וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפים לטרנד: יש לנו דוגמנית וירטואלית ישראלית ראשונה - והיא רותחת

1.12.2019 / 12:02

מותגים בינלאומיים ומעצבי על כבר אימצו לעצמם דוגמניות וירטואליות, ועכשיו הגיע הזמן שגם לישראל תהיה אחת. תכירו את הדוגמנית אלה סטולר שכבר קטפה קמפיין ראשון ל-FIX

יח"צ ,עריכה: נמרוד גרשוני

אחד הגימיקים שתופסים תאוצה בתעשיית האופנה בעולם הוא הדוגמניות הווירטואליות. כאילו שלא חסר מקצועות שנעלמים הודות להתפתחות הטכנולוגית, עכשיו גם מקצוע הדוגמנות נמצא בסכנה תחת איום הדוגמניות שנוצרו באמצעות עיבוד טכנולוגי מתקדם. יותר ויותר מותגים בינלאומיים ומעצבי על מוותרים על ימי צילום מפרכים ותשלום משכורת לדוגמניות ובניסיון להשיג עוד קצת באזז תקשורתי, פונים לייצור דוגמניות וירטואליות. אמנם באיחור, אבל הנה הטרנד הזה מגיע גם לישראל.

אלה סטולר דוגמנית וירטואלית קמפיין FIX פיקס. רותם לבל,
תכירו את אלה סטולר, הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה בקמפיין ל-FIX/רותם לבל

הגיע הזמן להכיר את הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה - אלה סטולר, שכבר מיוצגת בסוכנות דוגמנות - ITM וקוטפת עכשיו קמפיין ראשון. סטולר נבחרה להצטרף לשגרירות מותג FIX לצד השגרירות האמיתיות עומר נודלמן, שקד דוד, ריי אביטן, סמנתה ליפקין וגאיה קיי.

אלה סטולר נראית ומצטלמת כמו משפיענית רשת קלאסית. יש לה את הלוק, יש לה את מבנה הגוף ויש לה את האטטיוד והפוזות למצלמה. אחד מסימני ההיכר שלה כנראה יהיו התסרוקת - קארה בוב עם פוני עבה צבוע בוורוד. תווי הפנים לא ממש משדרות משהו ישראלי, אולי מזרח אירופאי, או אסייאתי, אולי ברית המועצות, לא בורן אנד רייז ישראלי. הלוק הכללי של סטולר משדר סקסיות חצופה ובועטת.

עוד בוואלה! אופנה

את זה עדיין לא ראיתם: שכחו מקנדל ג'נר, קבלו את הדוגמניות הוירטואליות

לכתבה המלאה
אלה סטולר דוגמנית וירטואלית קמפיין FIX פיקס. רותם לבל,
נראית ומצטלמת כמו משפיענית רשת קלאסית/רותם לבל

סטולר, שכרגע רק מחזיקה בכ-5,000 עוקבים באינסטגרם, מצטרפת כאמור לטירוף העולמי של הטרנד. ריהאנה עשתה את בתחילת 2018 עם הדוגמנית הווירטואלית הראשונה בעולם - שודו, שהיום מחזיקה ב-194 אלף עוקבים. שודו עבדה גם עבור הלייבל בלמיין, שלפני כשנה הוציאו קמפיין שלם עם דוגמניות וירטואליות - מרגו, שודו וזי. הקמפיין עורר סערה והרשת לא הצליחה להישאר אדישה. בעוד שהיו מי שנדהמו מהבחירה, היו גם שטענו שמדובר ברעיון מקורי וחדשני. לצידן, יש דוגמנית וירטואלית נוספת ומצליחה בעולם - מיקאלה, שלה יש כבר 1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם ורזומה של שיתופי פעולה עם מותגי קוטור כמו לואי ויטון ופראדה.

אלה סטולר דוגמנית וירטואלית. אינסטגרם, צילום מסך
השיער שלה כנראה יהיה סימן ההיכר שלה/צילום מסך, אינסטגרם

עכשיו FIX נכנסים לזירה ומלהקים את סטולר הישראלית לקמפיין שלהם. יחד עם חברת הסטארט אפ זואי וסוכן הדוגמניות עומרי יערי, מציגה החברה לעולם את הקמפיין בכיכובה. בתמונות ראשונות מתוך הקמפיין רואים את סטולר כבר לבושה בהלבשה התחתונה כיפית וצעירה של המותג. ביחס למקבילות הבינלאומיות של סטולר, היא עדיין לא נראית מאוד אמיתית עד שאפשר להתבלבל. משהו בטכנולוגיית ההדבקה של הפנים הווירטואליות עם הגוף או הרקע המקורי לא לגמרי עובד, כך שעדיין יש קצת מה ללמוד מבלמיין - ועדיין הסערה עושה את שלה.

חן בן ישי, מנהלת השיווק של FIX, התייחסה לליהוק: "FIX הוא מותג שנולד לתוך המדיה החברתית. ככזה הוא חשוף לטרנדים המובילים בעולם ולכן דוגמנית וירטואלית כתופעה אינסטגרמית זהו מהלך שטבעי לנו לאמץ. אלה סטולר הווירטואלית לא תבוא על חשבון דוגמנית אמיתית עם אופי, לב ונשמה, אלא לצד שגרירות המותג שלנו. כל אחת משגרירות המותג מייצגת משהו אחר, בעוד אלה סטולר נותנת לנו את ההזדמנות לשילוב תוכן חדשני מעניין ברשת".

עומר נודלמן קמפיין FIX פיקס. רותם לבל,
הדוגמנית האמיתית עומר נודלמן בקמפיין ל-FIX/רותם לבל
עומר נודלמן קמפיין FIX פיקס. רותם לבל,
"אלה סטולר לא תבוא על חשבון דוגמנית אמיתית עם אופי, לב ונשמה"/רותם לבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully