וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני מלאך: ג'יג'י חדיד בתמונות היריון ראשונות

הטופ מודל ג'יג'י חדיד שנעלמה מאור הזרקורים ועברה את כל תקופת ההיריון בחווה בפנסילבניה, חושפת סופסוף את בטנה בסדרת צילומים משגעת. נזכרנו כמה התגעגענו

אתר רשמי

בווידאו: ג'יג'י חדיד בטיזר לקמפיין של טומי הילפיגר.

ג'יג'י חדיד למדה משהו בכל שנותיה בתעשייה ובעיקר מהזוגיות המתוקשרת עם זאין מאליק - חובה לשלוט בנרטיב! אם ב'און אנד אוף' בזוגיות עם הזמר הבריטי הנחשק היא הייתה נתונה לחסדיה של התקשורת, את כל תקופת ההיריון שלה חדיד ניווטה בכוחות עצמה. היא אולי יכולה גם להודות לקורונה שהביאה אותה להתבודד בחווה בפנסילבניה של אימא יולנדה ללא אירועים מתוקשרים, אבל איך שלא נסובב את זה היא זו שבחרה בדיוק מתי לשתף את העולם בבטן המתפתחת.

אמש (רביעי), העלתה חדיד היפהפייה, זו שלעיתים אתם אוהבים לשנוא כשהיא יוצאת בפוסטים מרושעים נגד ישראל, סדרת תמונות מהפנטות בהן היא חושפת את בטנה ההריונית ומזכירה לכולנו את מה שקצת שכחנו - מדובר כאן בטופ מודל ברמות הגבוהות.

"מגדלת מלאך", כתבה חדיד בת ה-25 שעתידה ללדת בספטמבר והצטלמה בסט שחור לבן כשהיא בשמלה קצרה מתנפנפת ושקופה וגם עטופה במיני בדים לבנים בעוד היא מישירה מבט חודר למצלמה. מי שזכו להיות אמונים על הצילומים הנוגים הם לואיג'י ודנגו, אותו צמד מצוין מאחורי הצילומים האחרונים של ג'יג'י לשאנל ומגזין כאוס, על הסטיילינג המינימליסטי עבדה גבריאלה ג'ונסון ועל האיפור ארין פרסונס כשלוק אחד טבעי לגמרי ובשני דווקא נוכחות עוצמתית של עיניים מעושנות כששיערה של ג'יג'י משוח לאחור.

זו אומנם לא הפעם הראשונה שאנחנו עדות לבטנה של הדוגמנית הידועה, שכן בחודש יולי עלתה ללייב באינסטגרם עם חולצת משבצות בירוק ולבן וחשפה בפני העוקבים הנרגשים את בטנה, אבל בהחלט מפתיע ואפילו מעורר הערכה לראות כיצד היא שומרת על ההיריון הזה במקסימום פרטיות. הצילומים הנוכחים גם הם ללא שיתוף פעולה עם אף גוף מסחרי, וזה רק סביר לחשוב כי כל מגזין בעולם פנה לטופ מודל בתחנונים לצילומי היריון לשער חגיגי. אך היא, אחת שידעה כבר שער מוצלח או שניים, החליטה להסתפק בהפקת אופנה פרטית. אהבנו. מאוד.

עוד בוואלה!

איפה הבאמפ? ג'יג'י חדיד ההריונית מדגמנת מהחווה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully