזעירים עומדת להסתיים, ומי שעוזר להמליך את תיקי האוברסייז לשליטים של העונה הוא עמוד אינסטגרם משעשע שלוקח תמונות של פאשניסטות מרחבי הרשת ומגדיל פי כמה את התיקים של מעצבי העל שהן אוחזות בידן

שעתם של התיקים הקטנטנים עומדת להיגמר, ואתם מקומם תופסים לאט לאט התיקים הגדולים. אחרי שכבר סיפרנו לכם על הטרנד ודחקנו בכם להצטייד לעונה הקרובה בתיק שק ענק, עכשיו הגיע לעצור רגע ולתת את הבמה למי שעזר לטרנד הזה לטפס לפסגה. מדובר בעמוד האינסטגרם thebigbagclub שעושה כבוד לאוברסייז, אבל בצורה קצת יותר סוריאליסטית משחשבתם.

אחת לכמה זמן נולדים עמודי אינסטגרם שצוחקים על מגמות בעולם האופנה, כי למה לקחת את החיים כל כך ברצינות? אחרי עמוד האינסטגרם שמגדיל מעילים ונעליים, נולד לו עמוד האינסטגרם הזה - שמחזיק בסך הכל ב-15 אלף עוקבים, אבל הם עולים בקצב מסחרר. העמוד המדובר מאמין במנטרה הסופר חשובה: "הגודל לא קובע". עד כדי כך הוא לא קובע, שבחשבון הזה אפשר לראות הגדלה מוגזמת של תיקים ממותגים שונים, שהופכת את כל הטרנד למצחיק ומגוחך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מי שמפעיל את העמוד הוא מעצב גרפי ממילאנו שלוקח תמונות של פאשניסטות מרחבי הרשת אשר נושאות על גופן תיקים ממעצבי על - שאנל, דיור, לואי ויטון, בוטגה, ברברי, גוצ'י, סלין ונוספים - ומגדיל את התיקים בכמה מידות. הפאשניסטות נשארות בממדים הרגילים, והתוצאה סוריאליסטית ומבדרת. יחד עם זאת, אי אפשר להתכחש לעובדה שתיקי הענק האלה, לו היו אמיתיים, היו יכולים להיות מאוד שימושיים עבור הנשים שאוהבות להיות מוכנות לכל תרחיש - ולשאת בתיק שלהן את כל הבית, ולא להסתפק רק בכרטיס אשראי ומפתחות.

עוד בוואלה!

החיים בשק: תיקי האוברסייז חוזרים ובענק

לכתבה המלאה

העמוד החדש thebigbagclub גונב כאמור את הפוקוס לעמוד האינסטגרם שעד לא מזמן היה השליט הבלתי מעורער היחיד של הגדלת פריטי לבוש בצורה מגוחכת - itsmaysmemes. העמוד, שכבר מחזיק ב-124 אלף עוקבים, מתהדר במוטו - "ז'קטים עצומים הם הגל החדש". מי שעומד מאחוריו הוא צעיר בן 17 מהוואי שמעלה תמונות של כוכבים וכוכבות בינלאומיים לבושים בבגדים, שאתם מידותיהם הוא מגדיל פי כמה. ככה הוא יוצר מראה משעשע ולא רגיל של כוכבים קטנים בבגדים עצומים של מעצבי העל. לא מן הנמנע שבקרוב נראה דפי אינסטגרם נוספים שנשענים על העריכה הגרפית המצחיקה ויוצרים מציאות חלופית ומשעשעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully