וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרוולון המכוער: קנדל ג'נר עם הפריט המטריד מהניינטיז

קנדל ג'נר יצאה עם הבסטי היילי בולדווין ביבר לשתות את השייק האהוב עליהן בחליפת ספורט צמודה וסקסית ומעליה פריט שנוי במחלוקת מהניינטיז לחימום הידיים. אפשר היה להסתפק בקרדיגן, ואם כבר - אז למה בצבע הנורא הזה?

קנדל ג'נר בצילום לפי מול הראי/אינסטגרם

בסך הכול נראה שהלוק של קנדל ג'נר התחיל טוב. היא הלכה לאימון עם הבסטי היילי בולדווין ביבר כשהיא לבושה במותג הספורט הידוע נייקי מכף רגל ועד ראש. מה כבר יכול להשתבש, הא? טופ קטן וסקסי בצבע שחור עם לוגו המותג במרכז (38$), טייטס ארוך בגזרה גבוהה בצבע שחור ונעלי ספורט קלאסיות גם כן של נייקי ב-120$.

לעוד חדשות אופנתיות:
סתיו בניו יורק: קייטי הולמס בצבעי שלכת
זו הסיבה שאסור לנו להשתמש יותר במילה "ניוד"

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קנדל ג'נר. splash
חליפה של נייקי, שרוולון מכוער. קנדל ג'נר והשייק האהוב/splash

בעוד הביברית החליטה לשמור על חום גופה בלוק 'יצאתי מהג'ים' עם קפוצ'ון חמוד מהמותג של בעלה כוכב הפופ, ג'נר בחרה באחד הפריטים שרושמים קאמבק מפתיע לאחרונה ברשתות האופנה - השרוולונים. כן בנות, אותו סריג באווירת חצי קרדיגן שמתלבש רק על הידיים וחלקו העליון של הגב ומותיר את כל החלק הקדמי חשוף. לא יודעות איזה אסוציאציות זה עושה לכן, אבל אנחנו רק נזכרות באימא שלנו רודה בנו לשים את השרוולון הכעור מעל הגופייה בכדי שלא יהיה לנו קר תחת התירוץ - 'זה כל כך גזעי'.

קנדל ג'נר. splash
למה לא להסתפק פשוט בקפוצ'ון כמו של היילי?/splash

אם לא די בכך שקני החליטה לאמץ את השרוולון בגרסת האוברסייז כשהשרוולים מעט גדולים, גם בחירת הצבע הייתה דודתית במקסימום - חום ככה מבד סריג. לשמש דוגמה היא לא שכחה עם מסיכת פנים בצבע ירוק זית של evolvetogethe ומשקפי שמש שחורים במסגרת מלבנית. לפני כחודש נראתה הדוגמנית בעוד לוק ספורטיבי שכזה עם טייטס מחטב וחזיית ספורט ניאון של אדידס, כשמעליה שרוולון מבד סטרץ' בצבע שחור, ואם זו לא הצהרה שהפריט הזה מתקמבק - אנחנו לא יודעות מה כן.

אחרי שהצהרנו על טרנד ה'קאט אאוט' ביולי האחרון, שתורגם כבר לוורסיית החורף, ברשתות האופנה המובילות, ביניהן זארה כמובן, כבר אפשר למצוא פרשנויות שונות לשרוולונים, כמו שרוולון גדול מסריג אפור ב-129 שקלים, שמגיע כחלק מסט עם סטרפלס סריג אפור, וגם בקוס סטרפלס כשמעליו שרוולון צמוד ב-335 שקלים.

קנדל ג'נר. splash
לא מספיק שהפריט קשה, מה עם הצבע של הדודות? ג'נר בפעולה/splash

עוד בוואלה!

דו-קרב של שתי ענקיות: קנדל ג'נר מול אמילי רטאייקאוסקי במבחן החליפה

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר. splash
ג'נר, לפני חודש עם שרוולון שחור וצמוד/splash
זארה. יח"צ,
מה תגידו על זה? שרוולון בזארה ב-129 שקלים/יח"צ
קוס. יח"צ,
שרוולון מעל סטרפלס בקוס ב-335 שקלים/יח"צ
קנדל ג'נר. splash
ביי מותק, היה נעים/splash
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully