וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלה משגעת, אקססוריז נכונים וצבע מטריף בשיער: מדונה בשיא שלה

22.12.2020 / 15:20

מלכת הפופ שמתאוששת בימים אלו מניתוח העלתה סוף סוף תמונה מרימה לאינסטגרם. הלוק כולל שמלה צבעונית ויקרה במיוחד, כובע משובח של מעצב אוקראיני ועוד אקססורי שאי אפשר להישאר אדישות אליו

מדונה מצולמת עם שיער ורוד/אינסטגרם

אחרי תקופה די ארוכה של תמונות מוזרות בחשבון האינסטגרם של מדונה, הגיע רגע ההפתעה - ומשהו טוב קרה פתאום בפיד של מלכת הפופ. מדונה בת ה-62 שמתאוששת מניתוח באגן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מלאת סטייל בה היא נראית לובשת שמלה משגעת וססגונית עם כובע מהמעצב הנכון של הרגע ואקססורי מפתיע אחד.

השמלה הצבעונית שמכניסה קצת אור לתקופה האפלה הזו - כחולה עם נגיעות בגוונים של סגול, שחור, ירוק ותכלת שייכת למותג RIANNA + NINA. לא מדובר בפיס זול, שכן מחיר שמלות המותג נע סביב 1,500 ל-2,500 פאונד לשמלה, אך מי שכן עומדת בסטנדרטים של מאדאם X תמצא שם ממתקים מופלאים מחליפות, קימונו ושאר שמלות מקסי בשילובי צבעים עוצמתיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הדבר השני שהבחנו בו היה הצבע הוורוד והמדויק בשיערה. גוון ורדרד נעים ולא צעקני שדהה לכדי הטון המושלם. מלאכה לא פשוטה שיכולה להוביל לשיער שבור ושרוף - רגע טוב לפרגן למעצב השיער שעומד מאחורי היצירה. בגזרת האקססוריז, מלבד חגורה שחורה שחילקה את השמלה באופן מושלם, צמידי זהב, טבעות תואמות ומקל הליכה אחד, מדונה התאבזרה בכובע שחור רחב שוליים של מעצב הכובעים החביב עליה רוסלן בגינסקי, שהוא לחלוטין מעצב הכובעים הבולט כרגע בתעשיית האופנה. למעצב האוקראיני בן ה-30 יש רשימת לקוחות מכובדת שכוללת גם את בלה חדיד, קאיה גרבר, קיארה פראני, אלזה הוסק ונוספות, וכן רזומה מרשים בהפקות של מגזיני האופנה המובילים בעולם.

עוד בוואלה! אופנה

הכובען המטורף: המעצב האוקראיני שמשתלט על עולם האופנה

לכתבה המלאה

ולדובדבן שבקצפת בלוק של מדונה - האקססורי המפתיע. אנחנו חייבות להודות שגם אנחנו התאהבנו בו, אפילו שבמבט ראשון גילינו סלידה עמוקה. מדובר בקייס לסמארטפון שמחובר בשרוך ומונח לו על הצוואר, ממש כמו שרשרת. כך, האקססורי הזה מאפשר לקחת איתנו את המכשיר, שגם ככה עלינו 24/7, לכל מקום - ועדיין לשחרר את הידיים לעוד משימות. אנחנו כבר התנסינו בחוויה ודיווחנו שמדובר באקססורי הכי נוח שאי פעם רכשנו. נראה שגם מדונה הבינה את הפלוס הענקי במוצר והצטיידה ביותר מאחד, למרות שלא נראה לנו שהיא עונה לטלפונים שלה בעצמה. על אף שהאקססורי תופס תאוצה ברשתות החברתיות, הוא עדיין לא הפך לפריט 'מאסט הב', ואולי אחרי שמגה סלבריטי כמו מדונה נתנה את ה"אוקיי" שלה לפריט, הוא יעשה את הצעד הנדרש.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully