וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2020, את חייבת ריח חדש: הבשמים שבאמת שווים את ההשקעה

שירלי אכסלרוד

14.9.2020 / 12:30

מתנה לחמה שלא תפגשו בשולחן החג, פינוק אישי גם כן מתקבל - בשמים הם תמיד רכישה משתלמת וחיונית במיוחד בפתח שנה חדשה. תרמנו את אפנו למדע ובין הרי ניחוחות משכרים, ננעלנו על שניים שיצליחו לעשות את השנה הזו קצת יותר מוצלחת

קורל סימנוביץ', קרולינה הררה. רפי דלויה,
קורל סימנוביץ' לקרולינה הררה/רפי דלויה

אם אתן עדיין מתלבטות לגבי מתנה לשנה החדשה לדודה שלא תפגשו בשולחן החג, או לחמה שכבר עמוסה בכלי מטבח (שחררו את הקערות!) - בשמים הם תמיד מתנה טובה שמצליחה לספק את הצד השני. הכול בתקווה שקלעתן לטעם האישי. תעשיית הביוטי והטיפוח ממשיכה להשיק, גם בתקופת הקורונה, מוצרים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות, וגם במחלקת הבשמים יש היצע לא רגיל מניחוחות מתקתקים וכבדים לדרמטיות שביניכן ועד קלילים יותר עם ריח פירותי ומרענן לאלו שאוהבות להרגיש 'פרש' 24/7. תרמנו את אפנו למדע, כמעט וסיימנו תתרניות, אבל הנה לפניכן הבשמים המוצלחים ביותר של החודשים האחרונים.

ג'ו מלון לונדון - Fig & Lotus Flower

ג'ו מלון, בושם. יח"צ חו"ל,
שילוב מתוחכם של ניחוחות/יח"צ חו"ל

אם המדור ייאלץ לבחור בניחוח אחד מתוך הרשימה האינסופית שהושקה בימים אלו, זה יהיה בוודאי החדש של ג'ו מלון, שפשוט לא מזכיר אף בושם אחר שניסיתן, אפילו לא ליד. הוא מרים, נקי ומשמח, בזכות שילוב חכם של חמצמצות נרולי, פרחוניות לוטוס ופירותיות מעודנת מאוד של תאנה. כל הרכיבים נארזו יחד במינונים מושלמים, שיהלמו גם את מי שריחות אגרסיביים מדי עושים לה מיגרנה. דאון סייד יחיד: עמידות מוגבלת, שדורשת עוד מכל הטוב הזה במהלך היום.
מחיר: 265 שקלים ל-30 מ"ל.
להשיג בחנויות המותג או בוואטסאפ 050-8881522

ביירדו - La tulip

ביירדו, בושם. יח"צ חו"ל,
התאהבנו, ריח ממכר ופרשי/יח"צ חו"ל

ראש בראש עם ג'ו מלון מגיע המותג השוודי שעשה עלייה לישראל לפני כשנה, ונחשב לאחד המובילים בסצינת בשמי הנישה הבינלאומית. בקבוק קלאסי בשייפ מעוגל עם פקק שחור, מינימליסטי ומדויק בדיוק כמו הניחוח. פרשי, קליל עם טוויסט מעניין שממש קשה להסביר, וזו בדיוק הסיבה למה אתן צריכות אותו.
מחיר: 799 ל-100 מ"ל.
להשיג בפקטורי 54 (גם באתר) ובחנויות אינדיבידואל.

קלואה - SIGNATURE rose tangerine

קלואה, בושם. יחצ חו"ל,
שיבוט של הקלואה המקורי והאהוב/יחצ חו"ל

עוד שיבוט של הקלואה המקורי האהוב. הפעם ריח הוורדים המוכר מגיע עם טוויסט הדרי חמצמץ שמאזן קצת את הפרחוניות. השילוב מוצלח ורענן, אבל אל תטעו - עדיין מדובר בערוגת ורדים נטולת פשרות. הבקבוק, כמו תמיד, ענוג ויפה, בוורוד עם סרט.
מחיר: 439 שקלים ל-100 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

נרסיסו - Ambrée

נרסיסו, בושם. יח"צ חו"ל,
בושם לדיוות שלא לוקחות שבויים/יח"צ חו"ל

גם נרסיסו עושים עוד מאותו דבר שהם יודעים לעשות - מאסק חם וחמאתי, והפעם בתוספת וונילית חזקה ומתוקה וענבר. כמו במהדורות הקודמות, מדובר בריח סופיסטיקייטד ונשי מאוד, עם שרידות נצחית - גם אחרי מקלחת, הנסיינית רחרחה שאריות ברורות על פרקי הידיים. בושם לדיוות שלא לוקחות שבויים.
מחיר: 369 שקלים ל-50 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

קרולינה הררה - Good girl supreme

קרולינה הררה, בושם. יח"צ חו"ל,
מי שזקוקה לנשק חם ואלגנטי/יח"צ חו"ל

והנה בושם שמגיע במארז שהוא בדיוק הפוך מנוח לקחת בתיק, אלא אם אתן זקוקות לנשק חם. הסטילטו המוגזם של קרולינה הררה מכה שנית, ולמרות ריבוי הנצנצים, העקב המוזהב והתיוג כ- supreme, מדובר בגירסה אוורירית יותר מהמקור, מתוקה ויומיומית יותר, עם ריח דומיננטי של פירות יער.
מחיר: 350 שקלים ל-50 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

שופארד - Ve'tiver d'Haiti au the Vert

שופארד, בושם. יח"צ חו"ל,
בקבוק מחרפן, הניחוח - קליל עד לכדי לא מורגש/יח"צ חו"ל

מה היינו מצפות מבושם במחיר כזה? בתור התחלה, נוכחות. השופארד המלכותי (בבקבוק מחרפן יש לציין) סובל מדלילות יתר, ומריח די חיוור ביחס למה שהיה יכול להיות בושם יוניסקסי עצי מוצלח. למרבה הביאוס, הוטיבר והתה הירוק הם גירסה קלושה של עצמם. לאוהבות הניחוחות הקלילים ביותר, עד לכדי לא מורגשים.
מחיר: 900 שקלים ל-100 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

עוד בוואלה!

ושלא יעבדו עליכן: האמת על מוצרי טיפוח אורגניים, טבעיים וטבעוניים

לכתבה המלאה

לאוקסיטן - HERBAE L'EAU

לאוקיסטן, בושם. יח"צ חו"ל,
ניחוחות של פרחים מעודנים/יח"צ חו"ל

הגירסה המקורית של ה-Herbae שהושקה השנה היתה לכל הפחות יוצאת דופן, מה שאי אפשר לומר על המהדורה החדשה, וזה לא בהכרח דבר רע. הבושם החדש הוא ריח קיץ כמעט גנרי, אבל בביצוע מושלם - אוורירי, מעודן ונגיעה קלילה מערימת הפרחים. בונוס: בקבוק משגע.
מחיר: 269 שקלים ל-50 מ"ל.
להשיג בחנויות לאוקסיטן.

DKNY - Be Extra Delicious

דונה קארן, בושם. יח"צ חו"ל,
למוגזמות בלבד/יח"צ חו"ל

סדרת התפוחים של דונה קארן שהתהלכה על כדור הארץ עוד משחר ההיסטוריה עוברת אבולוציה משונה - מהריח הראשון שהיה חמצמץ ואנרגטי לא נותר זכר קלוש, התפוח עצמו הפך מירוק לוורוד ברבי, והמתיקות הגיעה לאקסטרים. הנסיינית חובבת הריחות המתוקים התלהבה, שכנתה לחדר - עם או בלי מסכה כירורגית - קצת פחות. למוגזמות בלבד.
מחיר: 299 שקלים ל-100 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

Juliette has a gun - lipstick fever

ג'ולייט, בושם. יח"צ חו"ל,
משהו כמעט אפל, בקטע טוב/יח"צ חו"ל

מקורי ואדג'י, החמיאה הנסיינית לבושם החדש של Juliette has a gun, שנרקח בהשראת ריחות מוכרים של ליפסטיק - פחות כזה שנמרח על השיניים ויותר מהזן הפתייני. "הוא נשי, אבל לא מתוק או פרחוני ויש בו משהו כמעט אפל, בקטע מעניין. מתאים בעיקר לערב ובאאוטפיט הולם, פחות מסתדר לשעות היום".
מחיר: 449 שקלים ל-100 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully