וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים מזהירים מהטריק "המהפכני" של הדוגמנית לאיפור עם קרם הגנה

6.7.2020 / 0:01

הדוגמנית אלי וויטרו טוענת כי שימוש אסטרטגי בקרם הגנה יביא לשיזוף מחמיא של עור הפנים - ומציגה תוצאות מפתיעות בסרטון ויראלי. מומחים מזהירים כי הטריק מסרטן ולא משיג את התוצאות המובטחות בסרטון

@stopiteli

12 מיליון צפיות נרשמו בנתיים לסרטון הטיקטוק של הדוגמנית האמריקאית אלי וויטרו, בו היא מדגימה כיצד שימוש אסטרטגי בקרם הגנה ושיזוף נכון של עור הפנים יצליח ליצור "איפור קבוע" וימנע שיטות יקרות אחרות לעיצוב הפנים כמו בוטוקס. אלי וויטרו מלוס אנג'לס טוענת ששילוב זהיר בין שתי רמות שונות של קרם הגנה עשוי לסייע ביצירת אשליה של פנים מעוצבות יותר ויעניק מראה ברונזה טבעי לעור. לעומת זאת, מומחי עור טוענים כי השיטה שלה מסוכנת ולא מביאה לתוצאות המובטחות.

טריק קרם ההגנה של הדוגמנית. Eli Withrow, צילום מסך
טריק קרם ההגנה של הדוגמנית אלי וויטרו באמת עובד?/צילום מסך, Eli Withrow

בסרטון הויראלי שפורסם בטיקטוק נראית וויטרו מורחת שכבה נראית לעין של קרם הגנה על הפנים ומוסיפה קרם הגנה חזק יותר באזורים המתבקשים. עבור "שכבת הבסיס", היא משתמשת בקרם הגנה בעל מקדם הגנה 35 ואחריו היא מורחת באופן אסטרטגי קרם הגנה בעל מקדם הגנה 90 על הנקודות שהיא בדרך כלל מדגישה, כמו קו הלסת והגשר באף. לאחר שהייה ארוכה בשמש, הנקודות שהיא מרחה עליהן קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה יותר נותרו, לכאורה, בהירות יותר. בסרטון היא מציגה את שני צדי הפנים שלה למצלמה ואומרת: "הלחיים שלי נראות קצת יותר שזופות. השיטה אכן עובדת, אם כי התוצאות ממש עדינות". וויטרו מוסיפה ואומרת כי היא מרחה את קרם ההגנה במשך מספר ימים ברציפות כדי להביא לתוצאות מקסימליות - ומאמינה שניתן להגיע לתוצאות דומות גם על ידי שימוש בקרם לשיזוף עצמי על קווי המתאר.

זאת היא

"זה בקושי מורגש. השונאים יגידו שזה לא עובד", אמרה וויטרו בסרטון שלה - וצדקה. ברשת נרשמו הרבה מאוד סקפטיים. "זו לא הדרך הנכונה לאיפור קבוע" קבעה ד"ר מישל הנרי, רופאת עור ופרופסורית בבית הספר לרפואה של קורנל, "אנחנו יודעים שקרני UV מסרטנות" והוסיפה: "הסיכוי שזה גם יתפוס כפי שאתם רוצים היא כמעט בלתי אפשרית". הנרי מסבירה שאור שמש טבעי חסר פוקוס: "משהו כמו עקומת הלחי שלך או ענן בשמיים עשוי לפזר את קרני האור". יתרה מזאת, היא טוענת כי מספר מקדם ההגנה לא בהכרח מדויק בהשפעתו. היא אמרה: "ההבדל של כמה אחוזים ברמת ההגנה מפני קרני UV אינו מספיק דרמטי כדי ליצור את ההבדל".

וויטרו לא מתיימרת להביא הוכחות מדעיות לשיטה שלה, אותה היא מכנה "קווי המתאר של השמש". "תוצאות אלה לא בדיוק נערכו בניסוי מדעי", היא סיפרה בסרטון נוסף, "הלחיים שלי נראות קצת יותר שזופות". על אף התגובות, וויטרו סיפרה ל"דה פוסט" כי היא מתכננת לנסות שוב את השיטה שלה בימים הקרובים ולגלות אם היא מצליחה להגיע לתוצאות ברורות יותר.

והיא מציגה תוצאות אחרי כמה ימים

@stopiteli

Pseudo sunscreen contour results ☀️

♬ original sound - stopiteli

וכעבור עוד כמה ימים

היא טוענת שזה עובד

והנה עוד כמה שניסו את השיטה שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully