וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגדי נשים יכולים להיות מדהימים": הפקת השער המשגעת של הארי סטיילס

15.11.2020 / 12:00

הזמר הארי סטיילס עשה היסטוריה והפך לגבר הראשון שמצטלם לבדו לשער של מגזין ווג. בהפקה הנהדרת הוא נראה לובש בגדים מכל הסוגים - כאלה שמזוהים גם עם נשים וגם עם גברים. "אני פשוט נהנה לשחק עם בגדים. ברגע שאתה מציב לעצמך מחסומים, אתה מגביל את עצמך"

אימג'בנק GettyImages

הזמר הארי סטיילס עשה בסוף השבוע האחרון היסטוריה כשהפך לגבר הראשון שהופיע לבדו על שער מגזין ווג. עד הגיליון האחרון גברים הופיעו רק לצד נשים על שער המגזין. הזמר בן ה-26 מככב על השער, יחד עם הפקת אופנה משגעת שמאתגרת את נושא המגדר. סטיילס נבחר להיות הפנים של גיליון דצמבר של המגזין האמריקני, שסוגר את שנת 2020 שללא ספק הייתה שנה היסטורית.

על השער לובש סטיילס שמלת ראפלס נפוחה וגדולה של גוצ'י עשויה תחרה אפורה עם כיווצים בחזה ונגיעות של תחרה שחורה בקצוות השמלה ומעליה בלייזר שחור. הלוק הזה הוא שילוב בין העולמות - בין הנשי לגברי, שאפשר לומר כאמור שזו מהות ההפקה. אלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי של בית האופנה, נחשב לחבר קרוב של סטיילס ואף רואה בו אמוזה והשראה, כך שהסכים בשמחה להיענות לאתגר להלביש אותו להפקה.

הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
היסטוריה. הארי סטיילס על שער ווג ארצות הברית בלוק של גוצ'י/אתר רשמי, Tyler Mitchell

בריאיון שמצטרף להפקה ולתמונת השער, מדבר סטיילס על האהבה שלו לאופנה. לדבריו, כבר בגיל צעיר הוא אהב "להתלבש מהודר". את הפיכתו לפאשניסט של ממש הוא זוקף לזכותו של הסטייליסט הארי למברט, איתו נפגש לפני שבע שנים. "הוא פשוט נהנה עם בגדים, ולמדתי את זה ממנו", מסביר סטיילס. "הוא לא לוקח בגדים יותר מדי ברצינות, מה שאומר שגם אני לא". היום סטיילס כבר מצהיר ש"אין דבר כזה להתלבש יותר מדי", וחושף ששאב השראות לבוש מהזמרים פרינס, דיוויד בואי, אלביס, פרדי מרקורי ואלטון ג'ון. "היום אם אני לובש בגד ראוותני, אני לא מרגיש משוגע. אם אתה לובש בגד שגורם לך להרגיש טוב - זה כמו ללבוש חליפה של גיבור על. בגדים קיימים כדי שנשחק איתם".

בשלב הזה, מודה סטיילס שהוא הפסיק להסתכל על בגדים באופן דיכוטומי של גברים ונשים. "ברגע שאתה מוריד מעצמך את המחסומים ומפסיק לחלק את הבגדים לפי נשים וגברים, אתה מרחיב את הזירה שאתה יכול לשחק בה. אני לפעמים הולך לחנויות ומוצא את עצמי מסתכל על בגדי נשים וחושב שהם מדהימים. כמו כל דבר בחיים, גם בבגדים - ברגע שאתה מציב לעצמך מחסומים, אתה מגביל את עצמך. יש אושר גדול בלשחק עם בגדים. אף פעם לא ממש חשבתי על המשמעויות של זה, זה פשוט כיף ליצור".

עוד בוואלה! אופנה

הבשורה של דור ה-Z: גברים, זה הזמן לצבוע את הציפורניים

לכתבה המלאה
הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
"לא לוקח בגדים יותר מדי ברצינות". הארי סטיילס בטוטאלוק של גוצ'י/אתר רשמי, Tyler Mitchell

מלבד תמונת השער, בהפקה נראה סטיילס גם באאוטפיט נוסף של גוצ'י: מכנסיים משובצים בצבע חום, חולצת 'פוסי בואו' בצבע בז' ומעיל משבצות אדום. בתמונה נוספת הוא לובש חצאית שחורה ובלייזר שחור של קום דה גרסון, ובתמונה שלישית הוא עם מעיל משבצות של ג'יי דבליו אנדרסון.

זה לא נגמר שם, כמובן. סטיילס, שכבר מזמן מככב במדורי האופנה עם טייטלים מפוצצים של "אחד המתלבשים הטובים" מוכיח את עצמו גם בהפקה הזו עם שלל לוקים מוצלחים של מעצבי על נחשבים בסטיילינג יוצא דופן. לצד אחותו ג'מה, הוא נראה במעיל של מרטין רוז עם סוודר של מרגרט הוואל ומכנסיים משובצים של מרני ויש גם מעיל של מרג'יאלה שעשוי שכבות של בדים במרקמים וצבעים שונים. המעיל מונח עליו בצורה כזו שחושפת את קעקועי החזה שלו. ולא, אין לו שום חולצה מתחת. רק נראה מי יעז לעורר על כך סערה.

הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
מפסיק להסתכל על העולם באופן דיכוטומי. סטיילס מקפץ בלוק של קום דה גרסון/אתר רשמי, Tyler Mitchell

שני לוקים נוספים מההפקה ששווה להתעכב עליהם: מכנסי קורדרוי בהתאמה אישית של אמילי אדמס בודה, עם ציורים בעבודת יד של סמלים שקשורים לסטיילס עצמו. בתמונה האחרונה משלב סטיילס את שנות ה-80 עם התקופה הוויקטוריאנית. הזמר נראה לבוש בקרינולינה, פריט הלבשה תחתונה שנהוג היה ללבוש במאה ה-19 מתחת לחצאיות כדי להעניק להן נפח. את הקרינולינה הוא לובש לצד בלייזר עם כריות כתפיים, אחד מהטרנדים הבולטים של האייטיז. ובתוך כל זה, יש גם מכנסיים מתוך חליפות "זוט" שהיו מזוהות עם מהגרים בארצות הברית בתחילת המאה ה-20. כל כך הרבה מסרים חברתיים בלוק אחד - על מגדר, זרות, שונות ובעיקר על עתיד אופטימי של קבלת האחר. הארי סטיילס לובש על עצמו בגדים סטריאוטיפיים ובכך מנפץ את הסטיגמות לגביהן. וזה כנראה המסר העיקרי שלו מהריאיון והפקת השער לווג: לצאת מתבניות, לחבר הכל יחד וליצור משהו חדש וטוב יותר.

הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
"בגדים קיימים כדי שנשחק איתם". במעיל של מרג'יאלה/אתר רשמי, Tyler Mitchell
הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
קרינולינה, זוט-סוט ומעיל אייטיזי. המון מסרים בלוק אחד/אתר רשמי, Tyler Mitchell
הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
מכנסיים בהתאמה אישית. מצליחים לזהות מה משמעות הסמלים?/אתר רשמי, Tyler Mitchell
הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
עם מעיל וגורמט עצום של ג'יי דבליו אנדרסון/אתר רשמי, Tyler Mitchell
הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
הלוק של גוצ'י שנבחר לשער המגזין/אתר רשמי, Tyler Mitchell
הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
עם אחותו ג'מה. הלוק: מעיל של מרטין רוז ומכנסיים של מרני/אתר רשמי, Tyler Mitchell
הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
"אני לפעמים הולך לחנויות ומוצא את עצמי מסתכל על בגדי נשים וחושב שהם מדהימים"/אתר רשמי, Tyler Mitchell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully