וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה תיק: גברים, הגיע הזמן להוציא את החפצים מהכיסים

29.9.2020 / 7:05

תיק גב קליל, פאוץ' מדליק, כזה שמונח בהצלב או Tote למתקדמים, גברים - הגיע הזמן שתפסיקו לדחוף את השטויות שלכם בכיסים. תיקים הם מצרך חיוני, עושים את החיים קלים יותר והם ממש לא רק בשביל הליידיז. אספנו עבורכם את מיטב התיקים - רק תבחרו

ג'נטלמן תיקים. דורון, מערכת וואלה! NEWS
מימין: פאוץ' של ליוויס ל"פקטורי 54", 189 ש"ח | תיק גב של זארה, 249 ש"ח | תיק גב של EASTPAK ב-199 ש"ח/מערכת וואלה! NEWS, דורון

בנים, סליחה על ההכללה, אבל בטח התלוננתם פעם כל כמות התיקים שלבת הזוג שלכם יש, לא? או שמעתם את אבא אומר לאימא שבשביל מה היא צריכה עוד תיק מעור, בד, פלסטיק או מה שבינהם ופשוט לא הבנתם למה הידידה הטובה רכשה אחד במחיר מופקע במקום לקנות ארוחת צהריים, כשהיא בקושי מספיקה להשתמש ב-47,913 שכבר יש לה. אז זהו, שהפעם (כמו בהרבה פעמים אחרות בחיים) הליידיז צודקות. תיקים, מאז העידן הקדום ועד לעת המודרנית הנוכחית, הם לא רק מצרך שימושי, אלא פשוט עושים את החיים הרבה יותר קלים, גם בעבורנו הגברים.

ג'סטין ת'רו. splash
ג'סטין ת'רו לא מוותר על תיק גב על העורף השרירי שלו/splash

מה שגרם לי לחשוב: תקלוט מה אתה סוחב כשאתה יוצא מהבית - צרור מפתחות (כולל זה של הרכב), ארנק שמן, טלפון סלולרי (ומדי פעם גם מטען למכשיר), רשימת קניות, מסיכה לכיסוי הפנים ברחוב, נרתיק למשקפי השמש, ממחטה, ג'ל לחיטוי למשקיעים, אולי קופסת סיגריות ואם יתמזל מזלך גם אמצעי מניעה כזה או אחר.

עוד בוואלה!

קצר ולעניין: החולצה המושלמת לגברים בקיץ 2020

לכתבה המלאה

אז ללכת עם חצי מהרכוש שלך בחיים האלה בתוך הכיס? נו באמת, לא רק שזה בעייתי וממש לא נוח (כלומר מפריע לישיבה אם נתחב לכיס האחורי או מקלקל את המראה אם נדחף מקדימה. ושום מילה על אלה עם הסקיני ג'ינס שצמוד להם למפשעה) - אלא שגם מלחיץ, כי תמיד יש סיכוי שמשהו ייפול ויילך לאיבוד, יחורר את הבד, או סתם ידקור אותך בירך הפנימית. זה קורה וזה לא נעים.

כריסטיאנו רונאלדו עם תיק. GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו אוהב את התיקים שלו צרפתיים ויקרים/GettyImages
יו ג'קמן. splash
יו ג'קמן ארז לבד, בתיק יד שחור/splash

גלגלתם עיניים ובכל זאת המשכתם לקרוא? גם הסקרנים יודו שלרוב הגברים אין כוח לסחוב על הכתף עוד פריט שאולי לא תמיד יש איפה להניח ולמי יש כוח לתכנן איך לשמור עליו יבש תחת המעיל בעונה הגשומה או לחשוש מהגב מיוזע בעונה הלחה (גופייה. פשוט לבשו גופייה) - ובכל זאת, מדובר בפתרון הולם, יעיל ולעיתים אף אופנתי בהחלט, לכל אינטליגנט שנושא יותר מתעודה מזהה וסמארטפון, גם בלי לצאת להרפתקה, אלא פשוט למשרד, לקניות או לבילוי.

ברור שלא כל התיקים מתאימים לכל סיטואציה, כי יש תיקי-שק שראוי לקחת אך ורק לאימון במגרש בעוד שמזוודות משמשות כיום בעיקר לנשיאת כסף (בסרטים) - כך שלקראת השנה החדשה ובלי שום קשר לתחילת שנת הלימודים לילדים - הנה כמה הצעות שמחולקות לפי נושאים, כדי שכל אחד יוכל למצוא את הדגם החביב עליו ולהחכים. תודו לי אחר כך.

seperator

בגדול, תיק גב

ג'נטלמן תיקים. דורון, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן תיקים/מערכת וואלה! NEWS, דורון

בכיוון השעון: עור שחור קלאסי של טומי הילפיגר ל'פקטורי 54', 499 ש"ח | 'הרשל' בדוגמת לוגו בגוון כחול נייבי לרשת סטורי, 449 ש"ח | גם הלוגו של קלווין קליין ג'ינס לכל רוחב התיק ב'פקטורי 54', ב-429 שקלים | דוגמת עצים טרופיים בצבעי פסטל של EASTPAK, ב-199 ש"ח | דגם ה-Recycled SuperBreak שמיוצר מ-100% חומרים ממוחזרים ואפילו מתקפל מבית JanSport, להשיג באתר המותג ב-249.90 שקלים | תיק גב עם רצועות כפולות שמוסיפות טקסטורה ללוק מבית 'הרשל' לרשת סטורי, 449 שקלים

כנראה שמדובר בז'אנר החביב ביותר על הגבר המקומי ומה הפלא, הוא מזכיר להם את רוח הנעורים של בית הספר התיכון או את החיבה לטיולים רגליים בשבילי ישראל. עם זאת, בין הדגמים הוורסטיליים הרבים שמוצעים כמעט בכל רשת עבור בני המין המחוספס, ישנם כמה שמעולים להייטיקיסט המגניב, לעורך הדין המלהיב ואפילו לביזנסמן שמוותר על המזוודה מהאייטיז, ההיא שהתאימה לשלייקעס באייטיז, לטובת אווירה של ביזנס-קז'ואל.

היתרון הגדול הוא שפשוט הכול נכנס בתוכו, כולל המחשב הנישא והמון מסמכים, בקבוק מים ומגבת לאימון או ארוחת הצהריים (אם אתם חיים על הקצה). כשהוא מתאים כמעט לכל סגנון לבוש, מתאים לנשיאה עם רצועה שמתכווננת על פי הממדים האישיים (או בעזרת שתיהן), אין מנוס מלהודות שעם בחירה חכמה של צבע סולידי או הדפס שובב, התיק מהילדות יכול לעשות מעבר חלק גם לארון של ילדים גדולים. כלומר שלכם.

המקצוענים יבחרו בתיק יד, על כל סוגיו

ג'נטלמן תיקים. דורון, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן תיקים/מערכת וואלה! NEWS, דורון

בכיוון השעון: תיק הנשיאה המושלם מקנבס בגוון קאמל של זארה, 159.90 שקלים | תיק צד בעיטור רצועה כפולה של ALDO, 329.90 ש"ח | תיק בד בהיר של ליוויס ל'פקטורי 54', 149 שקלים | תיק נשיאה קלאסי של ריבר איילנד ל-ASOS, ב-240 ש"ח | דגם נישא מקנבס שחור של COS, ב-295 ש"ח | תיק עסקים בחום כהה של האתר Next, ב-328 שקלים

יש שיקראו לו "האמצע בין המזוודה לתיק הגב". אחרים פשוט יבינו שמדובר ב-Tote, התיק עם הרצועות, אבל אתם יכולים לכנות אותו תיק יד, כזה שסוחבים, אבל לא על הגב. הוא נחשב לאופציה האופנתית ביותר עבור הגברים, בייחוד כי הוא ילדותי פחות ובדרך כלל מרשים מספיק על מנת לגרום לכך שהליידיז (או גברים אחרים) יסובבו אחריכם את הראש ברחוב.

יתרונות? עשוי מעור, קנבס או אפילו פלסטיק, בתוספת רצועה ארוכה שמאפשר נשיאה שלו על הגוף או שתי ידיות שימושיות - התיק הזה כל כך רבגוני ומתאים לבוקר בעבודה אבל גם לערב של בילוי, לכל מה שאתם צריכים לסחוב בחזרה מהמכולת, אבל כולל מספיק ספייס עבור חולצה להחלפה, שלא תהפוך לסמרטוט עד שתלבשו אותה. ואפילו אפשר לחנוק בעזרתו את החבר המצחיק הזה שלך, שישאל אם גנבת את התיק מגברת כלשהי. חה.

וגם בקטן, פאוץ' או תיק צד שובב

ג'נטלמן תיקים. דורון, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן תיקים/מערכת וואלה! NEWS, דורון

בכיוון השעון: פאוץ' תא כפול בסגנון צבאי של אדידס, 129.90 ש"ח | סופר-כיפי בדוגמה מאוירת של סנופי, ליוויס ל'פקטורי 54' ב-129 ש"ח | פאוץ' גדול עם רצועה אלכסונית בירוק כהה של COS, ב-295 שקלים | תיק צד בדוגמה משובצת בהשראה אירופית של H&O, ב-19.90 ש"ח | תיק צד שחור, כולל הלוגו של טומי הילפיגר ל'פקטורי 54', 399 ש"ח | פאוץ' מיליטנטי של קסטרו, 129.90 שקלים

אלי האופנה אולי החזירו בשנים האחרונות את אופנת הפאוץ' - הכיס הקטן עם הרוכסן והרצועה הגדולה שהיה אופנתי בסוף האלף הקודם - אבל נדמה שהקאמבק הזה לא הולך לשום מקום, כך שהטרנד לא דעך אלא הביא איתו גם את תיקי הצד הקטנים, אלה שחשבתם שאף אחד כבר לא סובל. מדובר בפתרון הקטן-גדול לאלה שבאמת לא רוצים לסחוב תיק, אבל גם לא רוצים לאבד את המפתח ולחפש פורץ כשהם שיכורים אחרי בילוי בשעה 4:00 לפנות בוקר.

מתברר שלפעמים הגודל באמת קובע, כך שהעובדה שהוא לא תופס המון מקום ועדיין משחרר את הטלפון מהכיס או משקפי השמש מהצווארון היא יתרון גדול. מעצבים מבית האופנה הגדולים ביותר מחבבים את התיקים הקטנים, כך שלאחרונה נראים יותר ויותר דגמים שלהם, שמשלבים שיק ונוחות, אם כי לא מתאימים לכל לוק - אלא בעיקר לשעות הפנאי. שימו לב, במחיר נמוך יחסית לתיקים אחרים, אפשר לקנות כמה כאלה ולשחק איתם, כל אחד והסגנון שלו.

פאוץ' של HUGO. אתר NEXT,
יעיל. פאוץ' של HUGO לאתר Next ב-623 שקלים/אתר NEXT
תיק של ARKETA. ארקטה,
לנועזים, תיק גב מעוטר ניטים של ARKETA ב-392 ש"ח/ארקטה
תיק של H&O. ליאור קסון,
חביב. תיק צד של H&O ב-49.90 שקלים/ליאור קסון
ריאן גוסלינג. splash
שימושי, גבר-גבר. גם ריאן גוסלינג עם תיק גב/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully