וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלה חדיד היא יו"ר התנועה לשחרור הפטמה

10.12.2019 / 11:47

הטופ מודל נמצאת כבר כמעט שבוע בחופשה בקאריביים, שם היא מדגימה לנו איך נראים החיים הטובים. חוץ משלל בגדי ים ומשקפי שמש, היא גם סיפקה לנו לוקים שקופים שחשפו הכל! קנדל ג'נר, מאחורייך

בלה חדיד נופשת/צילום: אינסטגרם

אם יש משהו שלא מאיים על בלה חדיד - זה עירום. בעוד שיש לא מעט דוגמניות שעירום הוא הקו האדום שלהן, עבור חדיד (23) מדובר בצעד לא מרתיע כלל. לא חסרים שטיחים אדומים שאליהם היא הגיעה לבושה בבגדים שקופים, מחוררים או חשופים יתר על המידה. בימים אלו מבלה האחות האמצעית לבית משפחת חדיד בסיינט בארטס, בחופשת קיץ מלאת ביקיני - ועירום.

הלוק האחרון של חדיד, זה שסוגר כמעט שבוע של חופשה בקאריביים, שהחלה במיאמי לרגל תצוגת בגדי הגברים של דיור, שקוף ברמה שאפשרה לכולנו לראות מה יש מתחת לבגדים, ובעיקר לתהות - למה בכלל להתלבש אם כבר רואים הכל? חדיד לבשה שמלת מיני לבנה בגזרת גולף שקופה לחלוטין, וסיפקה הצצה לתחתוני החוטיני הלבנים ולחזה נטול החזייה. השמלה עד כדי כך שקופה, שאפילו את תווית הבגד עם הוראות הכביסה אפשר היה לקרוא בלי שום בעיה. לשמלת המיני המגניבה אך השקופה בהגזמה צירפה חדיד סניקרס לבנות של נייקי, לחלוטין אחד הטרנדים הרותחים בשנה האחרונה. כמו כן, היא אחזה בתיק הנסיעות החביב עליה של שאנל - שכבר ראינו אותה חורשת עליו בשדות תעופה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אבל לחדיד לא מספיק לשחרר את הפטמה פעם אחת. יומיים קודם לכן היא שוב בחרה באאוטפיט לבן על טהרת השקוף שחושף את כל מה שיש מתחת. קנדל ג'נר, הבסטי שהעבירה איתה את ימי החופשה, כנראה ויתרה על הטייטל הנחשק "חושפת הפטמות", והעבירה את השרביט לחדיד - היו"ר החדשה לשחרור הפטמה.

חדיד הגיעה לבילוי בחוף הים בג'ינס לבן עם חולצת קשירה שקופה, ואם חשבתם שהיה מעורב פה איזה טופ או חזייה, כנראה שלא קראתם היטב את הכתבה עד כה. בעוד שמגזיני אופנה רבים תהו מדוע היא לובשת ג'ינס לחוף הים, אנחנו בעיקר תהינו - איפה הביקיני ולמה הפטמות בחוץ? ייתכן כי בלה ניסתה לטשטש את העניין בבגדים ולמקד את תשומת ליבנו במשקפי השמש המגניבים שלה, קולקציית קפסולה אותה עיצבה למותג chrome hearts.

עוד בוואלה! אופנה

כמו בתולה? בלה חדיד עושה הומאז' לחזיית הקונוסים של מדונה

לכתבה המלאה
בלה חדיד. splash
איפה הביקיני ולמה הפטמות בחוץ? בלה חדיד חושפת/splash
בלה חדיד. splash
ג'ינס לחוף הים?/splash
בלה חדיד. splash
לקחה לקנדל ג'נר את הטייטל/splash
  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully