וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייס בויז: כשהגברים למשפחת בקהאם מתעלים על הנשים

ויקטוריה בקהאם השיקה את קולקציית אביב-קיץ 2021 בלונדון בנוכחות המשפחה, רובה לפחות, ולהפתעתנו הגברברים גנבו את הפוקוס. ויקי עדיין נראתה בשיאה והארפר בשמלה סגלגלה נהדרת, אבל הבנים? שאפו דיוויד, חינכת יפה

אתר רשמי

לא סתם הבקהאמים נחשבים למשפחת האצולה השיקית של בריטניה. מעבר לעובדה שאימא ויקטוריה היא אחת המעצבות האהובות על חובבות אופנה, גם הגברים במשפחה כבר הצליחו לתחזק תדמית אופנתית תחת שרביטו של האב הלוהט - דיוויד בקהאם.

נחזור לסקירת אילן היוחסין למי שלא מכירה - אבא דיוויד, 45, הבן הבכור - ברוקלין בן 21 עם בת הזוג החדשה שלחלוטין עומדת בסטנדרטים המשפחתיים, ניקולה פלץ, רומיאו בן ה-18, קרוז בן ה-15, הארפר סבן בת ה-9, ואימא ויקטוריה, 46.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הדביקות המשפחתית משתקפת בכל פוסט מפרגן באינסטגרם, ואם נניח לקנאה בצד, אנחנו חייבות לפרגן על האחדות שמגיעה בכל תצוגה של האימא עם תמיכה יוצאת דופן מבני המשפחה. כך גם הפעם, כשעננת הקורונה אופפת את שבוע האופנה בלונדון, השיקה ויקטוריה בקהאם את קולקציית אביב-קיץ 2021 של המותג שלה. התצוגה השנה נערכה באופן דיגיטלי, ללא קהל, שכן באירופה נערכים לסיבוב סגר שני, בדיוק כמונו, אך המשפחה של ויקי כן הצליחה להגיע ולהרים לקולקציה החדשה. בכל זאת - הם קפסולה.

עוד בוואלה!

גלאם, למרות הכל: האורחות בטקס האמי שיחקו אותה בענק

לכתבה המלאה

אבא דיוויד ניצל את ההזדמנות שאין קהל והגיע עם גרביים לבנות וכפכפים, באינטרפטציה השיקית של העניין, מכנסיים שחורים רחבים מבד ניילון, טי-שירט לבנה ומעיל קליל בשחור. רומיאו העז באפודה בכחול נייבי עם עם עיטורים בלבן, מכנסי סיגר והרבה בלינג בלינג. קרוז, רק בן 15, לא שכח את תיק האוכף של דיור, חולצת פולו ומכנסי דגמ"ח והארפר לבשה שמלת פרחים סגלגלה בעיצובה של אימוש עם מסיכה תואמת וד"ר מרטינס. הנעדרים מהאירוע - ברוקלין וניקולה שקיבלו התייחסות מיוחדת תחת "אנחנו מתגעגעים אליכם" באינסטגרם ואימא ויקטוריה ששמרה על קלאסיקה בשחור-לבן ולבשה מכנסי פדלפון שחורים עם מכופתרת לבנה וסרט פפיון מינימליסטי בצווארון.

ארבע דוגמניות הספיקו לוויקטוריה בכדי להציג את הקולקציה החדשה בגלריה לאומנות עכשווית במזרח לונדון. הקווים המחויטים שכה מאפיינים אותה היו שם, אך נראה כי מעונה לעונה הופכים קלילים יותר. מכנסי פדלפון עם אקסטרה בד בתחתית וגזרה גבוהה במיוחד בצבעי קאמל, צהוב בננה, ירוק, לבן ושחור, שמלות נשפכות עם שילובי תחרות או כאלו עם חיתוכים מעניינים באיזור הבטן והחזה, ג'ינסים עם מכפלות גבוהות ובלייזרים מדויקים עם דש סאטן וכפתור כפול.

וסטים קטנים, אותם ניתן לראות כבר העונה בשלל קולקציות, שימשו כתחליף לחולצות מתחת לז'קטים, תכשיטים עוצמתיים במיוחד מזהב איבזרו את הלוקים וגם מחלקת הנעליים קיבלה טיפול מיוחד של שרשראות חוליות. כמו תמיד - יש למה לצפות ושווה לחשוב על ליין גברים בועט שהגברים במשפחה יוכלו לדגמן.

קולקציית אביב-קיץ 2021 של ויקטוריה בקהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully