וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבודדת במקסימום: אלזה הוסק דווקא נהנית בסגר

דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט שנחשבת גם לפאשניסטה מעניינת ממקסמת את ימי הסגר ודואגת לתוכן שיווקי איכותי, טיפים לביוטי (ששווה לכן לרשום) ואימוני כושר בשילוב חליפות יוגה לוהטות

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

אלזה הוסק השבדית מוכרת לרובכם בתור הדוגמנית הרותחת עם הכנפיים מוויקטוריה'ס סיקרט, אך בשנים האחרונות לצד קמפיינים שווים והפקות אופנה כשהאחרונות שבהן ל-ELLE איטליה והמעצב האמריקאי פיטר דנדס, היא דואגת לטפח דף אינסטגרם מרשים באווירת פאשניסטה אמיתית ולא רק כדוגמנית שנקלעה לסיטואציה.

שבועות הבידוד לא נתנו להוסק (31) לנוח על השמרים והיא החליטה למקסם את הסגר עם המלצות לעוקבות, הצצה לארונה הפרטי ועל הדרך לגרוף כמה מזומנים עם תוכן שיווקי מוצלח למותגים הגדולים בעולם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

זה התחיל עם שמלת פסים עשויה סריג, כפי שאמרנו לכם - אחד הטרנדים החזקים לעונה זו, באמבטיית שיש של המותג LIVING COOL. בהמשך הבינה הוסק שמכאן אין לאן לצאת ועברה לטי-שירט לבנה עם הכיתוב No problem, תחתונים לבנים וסניקרס עם גרביים גבוהות. היא גם הזמינה את העוקבים שלה לאימון כושר כשהיא מבצעת שלל תרגילי מתיחה וחיטוב, בחליפת שני חלקים בצבע אדום ומקדמת בו בזמן אפליקציה לאימונים מהבית. כבר הבחנתן במגמה או שנמשיך?

עוד בוואלה!

בלה חדיד משתזפת בביקיני בסגר

לכתבה המלאה

השלב הבא היה כבר ברור במיוחד והאמת, טוב לדעת שיש כאלו שעדיין מוכנים לשלם בעבור תוכן שיווקי מוצלח בימי אלו. הוסק הצטלמה במכנסיים של גוצ'י, כאלו שהעשירות שבינינו יכולות ללבוש גם בבית ותייגה את האתר המצליח Mytheresa. אחר כך החליפה ללנז'רי של גוצ'י עם בלייזר שחור ולפינאלה שת"פ אינסטגרמי עם מותג הטיפוח משטוקהולם מרינה נילה.

אם בכל זאת מעניין אתכם במה הוסק באמת משתמשת דעו שהקונסילר האהוב עליה הוא של Nars, היא מחבבת מאוד את עיפרון השפתיים KKW של קים קרדשיאן ובימים אלו מסדרת את ארון הנעליים שלה ומחפפת זוגות של בוטגה ונטה, ג'ימי צ'ו, שאנל ופראדה. רק תגידי איפה נרשמים, אנחנו באות לאסוף.

View this post on Instagram

Sweats and jewelry all day every day☁️

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully