וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו! ברשת המומים מהרגליים החטובות של ברוק שילדס בת ה-55

24.9.2020 / 13:15

הדוגמנית והצלמת הלנה כריסטנסן צילמה את חברתה, הדוגמנית והשחקנית האייקונית ברוק שילדס - וברשת המומים מהלוק הבריא והרגליים החטובות של הכוכבת בת ה-55. אתם פשוט חייבים לראות את זה

ברוק שילדס בפרסומת לג'ינס של קלווין קליין מ-1980/CK

השחקנית והדוגמנית ברוק שילדס היא הדוגמא האולטימטיבית לכך שגיל לא משחק תפקיד כשאת, ליטרלי, "הילדה היפה של הוליווד". בת ה-55 הצטלמה בבגד-ים שלם ופרסמה תמונות שלה בשחור לבן באינסטגרם בהן היא נראית פשוט מדהים. כוכבת "הלגונה הכחולה", שממש לאחרונה שחזרה את הלוק מהסרט, הפתיעה את מיליוני העוקבים שלה עם גזרתה החטובה ורגליה השריריות שבולטות היטב באחת התמונות. אז נכון שהדבר הנפלא הזה הוא תוצר של גנים טובים ושמירה על אורח חיים בריא - אך שילדס חייבת גם להודות לצלמת המוכשרת שלה (וכך עשתה) שכולכם מכירים היטב.

וואו!

מי שצילמה את שילדס היא חברתה הטובה, הדוגמנית, מלכת היופי ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט של שנות ה-90 - הלנה כריסטנסן. "חברה נהדרת ושיתוף פעולה חלומי. תודה שהאמנת בחזון שלי ועזרת לי להחיות אותו", כתבה שילדס כשהיא מתייגת את כריסטנסן. כן, מלבד דוגמנות, כריסטנסן בת ה-51 היא גם צלמת מקצועית וצילמה בעבר את שילדס עבר מגזין Reserved. השתיים שומרות על קשר מזה שנים, כך מתברר, לאחר שנצפו מתרועעות יחד בניו יורק לפני כשנתיים.

כך שחזרה ברוק שילדס

הלנה כריסטנסן בת ה-51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully