וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני שיסייע לכן לרכוש נעליים ברשת בלי להתחרט על כך

24.2.2020 / 14:50

כמה מאיתנו רכשו נעליים אונליין והתאכזבו בסוף כשהן לא התאימו למה שתככנו ללבוש איתן? הטריק היצירתי הבא יסייע לכן למדוד נעליים ברשת ולבחור את הזוג המושלם

ZMonline

כולנו מכירות את זה. אנחנו מזמינות זוגות על גבי זוגות של נעליים ברשת רק כדי לגלות שבמציאות הן לא מתאימות לשום דבר שיש לנו בארון והן מוצאות את עצמן זרוקות בארון לנצח. לבחורה אחת מניו זילנד בשם מייגן פפאס נמאס מזה אז היא חשפה טריק קניות מקוונות מפתיע בסרטון שפרסמה בעמוד האינסטגרם של תחנת הרדיו הניו זילנדית, ZM, שם היא עובדת. הטריק שלה אמור לכאורה לשפר את חוויית הקניות ברשת ולסייע להזמין בדיוק את הנעליים שתואמות לנו. ברשת כל כך התלהבו שכינו את הטריק כ"מהפכני" וככזה ש"משנה את חוקי המשחק".

בסרטון בו היא מדגימה את השיטה, נראית מייגן מחזיקה בתמונה גזורה שלה ומניחה אותה על גבי מסך המחשב כשהיא גוללת לה בין מבחר הנעליים שבאתר הקניות. מאחר שהיא הגיעה למסקנה שמרבית זוגות הנעליים שרכשה ברשת לא התאימו לשום דבר שלבשה, היא הדפיסה תמונה שלה בפרופיל, בה היא לובשת בדיוק את הבגדים אליהם היא רוצה שהנעליים יתאימו, ואחרי שחתכה לעצמה את כפות הרגליים (בתמונה כמובן), היא הצמידה את התמונה לתמונות הנעליים שעל המסך ולמעשה "מדדה" אותן בעזרת התמונה.

ככה זה נראה:

כדי לשמור על איכות התמונה ולהשתמש בה לעתיד, היא עשתה לה למינציה. כעת, בכל פעם שתרצה לבדוק אם הנעליים שהיא מזמינה ברשת ישבו עליה טוב, כל מה שהיא תצטרך לעשות זה להצמיד את התמונה לנעליים ולבחון היטב אם הן מתאימות לפני שהיא מבצעת את הרכישה.

הסרטון עלה תחת הכותרת: "טריק קניות הנעליים המקוונות של מייגן הוא פשוט טוב מדי". הסרטון הפך במהירות לויראלי וצבר מעל 14,000 לייקים ויותר מ-44,000 תגובות. "זה פשוט מדהים. כל כך פשוט שאני לא מבינה איך לא חשבתי על זה קודם", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "אולי זה מה שימנע ממני להזמין עוד ועוד נעליים לשימוש חד פעמי".

מה יותר יפה לה: הזוג הזה...

טריק הקניות ברשת. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

או אולי זה?

טריק הקניות ברשת. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully