וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת בתמונה חושפנית: "כך תאורה נכונה מסתירה את הפגמים שלי"

2.7.2020 / 8:45

המצלמה לחלוטין משקרת! משפיענית הרשת חושפת כיצד היא מצליחה להסתיר את הצלוליטיס בתמונות שלה בבגד-ים על ידי בחירת תנוחה ותאורה נכונה - בלי צורך בפוטושופ או פילטרים

דנה מרסר מראה איך מסתירים צלוליטיס בתמונות/Danae Mercer

לפעמים כל מה שצריך זה לדעת איך להצטלם: מהי זווית הצילום הנכונה, איזו תאורה מחמיאה וכן, רק למקרה הצורך - גם אילו טריקים בעריכה עשויים לעזור לך להשיג את תמונת האינסטגרם המושלמת. בלוגרית מפורסמת חושפת את ההבדל המטורף של צילום בתאורה הנכונה - ומוכיחה שעם קצת משחק של אור וחושך ושינוי יציבה, אפשר להסתיר איזורים פחות מחמיאים בגוף גם ללא שימוש בפוטושופ או פילטרים.

דנה מרסר, עיתונאית ומשפיענית רשת שמתגוררת בדובאי שיתפה באינסטגרם שלה סדרה של תמונות "לפני ואחרי" בהן היא מופיעה בביקיני. באחד הפוסטים, בתמונה משמאל הצטלמה מרסר ב"זווית מכוונת" כך שהבטן שלה מוסתרת בצל, בעוד שהתאורה העדינה והמחמיאה מסתירה את הצלוליטיס ומחליקה את מרבית סימני המתיחה שלה. אולם בתמונה מימין, מרסר מופיעה כמעט באותה פוזה, רק שהפעם המותניים והירכיים מוארים היטב ואת הבטן והצלוליטיס שלה ניתן לראות בבירור. מחדדות - התמונה משמאל אינה ערוכה, אלא פשוט צולמה בתאורה ובזווית מחמיאה יותר. זה הכל.

מרסר, שיש לה יותר מ-750 אלף עוקבים באינסטגרם, הסבירה כי זו בעיקר עבודה של תאורה נכונה שמסתירה את הצלוליטיס וסימני המתיחה. "אינסטגרם נגד המציאות - או בואו נדבר על תאורה. מכיוון שזה ההבדל העיקרי בתמונות האלה. באחת, הבטן שלי מכוונת אל הצל. האור הרך יותר מסתיר את הצלוליטיס שלי ומחליק את מרבית סימני המתיחה. זה מחמיא. באחרת, אני פשוט כורעת כלאחר יד לצד המראה. הירכיים והמותניים שלי באור השמש. גושים ובליטות מופיעים בבירור".

היא גם חשפה שהיא מצליחה להסתיר את הפגמים דרך תנוחת הצילום שלה, כשהיא בוחרת בזווית מחמיאה יותר לגוף, שיטות אותן למדה משנותיה בעבודה במגזינים השונים. "ישנם כמה הבדלים בתנוחות (הליבה הדוקה, הירכיים הוקפצו לאחור, הבטן נכנסה פנימה), אבל עיקר התמונה הוא בתאורה שמפעילה את הקסם שלה. כשעבדתי במגזינים צילמנו בזריחה או בשקיעה. ברוב הסטים היו אנשים שהחזיקו מפזרי שמש ושקופיות כדי לעזור ליצור את האיזון המחמיא המושלם של צל ואור. אותו דבר קורה ברשת החברתית, רק בצורה אחרת. רוב דוגמניות האינסטגרם יודעות בדיוק כיצד ליצור את התנוחה והתאורה הנכונה שתחמיא להן. הן גם יודעות בדיוק באיזו תאורה להשתמש, כמו כיצד אור צדדי, המגיע מהחלון, הוא המחמיא ביותר לבטן, אך בדרך כלל לא מחמיא לפנים. לכן לרוב תראו טלפון שמכסה את הפנים. בנוסף, הן יודעות איך הצללה יכולה להעלים בעדינות בליטות ומתיחות. אני בסדר עם זה. זו אמנות וצילום ואין בושה לרצות להיראות מדהים".

מאות מעוקביה של דנה מיהרו להגיב לפוסט, שצבר כמעט 380 אלף לייקים, והודו לה על גילוי הלב. "אני מאוד מתחברת לזה! אני גם אשמה שאני יודעת היטב מהן התנוחות המחמיאות שלי ועושה רק אותן, אז מעכשיו אנסה להראות גם תמונות פחות 'ערוכות'", כתבה אחת ואחרת חיזקה: "אהבתי את מה שעשית, אבל אני לא חושבת שהתמונה משמאל 'מזויפת'. זו גם את! שתי הזוויות הן את ואנחנו יכולים לאהוב ולאמץ את כל הצדדים שלנו, המחמיאים יותר והמחמיאים פחות!'. עוד עוקבת נלהבת הוסיפה: "תודה ששיתפת את זה! אני חושבת שטוב שגברים יחשפו לזה. נראה כי בנים נחשפים יותר לתמונות מימין ולא משמאל וזה חשוב שהם יראו כיצד אישה טבעית נראית".

ככה עושים את זה:

וכך עושים את זה בפוטושופ:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully