וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלות האלה הן הקטע החדש של קנדל ג'נר

קנדל ג'נר הצטרפה לקורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק לחופשה קרובה לבית בחוף מליבו. הטופ מודל ארזה ענייני ומדויק עם שתי שמלות אקסטרה סקסיות, סנדלים שטוחים וכובע קש עצום

קנדל ג'נר לווג איטליה

בווידאו: קנדל ג'נר לווג איטליה.

עומר אדם הפליג לקפריסין עם המשפחה עד להודעה חדשה, האחיות פראני נופשות באיטליה, אבל משפחת קרדשיאן חייבת להישאר קרובה לבסיס האם לאור ההתרחשויות האחרונות. סכסוך קים-קניה לא יורד מהכותרות, אז האחיות המוצלחות של קימי החליטו להתרחק מעט מההמולה, לקחת בית נופש במליבו, שם הן יכולות לשמור על ריחוק חברתי ועדיין ליהנות מחוף הים, כי הבריכה האולימפית בבית פשוט כבר לא מספיקה. קורטני קרדשיאן ארזה את הילדים וצירפה את דאדי סקוט דיסיק וקנדל ג'נר, שנהנית מלו"ז די אוורירי, ללא תצוגות אופנה וימי צילום עמוסים קפצה גם היא על המציאה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הטופ מודל בת ה-24, התאימה עצמה לוויקיישן וארזה לוקים סקסיים, עם מינון מדויק לחופשה קרובה לבית. המוטיב החוזר - שמלות מידי צמודות חובקות גוף, חושפות כתפיים, תיקי כתף קטנים וסנדלים שטוחים. לארוחת ערב במסעדה היפנית האהובה על הקרדשיאנז, נובו, לבשה קנדל שמלת וינטג' צמודה בגזרת קולר עם הדפסים שחור לבן ואפור של המעצב האיטלקי ג'יאפרנקו פרה, סנדלים שטוחים שחורים עם רצועות דקות של co ב-695$ ותיק ה'חצי ירח' של the row מבית היותר של האחיות אולסון בעלות 1,290$.

יום לאחר מכן, יצאה לצילום פוטוגני במרפסת כשחוף מליבו מאחוריה מספק את התפאורה המושלמת בשמלת סריג ירוקה של 'האוס אוף סאני', אחת השמלות האהובות על הפאשניסטות העונה, שכרגע אופציונלית לרכישה רק ברשימת המתנה. על הכיסא הונח בנונשלנטיות תיק לבן של המעצבת קרולינה סנטו דומינגו בשם 'אוסטרה מיקרו אוף וויט' בעלות של 545$, כובע קש עצום להימנע מפיגמטציה ומשקפי שמש של Dmy בשייפ מלבני ומסגרת חומה שקופה (כעת בסייל - 132$).

עוד בוואלה!

אל תתנו לכותונת תחרה לבלבל אתכם - קנדל ג'נר היא טום בוי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully