וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, אתה חי בסרט: סוודרים שיגרמו לך להיראות כמו כוכב קולנוע

10.12.2020 / 10:30

סריג בגוון יין כמו של רוס מ"חברים", באווירת חג המולד כמו של קולין פירת' מ"יומנה של ברידג'יט ג'ונס" או כמו של כריס אוונס עם צמות קלועות מ"רצח כתוב היטב" - מצאנו לכם סוודרים כמו של הכוכבים המסוקסים מהמסך

ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
מימין: סוודר כריסמס מ"יומנה של ברידג'ט ג'ונס", סריג הכתמים מ"חברים" וסוודר הרצועות של "רצח כתוב היטב"/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

נסו להתווכח עם מי שטוען ש-2020 הייתה שנה מהסרטים: לא משנה אם סרט מתח, מותחן אימה, דרמה-קומית, קלאסיקה רומנטית או פיצ'ר אסונות - החודשים החולפים היו שונים ומשונים, כאלה שרובנו נזכור למשך תקופה ארוכה וכנראה עוד ניזכר ונספר עליהם לחבר'ה בשנים הבאות. ולא רק כי לא יצאנו בהם מהבית ולא ישבנו באולם קולנוע, אלא גם כי לא התלבשנו על מנת להרשים את העולם החיצון. המשרד ריק, מקומות הבילוי נעולים, בילוי המוני בכיכר קצת מלחיץ ואי אפשר לאכול עם סבא וסבתא, אז נדמה שאין טעם ללבוש יותר מאשר טרנינג מרופט. וזה, רבותי, מדכא, ממש מדכא.

מה שגרם לי לחשוב: אחרי חודשים ארוכים שבהם השלמנו את רשימת הצפייה האישית בסרטים וסדרות שעוד לא ראינו (או רצינו לבחון שוב) מהספה בסלון - עם מעט סבלנות והרבה תקווה בלב, הכל עשוי להשתנות בקרוב. ואם כבר גברים שחיים בסרט, למה שלא נתלבש כמו כמה מהדמויות המסוקסות החביבות עלינו מהמסך הגדול? הרי גיבורי תרבות היוו מאז ומעולם השראת סטייל למיליונים ברחבי העולם, הגיע הזמן ללמוד איך לעשות את זה כמותם!

העונה הקרה שכבר כאן, הרצון להתפנק בפריט אופנה דנדש וסגר שכלל מאות שעות של זמן מסך (אישי. אתם מוזמנים לגלגל עיניים עד מחר, גם אתם הייתם שם), פלוס רצון לשדרג את המלתחה עוד לפני שהטמפרטורות צונחות, גרמו לי לבחון דווקא את הסוודר השימושי. למה? כי סוודר איכותי לא רק מחמם כראוי בימים צוננים, אלא שכאשר הוא מותאם לגזרתך כראוי, מדובר באחד הבגדים המחמיאים ביותר שגבר יכול ללבוש.

הוא יכול להוסיף נפח לבעלי מבנה גוף רזה ומחטב בחורים גדולים יותר, מעין תו תקן "איכותי" לאלה המוותרים על חולצות הפוטר המשעממות, הוא הרבה יותר נוח תחת ז'קט (וחוסך את השימוש במעיל כבד יותר). כך שעם כל האופציות כיום במחירים שונים לסוודרים בחנויות - גם אונליין - פריט סרוג שובב אחד יכול להתאים לבילוי במהלך יום חורפי, אבל ללוות אותך עד לשעות הקטנות של לילה קפוא, כמו שאתה רואה בסרטים.

seperator

הנה כמה הצעות בהשראת דמויות איקוניות מהמסך הגדול (ועוד הפתעה מהמסך הקטן), כדי שכל אחד יוכל למצוא סוודר שמתבסס על לוק של כוכב הקולנוע שמרגש אותו - ולנסות בעצמו כמובן. הפופקורן לא כלול.

אייקון מודרני | סוודר הרצועות הבוהק ב"רצח כתוב היטב"

ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

מלמעלה: סריג רצועות אלכסוניות ל-COS, ב-495 ש"ח | אחד לאחד מהמסך של HM, ב-159 ש"ח | דומה אבל שונה מאסוס, ב-129 שקלים

כשהסרט "רצח כתוב היטב" עם כריס אוונס - מי שנבחר לאחרונה בתור ה"כריס הכי טוב בהוליווד" - עלה לאקרנים בסתיו 2019, נדמה שסוודר הצמות הקלוע בגוון קרם יושב על דמות בן העשירים המפונק כל כך טוב, שהרשת השתגעה מעד כמה שהשחקן מרגש גם כשהוא בלבוש מלא. כולם, אבל ממש כל מותג אופנה שמכבד את עצמו הוציא אחר כך למדפים פריט דומה ואף דיווחו על עלייה במכירות של סוודרים לבנבנים, בעד ל-150%. עוד לא מאוחר לצרף אחד כזה לארון שלך ולחוש יוקרתי, הם בכל מקום!

ממתג את עצמו | סוודר האות הסטודנטיאלי של "הארי פוטר"

ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

מלמעלה: כולל נמר לגברים טורפים של פולו ראלף לורן ל"פקטורי 54", ב-1,251 ש"ח | סוודר סטודנטיאלי של טומי הילפיגר למי שתמיד רצה ללמוד ב"הוגוורטס", 679 שקלים ב"פקטורי 54" | צהוב שובב של ארמני אקסצ'יינג' ל"פקטורי 54", ב-480 ש"ח

בעוד שללבוש גלימה קצת דרמטי מדי ויעל פחות בחורף הקרוב (או בכלל), מעריצי "הארי פוטר" בטח זוכרים את סוודר עם האות 'H' הגדולה שבמרכזו, זה שלבש בסרט עם אבן החכמים, הראשון בסדרה הסופר מצליחה על הקוסם מהמסך. אבל לא מדובר בפנטזיה לילדים, אלא בפריט סופר פרפי, כלומר כזה שהבנים לובשים בדרך כלל בקולג' אמריקני יוקרתי ויכול להתאים גם ביום-יום, כשהוא ממותג כהלכה או מגיע עם טוויסט שובב.

עוד בוואלה!

לא צב, נינג'ה: למה גברים ישראלים מפחדים מצווארון גולף?

לכתבה המלאה

צבעים מסובבי ראש | סוודר קולור-בלוק מ"אהבה זה כל הסיפור"

ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

מלמעלה: שלושה צבעי חורף של קסטרו, 139.90 ש"ח | פסים אלכסונים מעניינים בזארה, 259 ש"ח | כיף בפסים משוגעים של אסוס, ב-110 שקלים

אם היית בזוגיות כנראה שצפית לפחות פעם אחת ב"אהבה זה כל הסיפור" עם החצי השני שלך. אם עוד לא ראית, אולי הגיע הזמן שתעשה את שיעורי הבית שלך לגבי הבלוקבסטר הבריטי מ-2003 - שכלל כמה רגעי אופנה חורפית לא כאלה מוצלחים, כמו סוודר הקולור-בלוק של דמותו של אנדרו לינקולן (זה ששרף את המסך גם ב"המתים המהלכים") כשחיזר אחרי קירה נייטלי. בין אם כדי להוכיח שאתה רומנטיקן חסר תקנה או אם אתה רווק שמחפש, אולי תדאג לשלב כמה צבעים בסריג שלך, כאלה מושכי תשומת לב.

לחג שמח | סוודר חג המולד הכעור מ"יומנה של ברידג'ט ג'ונס"

ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

משמאל בכיוון השעון: דוגמה חורפית סולידית של HM, ב-199 ש"ח | כולל טאץ' של צבע באתר Next, ב-117 שקלים | מאיר כמו חנוכייה בגוונים בהירים של אסוס, ב-142 ש"ח

למרות שיש שבטוחים שמכוער הוא היפה החדש, כנראה שאף אחד לא ישתכנע שסוודר כריסמס מחריד ראוי ללבוש מחוץ לבית. אין באמת צורך להחזיק בארון סוודר שעליו רקומה דמות ענקית של סנטה קלאוס, אשוח או אייל אדום אף כמו זה של קולין פירת' ב"יומנה של ברידג'ט ג'ונס", אבל סריג בהשראת החג המושלג? למה לא, גם אם לא יורד כאן שלג בכל מקום, הפתיתים הם פרינט מושלם בעונה הקרה.

קרוע עליך | סוודר רצחני של פרדי קרוגר מ"סיוט ברחוב אלם"

ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

מלמעלה: מאפשר הצצה למה שקורה תחת הסוודר של אסוס, ב-110 ש"ח | פרום בדיוק במידה הנכונה של סאן לורן ל"פקטורי 54" ב-2,890 שקלים | כולל גדילים בקצוות של 'ריפליי' באתר אסוס, ב-359 ש"ח

אם צפיתם אי פעם בסרטי האימה בסדרת "סיוט ברחוב אלם", בכיכובו של הדמות הנוראית פרדי קרוגר - תודו שהסוודר שלו רדף אחריכם בסיוטים, אולי עד לעצם היום הזה. הוא אמנם מחורר וקרוע בגלל הסכינים שמחוברות לידיים של הרוצח המצולק, אבל היי, מתברר שהלולאות הפרומות בתחתית הסריג די פופולריות בשנים האחרונות ומשדרות לוק נונשלנטי ואפילו מתקדם אופנתית, כך שגם מותגי העל מייצרים כמה פריטים מוצלחים שכאלה.

מצחיק, אבל זה הצבע של העונה | סוודר היין האדום של רוס מ"חברים"

ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן סוודרים מהסרטים לגברים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

מלמעלה: כולל רוכסן צוארון קדמי מבית פולו ראלף לורן ל"פקטורי 54", ב-620 ש"ח | עם צווארון וי עגלגל מושלם של גולף, ב-169.90 שקלים | מבד בדוגמת וופל באתר אסוס, 75 שקלים

הנה רגע טלוויזיוני אחד שאתם בטח זוכרים: החבר'ה מ"חברים" אולי מצחיקים את כולם עד לעצם היום הזה, אבל סגנון הלבוש שלהם? כל כך 1999, כך שלא יצרו המון רגעים אופנתיים זכורים. אולי מלבד אחד, זה שבו רוס הגיק (דיוויד שווימר) לובש את סודר כתמי היין הנוראי בגוון בורדו-אדמדם-סגלגל, שהוא במקרה, באמת שבלי להתבדח, הצבע המרגש ביותר של העונה הנוכחית בחנויות. גבר, קנה לעצמך אחד כזה, זה לא צחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully