וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 וחצי אלף דולר לתוספות שיער ו-10 אלף דולר למאמן אישי: כמה יעלה לכם להיראות כמו הקרדשיאנז?

11.6.2020 / 0:03

למקרה שתהיתם מה עלות שגרת הטיפוח החודשית של הבנות למשפחת קרדשיאן - וזה בטוח חלף לכם בראש - עשינו חישוב ורק עבור קים מדובר בהוצאה של כחצי מיליון שקלים לחודש. איך מגיעים לסכום המטורף הזה? הנה כל הפרטים

מי מה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כולנו היינו רוצים לחיות כמו הקרדשיאנז, אבל אם עוד הייתה לנו תקווה קטנה - היא נמוגה ברגע שנודע לנו כמה כסף הן מוציאות על שגרת הטיפוח החודשית שלהן. תמיד תיארנו לעצמנו שעלות טיפולי היופי והקוסמטיקה החודשיים של נשות המשפחה גבוהים, אך לא תיארנו לעצמו שלפחות עבור אחת מהן היא מסתכמת בכחצי מיליון שקלים לחודש. איך מבזבזים כל כך הרבה כסף רק על טיפוח? הנה לכם.

מתברר שבשביל לשמור על גזרה חטובה ומראה קרוב לשלמות כמו קים, קיילי, קלואי, קורטני וקנדל - לא צריך רק מאמץ - צריך גם המון כסף. אם זה מאמן אישי, טיפולי פנים להסרת קמטים ושמירה על עור צעיר ובריא, מילוי ציפורניים, תוספות שיער, פאות איכותיות, שיזוף מושלם וכמובן הסרת כל שיערה מיותרת מהגוף.

אז כמה עולה להיראות כמו הקרדשיאנז? פתחו מחשבון.

קים קרדשיאן - 166 אלף דולר בחודש

גוף:
כדי להגיע לגזרת שעון החול המפורסמת של קים, יש לעבוד קשה. אחת ההוצאות הגבוהות ביותר מדי חודש עבור גברת ווסט בת ה-39 היא המאמנת האישית שלה, מליסה אלקנטרה. קים מתעוררת מדי יום ב-6 בבוקר לאימון שנמשך שעתיים, 6 פעמים בשבוע - ואף על פי שמעולם לא נחשף מה השכר של מליסה - מומחי הכושר המפורסמים של לוס אנג'לס יכולים בקלות לדרוש 2,500 דולר לשבוע עבור אימון בית אחד על אחד.

לגבי השיזוף, האחיות כולן מעריצות גדולות של ספריי השיזוף של ג'ימי קוקו, שגובה 345 דולרים לכל מפגש. בנוסף, הן שומרות על עור חלק כשהן מבקרות באופן קבוע בסלון היופי "SEV לייזר אסתטיקה" בלוס אנג'לס, שם הן זוכות לשירות "מונטי מלא", שעלותו כ-500 דולר. הן חוזרות לשם לפחות פעם בשישה חודשים להתרעננות.

שיער ואיפור:
צלמי הפפראצי לעולם לא יתפסו את קימי לא מוכנה. לקים יש צוות שלם של אמני איפור ומעצבי שיער שקופצים לביקור בביתה מדי יום, מריו (@Makeupbymario) על האיפור וכשהמאסטר לא פנוי אריאל טחדה - הצמוד של קיילי נקרא לדגל. אם תרצו להעסיק אותם ליום צילומים, זה יעלה לכם עד 2,500 דולר. גם בגזרת השיער, קים הולכת לטופ שבטופ. כריס אפלטון הוא מעצב השיער הצמוד שלה - הידוע בקולקציית הפאות ותוספות השיער המדהימה שלו - ואם לא הוא, אז אנדרו פיץ' סימונדס, שיתר האחיות גם נהנות משירותיו. עבורו היא משלמת 1,900 דולר ליום.

עוד בוואלה!

סוף סוף משהו ששווה לרכוש: קים קרדשיאן הבינה מה כולנו צריכות בסגר

לכתבה המלאה

טיפוח העור:
ארסנל הסרומים, שמנים וקרמים מסתכמים בעלות של 5,000 דולר. הבחירות היקרות ביותר שלה כוללות את Genaissance de La Mer של La Mer The Essence Essence (בעלות של 535 דולר) וד"ר ברברה סטורם סרום סופר אנטי אייג'ינג עשוי מחומצה היאלורונית (345 דולר). קים מבקרת גם באופן קבוע במדיספא של ד"ר קנודיה בלוס אנג'לס, שם היא עוברת טיפולי לייזר להידוק עור פניה. עלות טיפולי הפנים - 7,650 דולר, אותם היא עוברת אותם 4 פעמים בשנה.

גבות וציפורניים:
האם לארבעה עושה מניקור ופדיקור בסך 500 דולר כל עשרה ימים ועל הגבות שלה אחראית אמנית הגבות האגדית והחברה הוותיקה, אנסטסיה סוארה, שעשויה לגבות סכום של עד 1,300 דולר לביקור בית.

קיילי ג'נר - 142 אלף דולר בחודש

שיער:
קיילי משנה את צבע השיער כל שני וחמישי, ברבות הפעמים בזכות הפאות הידועות של טוקיו סטיילס, עליהן הוא גובה סכום של עד 5 אלף דולר. ידוע גם שקיילי הוציאה סכום של כ-7,700 דולר על תוספות שיער - כשהמפורסם ביניהם הוא הקוקו שהשיקה ביום הולדתה ה-21 שהגיע לאורך של 75 ס"מ. לדבר המטורף הזה אחראית מומחית תוספות השיער ויולט טריטי, שהשתמשה ב-400 גרם שיער סלאבי מרוסיה. המחיר שטריטי גובה בדרך כלל עבור "טיפול" כזה הוא בין 5,000 ל -7,700 דולר.

ציפורניים:
כמו שיערה, קיילי עושה מילוי בציפורניים (או מחליפה אותן קומפלט) מדי שבוע. היא נוהגת לבקר בסלון היופי "מודרן פאמפר" בלוס אנג'לס תמורת מניקור ופדיקור בסך 95 דולר. אמנית הציפורניים של הסלבס, צ'און לג'נד, גם זכתה לגעת בקרדשיאן ועל פי הערכות גובה עד 255 דולר למניקור.

ריסים:
קיילי עושה ריסים אצל אחת מחברותיה הטובות, אייריס פאלמר, שהיא אחת הטובות בתחום. היא גובה 172 דולר לפגישה פעמיים בחודש.

מייק-אפ:
בת ה-22 נעזרת בליין הקוסמטיקה האישי שלה ונוטה להתאפר בעצמה, אך כשהיא לא - היא מגייסת את עזרתו של אמן האיפור, אריאל טחדה, שגובה 2,550 דולר ליום.

ומה עם ניתוחים?
היא מודה שעברה מילוי בשפתיים ובפנים. מנתחים טוענים שהיא הוציאה סכום של יותר מ-38 אלף דולר על ניתוחים, החל מהגדלת חזה ועד לניתוח אף.

קלואי - 145 אלף דולר בחודש

גוף:
קלואי מתאמנת שש פעמים בשבוע עם המאמן האישי דון א-מטריקס, שמאמן גם את קורטני וקניה. מרבית המפגשים שלהם הם אחד על אחד, למעט כאשר המשפחה מעורבת והוא גובה סכום של עד 2,500 דולר לשבוע עבור שירותיו.

שיער:
כמו קים וקיילי, קלואי מטפלת בשיערה לעתים קרובות אצל אנדרו פיץ' סימונדס, שגובה 1,900 דולר ליום. וגם לה, כמו לקיילי, יש ארון ייעודי רק לתוספות שיער.

מייק-אפ:
קלואי נעזרת לעתים קרובות באמנית האיפור אש.קיי.הולם בכל הקשור לצילומי קמפיינים שמבקשת כ-2,550 דולר ליום עבודה.

טיפוח העור:
כשמדובר בטיפוח העור, קלואי אוהבת לערבב רכישות זולות עם מוצרים יוקרתיים יותר, אך מוציאה כ-1,000 דולר סה"כ על מוצרים בסיסיים בחודש. כמו קים, היא גם מעריצה של La Mer The Serum Essence (בעלות של 535 דולר), אך Bioderma Sensibio H20 Micellar Water הוא גם אחד ממוצרי הטיפוח שלה ובעלות של 12 דולר בלבד. האחות השפויה של המשפחה.

קורטני קרדשיאן - 69 אלף דולר בחודש

טיפוח העור:
בכל הקשור לטיפוח העור - לקורטני יש תכנית תשעה שלבים לטיפוח לילי, שעלותם מסתכמת בקצת יותר מ-500 דולר. התכנית כרוכה בשינה עם שיערה בטורבן, שימוש במים מיסלריים לניקוי הפנים של גרנייה וקרם פנים של ד"ר ברברה סטורם בסך 200 דולר. קורט היא גם מעריצה של שימוש במסכות לד-לייט לשמירה על מראה פנים חלק ובריא אותם היא מוכרת באתר הלייף סטייל שלה 'פוש' בעלות 190 דולר ליחידה.

גוף:
כשקורט לא נעזרת בשירותי המאמן של קלואי, דון, היא נראית לעיתים קרובות עובדת עם מאמנת הסלבס אמנדה לי, שגובה מחירים דומים - 2,550 דולר לשבוע.

שיער:
פחות תוספות, יותר שמנים טבעיים וגם על שיערה הבוהק אחראי אנדרו פיץ' סימונדס.

קנדל ג'נר - 25 אלף דולר בחודש

כדוגמנית, קנדל בת ה-24 זוכה לטיפולי יופי במסגרת העבודה ולא צריכה לשלם מכיסה. דווקא כשהיא לא צועדת על המסלולים, היא מעדיפה להקפיד על מראה טבעי שלא צורך הון לתחזק אותו.

פנים:
"אני מאוד עצלנית ופשוטה כשמדובר בשגרת היופי שלי", היא סיפרה ל-Byrdie, "אבל תמיד היה לי OCD לגבי שטיפת פנים - וזה עוד לפני שהתחלתי לדגמן. כשהתחלתי זה רק התעצם, כי אני מאופרת כל הזמן. אני שוטפת את הפנים שלי לפחות פעמיים או שלוש ביום". קנדל סיפרה ל-Allure שהיא משתמשת ב-ProactivMD, שעלותו כ-60 דולר. כשקנדל מעדיפה שלא ללכת על המראה הטבעי, אמנית האיפור המועדפת עליה היא מרי פיליפס, הידועה באיפור נקי ומדויק.

גוף:
בעוד שאר בני המשפחה נוטים להחליף מאמנים, קנדל דבוקה חזק למאמן הכושר המפורסם של הסלבס בלוס אנג'לס - גונאר פיטרסון. פיטרסון עבד עם קים וקלואי בעבר וגבה 15,000 דולר עבור תכנית אימון של שישה שבועות.

שיער:
מעצבת השיער הצמודה של קנדל היא ג'ן אטקין הידועה, שגם סייעה לרוב בני משפחתה בשלל אירועים מתוקשרים. לטיפול חודשי מהיר עם ג'ן - 1,000 דולר, עם הנחת סלב כמובן.

גיף קים קרדשיאן סופרת כסף. gg_2
גיף קים קרדשיאן סופרת כסף/gg_2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully