וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה ברגע האחרון: קייטי הולמס כמעט ונכשלה במבחן הסטייל

האם הפאשניסטה ובתה הצעירה יצאו לנשום קצת אוויר ברחובות ניו יורק, זנחו את הסטייל המוקפד ונתנו ביטוי למצב העגום בו כולנו נמצאות. הלוקים היו מאכזבים, אך שני פריטים מנצחים של קייטי הולמס הצילו את המצב

וואלה! NEWS

קייטי הולמס הצליחה השנה לעשות מה שכל סלבריטאית בחשיכה רוצה - לחזור לכותרות במינימום מאמץ, או לפחות להעביר את תחושת הנונשלנט הכה מעוררת קנאה. מהרגע בו פורסמה הידיעה כי הולמס וג'יימי פוקס כבר לא ביחד, סיפקה הכוכבת באופן שבועי את מנת הפפראצי הרצויה לצלמי ניו יורק. כל יציאה לרחוב מהמגדל היוקרתי בו היא מתגוררת עם בתה סורי קרוז, הפכה לציפייה של הפאשניסטות ברחבי העולם, המגזינים ואושיות הסטייל גם כן הבינו את הפוטנציאל, והולמס הגדירה מחדש את האמרה - 'זרקתי על עצמי משהו ויצאתי מהבית'.

לעוד חדשות אופנתיות:
אפקט המתיחה: 8 סרומים פעילים שבאמת יעשו שינוי
סוף העולם הגיע וקייט מידלטון החליטה להפגין תעוזה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייטי הולמס, סורי קרוז. splash
קייטי הולמס וסורי קרוז לא נכנעות לקורונה, אולי קצת/splash

אך בימי הקורונה, כל מצטיינת אופנתית יכולה ליפול, והולמס שפופרצה בסוף השבוע עם בתה מטיילת בסנטרל פארק, כמעט ונפלה בענק. זה התחיל לא רע - ג'ינס כהה וקלאסי בגזרת 7/8 וסניקרס לבנות פשוטות. הכישלון התבטא במעיל הצמר - גזרה מאוד לא מחמיאה וגוונים עייפים של חום בפסים דקיקים לאורך המעיל.

לשמחתה הרבה של השחקנית, המגיפה שמשתוללת לא שיבשה לחלוטין את רדאר הסטייל שלה, והיא בחרה בשני אקססוריז מנצחים. תיק Tote של המותג הניו יורקי האהוב עליה, Khaite, בצבע חום (1,530 פאונד) ומטפחת אותה קשרה על צווארה.

עוד בוואלה!

סוודר שהחליק וחזייה מבצבצת: ככה קייטי הולמס חזרה לכותרות

לכתבה המלאה

מטפחת המשי הלבנה של bembien מגיעה עם פס שחור במסגרת ובעלות של 88$, מחיר כלל לא מבוטל למטפחת, אבל קחו בחשבון שבמקרה הצורך אפשר להרים אותה על הפנים וקצת להתמגן מפני הווירוס. סורי בת ה-13, שהייתה אחראית על הסיבוב לכלב, בחרה במעיל פארקה מחמם, מגפי UGG גבוהים ושתי צמות. בהתחשב במצב, כל הכבוד לכן, אנחנו עדיין בטרנינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully