וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי בשמלה שחורה קטנה ונכונה

בר רפאלי הנחתה ערב התרמה מרגש בשמלה שחורה צמודה ומדויקת, כזו שהחמיאה לפיגורה ועדיין שמרה על הפאסון הנחוץ למעמד. אז מי המעצבת האמונה על השמלה ומאיפה האקססוריז היוקרתיים?

בר רפאלי/אלירן אביטל

לאחר תקופה שלא הופיעה על המסך הקטן, חזרה בר רפאלי להנחות את ערב התרמה ברשת 13 לצידו של הזמר הראל סקעת. רפאלי כזכור עמדה בפרונט של תוכנית הריאליטי המוזיקלית "אקס פקטור" שירדה מהמסך ב-2018, ובחמישי האחרון הגיעה להנחות ערב התרמה חשוב של ארגון שלווה אשר תומך ומסייע לילדים עם מוגבלויות.

רפאלי, 35, שבחודשים האחרונים מתחזקת אינסטגרם עם פריטי מעצבים יקרים ונחשקים מכל העולם, הפציעה בשמלת ערב שחורה צמודה ונכונה, כזו שהעצימה את הפיגורה המשגעת ושמרה על קלאסיקה התואמת את המעמד.

לעוד חדשות אופנתיות:
שלא נשתגע: עדה זמורה בהפקת אופנה מטריפה
הפאשניסטה הזו יפה כמו בובה, אבל האם יש פה גבול שנחצה?

בר רפאלי. יח"צ,
בר רפאלי מפרגנת לאופנה ישראלית/יח"צ

רפאלי החליטה לפרגן הפעם לאופנה ישראלית וסיימון אלמלם, הסטייליסט האישי, בחר בשמלה של המעצבת המקומית המוערכת ליאורה טרגן לערב ההנחיה. "אני חושב שיש לנו המון מעצבים מוכשרים בארץ, וזה בדיוק הזמן לתמוך בהם". על הבחירה האקסטרה מדויקת בשמלה הוא הוסיף כי "הגזרה צנועה ולא חושפנית. כזו שהולמת את סוג המשדר, לא מתאמצת ויחד עם זאת מאוד סופיסטיקייטד".

ואכן, יש משהו בשמלה השחורה הקטנה שלבשה רפאלי שמזגזג בין הקלאסי למסקרן. גזרת וואן שולדר שחושפת בדיוק במידה עם מפתח מעניין מקדימה וגם בפלג הגב העליון, בד טוב ואוסף שנצמד ומחמיא וצבע מנצח כמובן. גם בגזרת השיער שמרו על ניקיון מירבי עם איפור טבעי של מורן סטויצקי ואסוף עם גולגול נמוך ידי יניב זאדה, סנדלים שחורים קלאסיים של ג'ימי צ'ו ועגילים וטבעות יהלומים עוצמתיות של פדני.

בר רפאלי. יח"צ,
שמלת וואן-שולדר של ליאורה טרגן/יח"צ

המחיר, למי שבכל זאת מפנטזת על אירוע ערב וחושקת בשמלה - 2,200 שקלים. את השמלה ניתן להשיג בסטודיו של טרגן ביפו או ליצור קשר דרך האינסטגרם ועל הדרך להתרגש גם מהאקססוריז המשובחים של מותג התכשיטים באז אנד לוטרה בעיצובה.

עוד בוואלה!

מציצות למלתחה: מצעד הביקיני המפואר של בר רפאלי

לכתבה המלאה
בר רפאלי. יח"צ,
כשאימוני הכושר השתלמו. רפאלי מציגה גב מפואר/יח"צ
בר רפאלי. יח"צ,
סטיילינג: סיימון אלמלם, שיער: יניב זאדה, איפור: מורן סטויצקי/יח"צ
בר רפאלי. יח"צ,
שמלה קטנה ושחורה עם טוויסט. בר רפאלי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully