וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדות הקרן, התפקדו: את הטרנד הזה אתן יכולות ליישם בחינם

23.4.2020 / 8:20

באינסטגרם הפוטוגני של אלזה הוסק נתקלנו בשילוב צבעים מתקתק שיכול לחסוך לנו לא מעט מזומנים, אם רק נשתמש בפריטים הנכונים בארון שלנו. שידוך גוונים שמתיישב בול עם מנת האופטימיות שכולנו זקוקות לה כעת

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

טרנדים הנשענים על שידוכי גוונים וצבעים הם מסוג הקטגוריות האהובות עלינו לאחרונה. יש בדבר הזה את אלמנט ה 'לדפוק את המערכת', מעין מעקף אלגנטי וישיר המאפשר להתחבר לרעיונות סטיילינג מרעננים וחדשים, מבלי ליפול להוצאות הכלכליות הנספחות לכל שגעת אופנה שמתעוררת ברשת. וכן, כולנו מוצאות את עצמינו 'נדפקות' פה ושם, שלא לומר נופלות בפחי פאשן כאלו ואחרים עם פריטים חד פעמיים, קניות מיותרות ובזבוזים גחמניים שלא לצורך. כך שזה המקום שלנו לנקום בחזרה ולקחת השראה שניתן ליישם ממש בחינם.

לעוד חדשות אופנתיות:
סוף סוף משהו ששווה לרכוש: קים קרדשיאן הבינה מה כולנו צריכות בסגר
איפה תשיגו שרשרת כמו של בר רפאלי?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הפעם התמגנטנו לחשבון האינסטה של אלזה הוסק, טופ מודל שהשכילה לגלוש ממשבצת המלאכית הסקסית למחוזות המשפענית סטייל, שם היא מציגה חיבה עזה לשילובים שונים של סגול פסטלי וורוד - קומבינציה המשדרת אופטימיות סכרינית שמתיישבת בול על מוד השעה האפלולית ועל הטיימינג שמסמן שהגיע העת להתעורר ממנה.

תצוגת התכלית של הוסק כוללת בעיקר פריטים ממדף הטרנינגים והטופים הרכים, כלומר מהסוג שכולנו התמכרנו אליהם לאחרונה. יחד עם זאת, שיטוט בפיד המהוקצע שלה מגלה שגם בעידן הקודם בו יצאנו מהבית, כלומר לפני חודשיים פלוס מינוס, היא לא היססה לצוות את אותם גוונים גם בלוקים 'לבושים' יותר כמו מעיל ויניל ופרווה בסגול לילך של Saks Potts לצד תיק ניילון ורוד של פראדה.

עוד בוואלה!

תופחות ולא רק בישבן: הטרנד ההכרחי לקיץ 2020

לכתבה המלאה

חיטוט מעמיק בחשבונות של פאשניסטות נוספות השלים את התמונה היוניקורנית לכדי פלטה רחבה יותר שכוללת גם תכולים למיניהם וערבובים של טונים פאסטלים לצד פיגמנטים רוויים של ורוד, כחול וסגול. בסך הכל מדובר בשלושה צבעים שנמצאים בזירה כבר תקופה לא קצרה כשכל אחד מהם לחוד מתפקד כעוגן מוכר שקיבל לא מעט זמן מסך, רק שהשילוב שלהם יחד הבשיל לכדי שחקן חדש, ממכר ולא שיגרתי בפני עצמו. אנחנו השתכנענו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully