וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנל לנשמה: בלה חדיד, ויטוריה צ'רטי וקנדל ג'נר בסדרת צילומים מרהיבה

הטופ מודלס החמות בתעשייה הצטלמו לגיליון מיוחד של מגזין כאוס שכולו על טהרת השאנל. בלה חדיד טופלס בפאה שחורה עם פוני לצד ויטוריה צ'רטי, קנדל ג'נר מתערטלת בגרביונים ותחתונים גבוהים, אימאן המאם בלוק טניס משודרג וג'יג'י חדיד בקלוז-אפ מהפנט

צילום מסך

בווידאו: תצוגה של שאנל בשבוע הקוטור בפריז, שנת 2016.

לפני שבוע פורסמה הפקת אופנה שעוררה לא מעט הדים בתעשייה כשקאיה גרבר הצעירה הצטלמה בעירום מלא למגזין ווג יפן, עליה היו אמונים צמד צלמי האופנה לואיג'י מורנאו ואנגו הנזי. הפקה סקסית שלא משתמעת לשתי פנים עם מסר חד וברור - גרבר בת ה-18 כבר לא ילדה. אמש (רביעי) פורסם הגיליון החמישי של מגזין כאוס, מגזין אינדי אונליין, שמנסה להביא את מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה בצילומים יוצאי דופן, שוב תחת ידם של לואיג'י ואנזו. הטופ מודלס כבר ידועות ככאלה שמחבבות במיוחד את המגזין, שכן הוא מצליח להתרחק מהפקות אופנה סטנדרטיות ומסחריות אליהן הן רגילות ולהוציא אותן תמיד באווירה אדג'ית ומתוחכמת. הפעם, במין שיתוף פעולה, שבחובו מסתתר ככל הנראה תוכן שיווקי, בחר המגזין להרים למותג העל הצרפתי, שאנל, עם מיטב הדוגמניות בתעשייה כשהן לבושות בפריטים אייקונים של המותג בצילומי שחור-לבן מטריפים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בלה חדיד, השם החם שאי אפשר לנעול בלעדיו יום צילום מתוקשר בשנתיים האחרונות, נראית בבגדי-ים של שאנל, אוחזת כדורסל עם לוגו המותג באמצעות רצועת החוליות הידועה, כובע הפוך ומטרייה ממותגת שמסתירה את פלג גופה העליון, ועוד חיבור שמימי עם דוגמנית העל ויטוריה צ'רטי. השתיים מצולמות בחצאיות מיני עם חגורה מובנית כשבמרכזה לוגו שאנל משובץ אבנים, פאות קארה שחורות עם פוני מדויק ומסתירות את החזה האחת של השנייה בשילוב ידיים נשי ומלטף.

גם הבת של קייט מוס, לילה מוס, לקחה חלק בצילומים, בוורסיה המאופקת כמובן (לבושה והכול), ג'יג'י חדיד הגיחה רק לצילומי פנים, נהמר כי העדיפה להשאיר את הבטן המבצבצת מחוץ לפריים, וקנדל ג'נר הלכה על כל הקופה עם גרביוני רשת גבוהים, תחתונים שחורים וחגורת שלשלאות מוזהבת.

אדוט אקש גם כן השתלבה בפרויקט בלוק טניס מהוקצע עם בגד-ים לבן ומחבט שאנל, אבל הזוכה שלנו לסיבוב הזה היא ללא ספק הדוגמנית ההולדנית אימהן המאם. המאם בת ה-23 הצטלמה בתחתונים גבוהים כשמסביבם נכרך פאוץ' שחור, ז'קט טוויד ללא חולצה מתחת, סרט פפיון עם פרח לבן בצוואר ופוזיציה מהפנטת כשהיא מחזיקה את צמותיה בפראיות. עוד פריים עם בגד-ים שחור קלאסי, כזה שכל אחת חולמת שיהיה לה בארון הבגדים, עם נעלי עקב ומחבטי סקווש קטנים ולוק חזק בחזיית הקאפים המיניאטורית של שאנל עם תוספות פרחים בכל פלג גופה העליון.

עוד בוואלה!

השמלות האלה הן הקטע החדש של קנדל ג'נר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully