וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהיי הורסת בביקיני גם בגיל 50: מעצבת בגדי ים חושפת סודות

28.6.2020 / 9:37

מעצבת בגדי הים מליסה אודאבש מתעקשת שיש ביקיני שמתאים לכל גיל ומבנה גוף, וחולקת טיפים שיעזרו לך לבחור את הביקיני הנכון - ושלא תחשבי אפילו על בגד ים שלם

INSTAGRAM

הקיץ רשמית כבר כאן, השמיים מתחילים להיפתח והמלונות בישראל כבר פולי בוקד. לצערנו, תקופת ההסגר קצת פגמה בהליך "הכיני גופך לקיץ" וחלקנו מעדיפות לנפוש בחוף עם בגד ים שלם. מעצבת בגדי הים מליסה אודאבש מתעקשת שגם אם עברת את גיל 50 וגם אם הוספת לעצמך כמה קילוגרמים, אין זאת סיבה מוצדקת להחליף את הביקיני בבגד ים שנועד להסתיר. למליסה יש כמה טיפים שיסייעו לכן לבחור את הביקיני המתאים למבנה הגוף שלכן - שעל אף שהוא מגיע בשני חלקים, הוא יידע טוב טוב להסתיר לכן את סימני הגיל.

לצורך הדוגמה, היא נעזרת בכמה דוגמניות עבר מהממות כמו ברוק שילדס (55), סינדי קרופורד (54), הלן האנט (57) ואפילו כריסטי ברינקלי (66), שעל אף שהן כבר עברו את גיל 50, הן עדיין נראות מעולה בביקיני. אז נכון, הן דוגמניות לשעבר ומעולם לא נראו כמו האישה הממוצעת, אך גם הן בוחרות את הביקיני שלהן בקפידה ויודעות בדיוק מה מחמיא להן יותר (ותאמינו לנו שגם להן יש פגמים).

מי אמר שאתן חייבות להיות 90-60-90 כדי ליהנות מהחוויה של השמש והרוח על עור גופכן החשוף? "לעזאזל עם מה שאחרים חושבים", כתבה מליסה אודאבש בטור שפורסם בדיילי מייל, "אחרי יותר מ-20 שנה כמעצבת בגדי ים הן לקהל הרחב והן לסלבריטאיות כמו ביונסה, ריהאנה והאלי ברי, אני יכולה להבטיח לכן שאף אישה לא חושבת שהגוף שלה מושלם. נשים מאמצות את שינויי הזמן והסוד לתחושת הביטחון בביקיני הוא לקבל את הפגמים שלך ולעבוד עם מה שיש".

אז הנה כמה מהטיפים של מליסה שיסייעו לנשים מעל גיל 50 להיראות נפלא בביקיני:

מליסה אודאבש, מעצבת בגדי ים

לכו על חלק תחתון מחמיא לגוף

"כלל הזהב שלי לנשים בגילאי 50 פלוס נוגע לחיתוך של החלק התחתון של הביקיני", אמרה מליסה, "הימנעו מלוק הרגליים הגבוהות, שגם ככה לרוב לא נראה טוב, גם אם את בת 25. הוא כל כך לא סלחני ולא יגרום לרגליים שלכן להיראות ארוכות יותר. היצמדו לתחתון הישר של שנות ה-60, לגזרה הנמוכה כמו זו של ברוק שילדס. זה יצור מבנה מחמיא של שעון חול, לא משנה מה מבנה הגוף שלך - ולא יגרום לך להרגיש חשופה מדי".

ברוק שילדס בביקיני

אל תחסכו בביקיני שלכן

ראו בביקיני הבא שלכן השקעה חכמה. בעוד שגוף צעיר סלחן יותר, כשאת בת 50 פלוס, ביקיני ב-30 שקל לא ישב עליך כמו שצריך במקומות הנכונים, בעיקר מכיוון שטיב הלייקרה שלו יהיו נמוך ואחרי שימוש חוזר הצבע ידהה והבד יתפורר. בנוסף לכך, אל תלכו על ביקיני בהדפסים שונים. לכו על צבע אחיד, כמו של סינדי קרופורד.

סינדי קרופורד בביקיני כהה

טריק להסתרת בטן עגלגלה

רבות מאיתנו מגלות שככל שאנחנו מתבגרות, המותניים שלנו הולכות ומתרחבות, מה שיוצר מרכז מעוגל יותר וחסר קימורים. את עדיין יכולה ליצור את האשליה הזאת עם ביקיני שהחלק התחתון שלו מגיע עם שרוכים, שזה גם הלוק המועדף על סלמה הייק בת ה-53. קשרים במותניים מושכים את העין לנקודות האלה ומורידים את תשומת הלב מהבטן העגלגלה. רוצות כיסוי נוסף? תחתוני ביקיני בגזרה גבוהה עוזרים להחליק כל תפיחה מיותרת.

סלמה הייק בביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
סלמה הייק בביקיני עם שרוכים/צילום מסך, אינסטגרם

שימו לב לרצועות

כנראה שהימים שבהן הייתן לובשות ביקיני עם מעט מאוד בד חלפו מן העולם, וכעת החזה שלכן זקוק לתמיכה מתאימה. אם אתן לא רוצות להיראות כאילו אתן לובשת חזייה על החוף, לכו על רצועות מוסתרות לתמיכה ורצועות מתכווננות, כך שתוכלו להרים את החזה כמה שירגיש לכן נכון. כשהחלק העליון של הביקיני נקשר בחלקו האחורי, פירוש הדבר שגם תוכלו להדק אותו כמה שתרצו. הרצועות שלבשה מלאני גריפית' בת ה-62, נראות ברור לעין - אך עדיין מאוד סקסיות.

מלאני גריפית' בביקיני

ביקיני בגזרה גבוהה מכסה סימנים

סימני מתיחה, צלקות בחתך C ושחיקה כללית סביב הבטן עשויים לפגוע בביטחון של כל אחת. לכו על ביקיני בגזרה גבוהה, כמו שירלי בלס בת ה-59, כזה שניתן לגלגל למעלה או למטה ולהתאים אותו לגובה הרצוי. הימנעו מהפיתוי להעלות אותו גבוה מדי, מכיוון שזה עלול להביא לחוסר פרופורציה. טיפ ממליסה: שלא יהיה גבוה יותר מהחלק העליון של הטבור שלכן.

שירלי בלס בביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
שירלי בלס בביקיני גבוה/צילום מסך, אינסטגרם

ביקיני משולש

עבור החלק העליון, לכו על ביקיני משולש כמו של כריסטי ברינקלי בת ה-66. כמו כן, טבעת מרכזית או קישוט על הרצועות יסייע להדגיש שיש לכן מחשוף גדול יותר ממה שהוא. תוספות מרופדות יסייעו גם כן.

כריסטי ברינקלי בביקיני משולש. אינסטגרם, צילום מסך
כריסטי ברינקלי בביקיני משולש/צילום מסך, אינסטגרם

לכו על הלוק השזוף

"שיזוף, בין אם הוא מגיע מהשמש או מהתזה, הוא החבר הטוב ביותר של כל לובשת ביקיני", אומרת מליסה, "זה מאזן את הפגמים ומסייע בהסתרת צלוליטיס וצלקות". לכו על שכבה של שיזוף מלאכותי - אפילו עוד לפני שניסיתן עליכן את הביקיני - ותרגישו בטוחות יותר. בתחילת הקיץ, או לאורך כל התקופה, אם אתן בהירות ולא נוטות להשתזף - לכו על בגדי ים בצבעים כהים יותר כמו כחול כהה, חום או שחור. הימנעו מצבעים בהירים כמו צהוב וכתום. הלן האנט עומדת בשתי הדרישות האלו, כשהלכה גם על המראה השזוף וגם על הביקיני הכהה.

הלן האנט בביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
הלן האנט שזופה בביקיני/צילום מסך, אינסטגרם

עשו כמו ג'ניפר לופז

בעוד שאובדן הקימורים מהווה בעיה עבור חלקינו, אחרות יעדיפו דווקא לגרוע מהם תשומת לב נוספת. אם יש לכן מבנה גוף אגסי, עם כתפיים צרות ומותניים גדולות יותר - עדיף שתמנעו מ"צווארון קולר" ולכו על רצועות שפחות קרובות לצוואר ופרוסות יותר לרוחב הכתפיים. הכתפיים יראו רחבות יותר והירכיים צרות יותר בהתאם. קחו דוגמה מג'ניפר לופז, שעושה את זה מושלם.

ג'ניפר לופז בביקיני - תלמדו ממנה

וודאו שהמידה נכונה

נשים רבות טועות ולוקחות ביקיני שגדול עליהן במידה או שתיים, וחושבות שהן ייראו טוב יותר ככל שהן יהיו מכוסות יותר. זו טעות. העור הוא ניטרלי - זה הבד שמבחינים בו ולכן ככל שהוא מלא יותר, כך תראי גדולה יותר. קני את הביקיני שלך במידה הנכונה, כמו קורטני קוקס בת ה-56.

קורטני קוקס בביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
קורטני קוקס במידות הנכונות/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully