וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג: אף פעם לא ראינו ככה את בילי אייליש

הזמרת המצליחה שמתהדרת בכל הזדמנות בלוקים אוברסייז על טהרת הגוצ'י והלואי ויטון נתפסה בפפראצי מפתיע בלוס אנג'לס בזמן שהיא עושה סידורים. גופיית הספגטי והקוקו המרושל השאירו אותנו די בשוק

באדיבות ©A.M.P.A.S.® /yes ו-STINGTV

בילי אייליש פיירט ביירד אוקונול גדלה בשכונה צנועה במזרח לוס אנג'לס. בשנת 2017 יצא המיני אלבום הראשון שלה שהפך להצלחה כבירה כשהוא מלווה בפרסונה מחתרתית, הן אופנתית והן תרבותית. אייליש היא הילדה הרעה, אנטיתזה לכוכבות פופ בגילה, שמצליחה לזגזג בין המסחרי לאופנתי באופן מופתי. היא מקדשת בתי אופנה גבוהים, אבל נותנת לזה את ה'פיל' שלה בחליפות אוברסייז ממותגות, כיסויי ראש, כובעים מוטרפים וגיוון לא רגיל בצבעי השיער.

לעוד חדשות אופנתיות:
"צאו להצביע": היילי ביבר תומכת בג'ו ביידן עם חולצת טי של מעצב ישראלי
תחת מעטה סודיות: רוזי הנטינגטון וויטלי הגיעה לצפות בקולקציה החדשה של בוטגה ונטה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

תקופת הקורונה הביאה את אייליש המצליחה, בת 18 בלבד, לרדת למחתרת, אך הפפראצי בו נתפסה אתמול (ראשון) הוכיח כי גם היא, כמו כולן, מעדיפה להיזרק בבית על הספה בבגדים נוחים. אז איפה הופתענו אתן בטח שואלות. ובכן, חולצת אוברסייז, הקלאסיקה של אייליש, נזנחה לטובת גופיית ספגטי בצבע קפה עם מחשוף קליל כשמתחתיה בצבצה חזייה.

מכנסי הטרנינג באותו גוון דווקא התחברו לנו יופי עם התדמית של הזמרת האדג'ית, והיה גם זיק של גוצ'י עם גרביים שנמתחו למעלה בצבע קאמל ולוגו המותג בזהב. הכפכפים של YEEZY ב-329 פאונד, כי נוחות לפני הכול, והשיער הירוק, אותו נראה שהיא דווקא תחזקה יפה בחודשים האחרונים, נאסף בקוקו מרושל.

הממים ברשתות החברתיות גם כן לא אחרו לבוא, כשפוסטים שונים צוחקים על השילוט מאחוריה בו כתוב "אין חנייה", וגולשים שונים אף שתלו שמיכות שיסתירו את גופה של אייליש, מה שהעצים את ההפתעה בבחירת גופיית הספגטי שחשפה מעט את פלג גופה העליון, דבר שהזמרת לא נוטה לעשות. אנחנו בעד חופשיות במקסימום, במיוחד בתקופה זו, ורצוי שאייליש תמשיך לעשות רק מה שבא לה. כמובן, אם את לא צריכה את החליפה השחורה של לואי בימים אלו - נשמח להשאיל.

עוד בוואלה!

ההצגה חייבת להימשך

לכתבה המלאה
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 בילי אייליש. GettyImages
אפטר פארטי ואניטי פייר - טוטאל לוק גוצ'י/GettyImages
בילי אייליש. GettyImages
לא מוותרת על מותגי יוקרה, אבל בתנאים שלה. בילי אייליש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully