וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון גיל 50 הלוהט: הכוכבים הגדולים שמתבגרים מדהים

13.3.2020 / 7:40

מתברר שלהתבגר זה לא כל כך נורא. אם תסתכלו על האנשים שנמצאים ברשימת "מועדון גיל 50 הלוהט שלנו", תגלו שזה אפילו יכול להיות זוהר במיוחד. הנה הכוכבים שהגיעו לעשור השישי בחייהם - ונראים פשוט מעולה

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

לאחרונה אי אפשר שלא להבחין בכך שיש לא מעט כוכבים בעשור השישי לחייהם שנראים פשוט נהדר. נראה כאילו ברגע שהם הגיעו לגיל 50 - משהו בהם השתחרר והנפש העבירה גם את הגוף שדרוג אמיתי. האם ייתכן שמצאנו את העשור הכי לוהט שיש נכון לעכשיו? אם לשפוט לפי האושיות שמייצגות אותנו, התשובה היא לגמרי כן. אלו לא אנשים ש"נראים טוב לגילם", ממש לא - אלו אנשים שמוכיחים שגיל הוא רק מספר, שאפשר להיראות זוהר ולוהט בכל שלב בחיים עם תחזוקה נכונה ובעיקר כאלה שהסקסיות לא נעלמת עם הזמן. הנה המצטיינים והמצטיינות שלנו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז

מי שמובילה בגאון את מועדון גיל ה-50 היא כמובן ג'יי לו. מאז שינתה קידומת בשנה שעברה והפכה בת 50, היא הפכה סקסית אף יותר ממה שהייתה כל השנים. ממש כלשון הקלישאה: "משתבחת עם השנים". אין ספק שאחד מרגעי השיא שלה היה השנה היה בשבוע האופנה במילאנו, כשסגרה את התצוגה של ורסצ'ה עם חידוש סקסי לשמלה האייקונית מגראמי שנת 2000. עוד ברשימה: ההופעה הלוהטת בסופרבול עם אאוטפיט נוצץ ושלל שטיחים אדומים והמועמדות לאוסקר שהיתה קרובה מתמיד. לופז הרותחת, עם שרירי הבטן המטופחים, ישבן הפלדה והכושר המרשים, היא התשובה המנצחת לכל מי שחושש להגיע לעשור החמישי בחייו. ל-ק-נ-א!

ג'ניפר לופז, ורסצ'ה. GettyImages
הכי לוהטת שיש. ג'יי לו בחידוש לשמלה האייקונית של ורסצ'ה/GettyImages

ג'ניפר אניסטון

מי שחולקת עם לופז את משבצת הגיל היא ג'ניפר אניסטון, שרק לאחרונה חגגה 51. בשנה האחרונה הרגשנו כאילו הג'ניפריות הגיעו לפסגת העולם - מבחינת קריירה, מבחינה אישית וגם מבחינת מראה. אין ספק, זו הייתה השנה שלה. אחד הרגעים הזכורים אופנתית של אניסטון השנה נרשם דווקא כשהיא החליטה לזנוח את השמלות השחורות, ללבוש שמלת דיור וינטג' לבנה בעיצובו של ג'ון גליאנו - ועל הדרך להתהלך על השטיח האדום עם פטמות זקורות. ג'ן, אם ככה נראים בגיל 50, אנחנו מתות להגיע.

עוד בוואלה! אופנה

מה מאחלים למישהי שיש לה הכל? ג'ניפר אניסטון חוגגת 51

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
על פסגת העולם. ג'ניפר אניסטון/GettyImages
טקס פרסי SAG ג'ניפר אניסטון. GettyImages
ככה נראים בגיל 51? אניסטון בטקס ה-SAG בשמלה של דיור וינטג'/GettyImages

אליזבת הארלי

דוגמנית העבר הכי לוהטת שהכרנו מסרבת להתבגר. ברשתות החברתיות מעלה אליזבת הארלי, שחגגה 54 קייצים, שלל תמונות ביקיני, תמונות חשופות וגם עירום מרומז ושובב פלוס פוזות סקסיות. היא חוגגת את גוף הטופ מודל ועל אף שטענה כי היא "מבוגרת מידי לביקיני", נראה כי אין לה שום כוונה להפסיק בקרוב. תרימי.

אליזבת הארלי. GettyImages
טופ מודל לנצח. אליזבת הארלי/GettyImages

קיילי מינוג

לאחרונה יצאה הזמרת האוסטרלית בת ה-51 לסיבוב הופעות והוכיחה לנו בענק שעדיין יש לה את זה. השבוע השוויצה בבגד הגוף המנומר שלבשה ונראתה טוב יותר מכל כוכבת פופ צעירה בתעשייה. גם בלי לחשוף עור, קיילי מינוג משדרת סקס אפיל מטורף - אנחנו רק צריכות לראות אותה יותר.

קיילי מינוג. GettyImages
לא רואים את השנים. קיילי מינוג בשמלה של ראלף ורוסו/GettyImages
קיילי מינוג. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת פופ צעירה - קיילי מינוג ובגד הגוף המנומר/צילום מסך, אינסטגרם

קרלה ברוני

אי אפשר לסגור את הרשימה הזו בלי הניחוח הפריזאי הכל כך נחוץ. הדוגמנית קרלה ברוני בת 52 אבל לוהטת כאילו הייתה בת 22. מי שנחשבת "האמא החורגת" של בלה חדיד בשל הדמיון המטריד ביניהן, נכנסה בקלות לרשימה שלנו - ולא בכדי. זוהרת ורעננה כאילו הזמן עצר מלכת. בשבוע האופנה האחרון היא הגיעה להתארח בשלל תצוגות וקברה לכל הטופ מודלס הצעירות. הכי ראויה.

קרלה ברוני שבוע האופנה פריז דיור. GettyImages
ניחוח פריזאי ברשימה. קרלה ברוני יפה מתמיד בתצוגה של דיור בשבוע האופנה בפריז/GettyImages
קרלה ברוני פסטיבל קאן. GettyImages
לוהטת ברמות בפסטיבל קאן בשמלה של דיור/GettyImages

מוניקה בלוצ'י

ומפריז - לאיטליה. הדוגמנית והשחקנית מוניקה בלוצ'י כבר בת 55, אבל כל שנה שעוברת רק מחמיאה לה יותר. הקלאסיות שלה לא התערערה או נפגעה והיא עדיין מגה אלגנטית. עם רזומה מכובד תחת הטייטל "אחת הנשים הסקסיות בעולם", נראה שדבר לא השתנה גם בעשור הנוכחי.

מוניקה בלוצ'י. GettyImages
מגה אלגנטית בחליפה של דולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה בפריז/GettyImages

דניאל קרייג

ג'יימס בונד הנצחי זכה לאחרונה לכתבת שער במגזין GQ וגרם לנו לתדהמה עצומה כשגילינו שהוא חגג השנה 52. עם הפקת אופנה רותחת שמלאה בפוזות סקסיות, מבטים חודרים דרך העיניים הכחולות והצצה לגוף בנוי היטב - נראה כאילו מועדון גיל ה-50 הלוהט הוקם במיוחד בשבילו.

דניאל קרייג. GettyImages
גבר החודש של מגזין GQ. דניאל קרייג/GettyImages

מתיו מקונוהי

לא להאמין איך הזמן עובר. מתיו מקונוהי חגג בסוף השנה שעברה 50 ובכך זכה להיכנס לרשימה הלוהטת. מדובר באחד השחקנים השווים ביותר שיש להוליווד להציע, גם הרזומה המקצועי לא רע בכלל עם פסלון אוסקר, מינימום שערוריות רכילותיות, ועל כך נאמר - כל החבילה. אשתך בהחלט ברת מזל.

מתיו מקונוהי. splash
גבר עם גולף ירוק ומעיל טדי תואם - להתעלף כאן ועכשיו/splash
מתיו מקונוהי. splash
מה אתה אוכל תגיד? מתיו מקונוהי עם גוף של ילד בן 16/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully