וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיק שיק מושלם: קנדל ג'נר משוויצה במלתחת החורף

22.11.2020 / 12:00

במהלך סוף השבוע האחרון לבשה קנדל ג'נר שלושה לוקים מדויקים לעונה הקרה, כאלה שעשו לנו חשק לעשות העתק-הדבק היישר לארון שלנו. אם עוד הייתה לכן התלבטות, זו ההוכחה שמלתחת החורף מנצחת

קנדל ג'נר/טוויטר

גם מי שלא אוהבת חורף, סולדת ממזג אוויר קפוא, סובלת בגשם ושונאת להתכרבל, יכולה להסכים שיש משהו מגה שיקי במלתחה של העונה הקרה. לא צריך להיות מעריצה גדולה של החורף כדי להתאהב בשלל אפשרויות האאוטפיטים שמזמנת לנו העונה. מי שפינקה בסוף השבוע האחרון בשלושה לוקים חורפיים מעניינים ומוצלחים היא קנדל ג'נר, שזנחה את הבגדים חושפי העור ובחרה בסטיילינג מדויק להפליא.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קנדל ג'נר. splash
העצמה נשית נטו. קנדל ג'נר בטוטאלוק של המותג דה רואו/splash

הלוק הראשון שצד את עינינו, הוא זה שלבשה קנדל ג'נר לארוחת ערב בניו יורק עם הבסטי בלה חדיד. ג'נר לבשה מכנסיים מחויטים בצבע שחור עם חגורה שחורה, חולצת גולף שחורה ומעליה מכופתרת שחורה. טריק חורפי ידוע ומוצלח - גולף מתחת למכופתרת. קחו את זה כטיפ לשדרוג ודאי. הלוק כולו נלקח מקולקציית הסתיו של The Row, המותג של התאומות אולסן. המראה הקלאסי הזה הוא מהסוג שאנחנו לובשות ומורגשות מעוצמות באופן אוטומטי, שילוב של חליפת כוח עם נגיעה נשית. את הלוק הרכיבה עבורה הסטייליטית דני מישל, שעבדה בעבר לא מעט עם אחותה קורטני.

מה שמעניין לגבי הטוטאל לוק השחור, זה שהוא היחיד שהעלתה ג'נר במהלך סוף השבוע לאינסטגרם הפרטי שלה - ואפילו הוסיפה כיתוב שחשף מהיכן הבגדים. מדובר בצעד די נדיר שכן ג'נר לא מרבה לתייג מותגים שהיא לובשת, אלא אם מדובר בשיתוף פעולה ממומן שמכניס לה כסף.

עוד בוואלה! אופנה

השרוולון המכוער: קנדל ג'נר עם הפריט המטריד מהניינטיז

לכתבה המלאה

הלוק השני שלבשה ג'נר במסגרת 48 שעות הסטייל המוצלחות שלה היה כולו על טהרת הלבן. לארוחת צהריים ובילוי במנהטן לבשה ג'נר מכנסיים מחויטים של המותג הצעיר Musier Paris של אן לור מייס עם סוודר של מרג'יאלה, בלייזר לבן מעל, תיק לבן - ונעלי לאופרס חומות כדי לשבור את הרצף. על הפנים היא עטתה מסיכת פנים בצבע קרם ניטרלי, וסך הכול מדובר בקונטרסט המושלם ללוק השחור שלבשה ערב קודם לכן.

קנדל ג'נר. splash
נראית נהדר בכל סקאלת הצבעים. קנדל ג'נר במכנסיים של Musier Paris וסוודר של מרג'יאלה/splash

והגענו אל הלוק האחרון, שהוא יכול להוות השראה לכולנו כי הוא מתקפת טרנדים משוגעת - אבל עשוי הכי טוב שאפשר. לעוד סיבוב בניו יורק בחרה ג'נר לוק בפלטת צבעי שלכת מושלמת שכוללת אפודה מגה שיקית (עליה הכרזנו כבר בשנה שעברה) ואת אותן נעלי לאופרס חומות וטרנדיות שנעלה יום קודם לכן. גם מסיכת הפנים בצבע קרם ממוחזרת, אבל אין לנו תלונות, כל עוד היא מקפידה לכבס בין לבין כדי למנוע הצטברות חיידקים.

אז מה יש בלוק השלכת שלה? חולצת גולף בצבע אוף-וויט עם אפודה בגוון קאמל, מכנסיים חומים של Musier Paris שעולים 190 דולרים, תיק קטן בצבע קאמל וגוונים בשיער שמתחברים בדיוק לצבעוניות החורפית. טוב לך לבוש, תאמצי ותר.

קנדל ג'נר. splash
לוק גווני השלכת שנשמח לקבל אל הארון שלנו/splash
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully