וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגזם ומושלם: זה התיק שהכי שווה להתכרבל איתו העונה

19.12.2019 / 12:25

אחרי שפינקנו בשלל אופציות למעילי פרוות וצמר כבשים, נייעץ לכן לשדרג את המלתחה בעוד פריט חורפי שיקפיץ כל לוק בכמה רמות. הפאשניסטות כבר הצטיידו, רק שימו לב למכשול - תאלצו לאפסן אותו בקיץ

כבר הזכרנו פה לא פעם את המהפכה הטכנולוגית שהזיזה את קטגוריית הפרוות ממעמד אוליגרכי של סמל סטטוס באלפיון העליון (וגם סמל לאקטיביזם נגד התעללות בבעלי חיים) למעמד נגיש וסינתטי שאפשר למצוא כמעט בכל בית. יחד עם החורף שהואיל לבקר אותנו, תודה לאל, הגיע הזמן להתייחס לפרוות השרלינג במראה כבשתי שבולטת ברשימת הטרנדים הנכונים והחמים של העונה. כצפוי, השימוש העיקרי שלה הוא באגף המעילים, אבל כבר הסכמנו פה שאנחנו בשאיפה לצרכנות חכמה עד כמה שאפשר במסגרת מגבלות האהבה לעולם האופנה, אפילו אנה וינטור מקדמת את הגישה.

אז אחרי שעשינו צעד ענק ופסלנו את האופציה לעוד מעיל סופר מחמם שישמש אותנו כחודשיים בשנה במצטבר, הרשת דאגה לסחוף אותנו לעבר תחליף ראוי וקצת יותר הגיוני בדמות תיקי שרלינג, ללא ספק פתרון ביניים ראוי למי שרוצה להיות בעניינים ועדיין להשאר במסגרת ההיגיון הצרכני.

מסתבר שמדובר במגמה מבוקשת בקרב הבלוגריות והאינסטגרמיות, המגובה באופציות מעוצבות מטעם מגוון רחב של בתי אופנה ורשתות החל מפראדה, שאנל, לואי ויטון ופנדי ועד למותגי תיקים פחות מוכרים כמו Elleme הפריזאי, wandler ההולנדי ו-marcella cuosta האיטלקי.

עוד בוואלה!

גיק שיק: האפודות חוזרות לחיינו בסערה

לכתבה המלאה

החן בתיקי השרלינג טמון בתחושה המנחמת שהם מעניקים בימים הקרים, וגם בתיקים המשלבים את הטקסטורה הפרוותית כתוספת גימור, כשהגרסאות הכי מוצלחות ארוזות בתיקים מהזן הבינוני והקטן, כולל פאוץ' מטריף מבית לואי ויטון. רק לפני שאתן רצות לבזבז קחו בחשבון שלקראת הקיץ תאלצו לאפסן אותו לכמה חודשים טובים עד לחורף הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • צמר
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully