וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראת אדוקה: אלזה הוסק לובשת את כל ההמלצות שלנו

3.11.2020 / 15:00

הדוגמנית אלזה הוסק לבשה השבוע לוק שכולל בתוכו שני טרנדים רותחים של סתיו, שממש לאחרונה התרענו בפניכן: גרביוני מונוגרמה שקופים וז'קט עור בגזרת בלייזר. אם אין לכן כאלה במלתחה - זה הזמן להצטייד

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

הדוגמנית וההריונית החביבה עלינו אלזה הוסק בוודאות קוראת וואלה! אופנה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא לבשה השבוע שילוב של שני טרנדים שכתבנו עליהם החודש ודחקנו בכן, הקוראות, לאמץ גם כן? הוסק, אחת הנשים הכי מעודכנות אופנתית בתקופה האחרונה, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה רצף של לא פחות מחמש תמונות, כאשר חלקן תמונות דיטיילס, של הלוק המנצח שלה, שכאמור מאגד בתוכו את כל מה שנכון לעונה הקרירה.

אז מה בדיוק לבשה אלזה ולמה הוא היה כה מדויק? לסשן התמונות הלוהט לבשה הוסק מעיל וינטג' מעור שחור בגזרת בלייזר, גרביונים לבנים עם מונוגרמה של גוצ'י, מגפיים בפרינט קרוקודיל של toteme ובידה אחזה את תיק הענן של בוטגה ונטה. מתקפת מותגים מוצלחת למדי שיוצרת ביחד מראה חורפי וכיפי. אבל לא רק העובדה שזהו לוק אופנתי, מחמיא ומדויק לירידת הטמפרטורות גרמה לנו להתעכב עליו, אלא גם העובדה כאמור שהוסק, ממש כמונו, כבר זיהתה את הטרנדים הבולטים לעונה הנוכחית.

בתחילת החודש שעבר, אחרי התצוגה של שאנל בשבוע האופנה בפריז, זיהינו נוכחות מרשימה של גרביונים שקופים בגווני שחור או לבן, גם בקרב הפאשניסטות הנוכחות וגם על רגלי הדוגמניות שצעדו על המסלול. הגרביונים עוטרו בלוגו של שאנל במתכונת של טון על טון - ממש בדומה לגרביונים של גוצ'י שלובשת הוסק. נראה כי אחרי כמה עונות שבהן התקשו הגרביונים לעשות קאמבק עוצמתי, הפעם זה באמת קורה, ואחרי המסלול של שאנל - הוסק, בתור משפיענית סטייל, היא החותמת. בעוד שהדגם של שאנל עולה 360 דולרים, את הדגם של גוצ'י ניתן להשיג גם בעבור 120 דולרים.

עוד בוואלה! אופנה

גרביונאז': יש תקווה לאקססורי הכי סקסי בחורף

לכתבה המלאה

מלבד הגרביונים, רק בשבוע שעבר דחקנו בכן להוסיף למלתחה בלייזר שחור קלאסי שמנסה להתחזות לז'קט עור. אם מסתכלים על דגם הווינטג' שלובשת הוסק - זה בדיוק זה. ז'קט עור בגזרת בלייזר גברי מחויט ואוברסייזי. למי שפספסה את ההייפ שלנו סביב הגזרה, נספר שמבחינתנו מדובר בפייבוריט לחורף הקרוב. בינגו חרישות רציני. השילוב המעניין הזה בין הקלאסי לאדג'י יוצר פריט שמתאים להכל. על סוודר, על חולצת כפתורים, שמלה, חולצת טי - הכול. אם אתן צריכות לדייק את המלתחה שלכן לסתיו ולהחליט מה נכנס ומה לא, ודאו שיש לכן את הפריטים האלו. מה גם שאם אתן צריכות הימור מאיתנו, אז לפריטים האלה צפויות כמה עונות קדימה והן לא ימצו את עצמם אחרי עונה אחת. מה שטוב לאלזה הוסק - בוודאות טוב גם לנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אלזה הוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully