וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורפת את החיים: סלין דיון חזרה לגיל 16

הזמרת הפאשניסטה, שכל יציאה שלה מהבית הופכת לסחרור אופנתי, הפתיעה גם הפעם במספר לוקים מדהימים בביקורה האחרון בניו יורק. מותגי על, תוספות בשיער וחליפה שמתאימה לנערות מתבגרות

סלין דיון/Splash

הדיווה האגדית פסחה בחודש האחרון על שבועות האופנה מסביב לגלובוס, הכל כמובן בשל תירוץ משכנע - סיבוב הופעות ברחבי אמריקה. רגע לפני ההופעה הגדולה שלה בברקליס סנטר בניו יורק, יצאה סלין דיון (51) לסיבוב הופעות פרטי ברחבי העיר כשהיא לבושה במיטב בגדי המעצבים.

היא התחילה במארק ג'ייקובס מכף רגל ועד ראש, עם מכנסי קורדורוי בתכלת, סריג באווירת כריסמס כשמתחתיו חולצה עם צווארון מפית, עליה סיפרנו לכן לפני כחודש, מגפיים חומים עד הברך ותיק תואם. לוק מקולקציית אביב-קיץ 2020 שנראה בשלמותו על המסלול של המעצב האמריקאי המצליח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בהמשך עברה לג'ינס סקיני מחמיא, סריג גולף שחור ומעל מעיל שמלה דרמטי של ברנדון מקסוול עם חגורה קלאסית במותניים, מגפיים שחורים עד מעל הברך ואפילו תוספות בשיער. אחרי כל הלוקים המוקפדים, כנראה שדיון חשה בצורך להתאוורר וירדה למדי ב', יוקרתיים כמובן, חליפת ניילון של בלנסיאגה.

עוד בוואלה!

גאונות לשמה! סלין דיון משחזרת את הלהיט הענק שלה לטובת שופינג ברשת

לכתבה המלאה
סלין דיון. splash
חוזרת לשרוף את ניו יורק במעיל שמלה של ברנדון מקסוול/splash
סלין דיון. splash
ג'ינס, מגפוני ירך ותוספות שיער/splash

ז'קט ניילון בירוק ניאון וכחול עם לוגו המותג בענק (1,390 אירו), מכנסיים תואמים וסניקרס מגושמות, כי אם כבר לוק של ילדה בת 16 - אז עד הסוף. יום למחרת כבר חזרה לסורה עם לוקים מורכבים ונראתה משגע במכנסי קטיפה בצבע בורגנדי של מארק ג'ייקובס, חולצה גברית משובצת, עניבה, מעל סריג צהוב, מעיל אדום עם אבזמים זהובים וכובע לבן.

סלין דיון. splash
לוק של ילדה בת 16. סלין דיון בחליפה של בלנסיאגה/splash
סלין דיון. splash
מוגזמת וככה אנחנו אוהבות אותך. סלין דיון/splash
  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully