וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה את האמת המדהימה על מידות המכנסיים בחנויות שונות

7.1.2021 / 23:54

בחורה העלתה לטיק טוק סרטון שבו היא מודדת מספר זוגות מכנסיים במידה 40 וחושפת את הפערים העצומים בגזרה ובהתאמה בין החנויות והמותגים השונים. העוקבות הודו לה: "גרמת לי להרגיש טוב יותר"

מה קורה כשמודדים ג'ינסים באותה מידה - אבל מחנויות שונות?/Sophie Shakeshaft

בנות, אם אתן לובשות מכנסיים במידה מסויימת ואחרי כמה זמן קניתן מכנס באותה מידה בחנות אחרת והוא לא עלה עליכן או שהיה גדול מדי, לא בטוח שזה אומר שהמשקל שלכן השתנה. בחורה בריטית שמה לב שיש פערים עצומים בין המידות של המכנסיים ממותג למותג ובין חנות לחנות והיא החליטה לתעד ולהוכיח את זה.

סופי שייקשאפט רכשה מספר זוגות מכנסיים במידה 12 (מידה 40 אצלנו) של מותגי אופנה כמו Topshop, ASOS, Boohoo ועוד. זה אומנם לא סוד שיש הבדלים בין החנויות מבחינת המידה של הבגד, אבל בסרטון שהיא העלתה לטיק טוק היא הראתה שההבדלים פשוט עצומים. היא שיתפה את הפוסט שמטרתו הייתה להוכיח לאנשים שמידת הבגדים היא חסרת חשיבות וכתבה: "בובות, אל תייחסו חשיבות גדולה למידות של הבגדים שלכן".

מכנס קטן. צילום מסך, צילום מסך
מכנס מאסוס שלא עלה עליה/צילום מסך, צילום מסך

העוקבות שלה היו המומות מההבדלים והודו לה שהיא הציפה את הנושא, בטענה שהיא גרמה להן להרגיש "הרבה יותר טוב" עם עצמן.

בקליפ אפשר לראות כיצד סופי מנסה למדוד ג'ינס, טרנינג ומכנס עור מכמה חנויות מועדפות עליה. רוב המכנסיים היו או גדולים עליה או שהתאימו בדיוק, אבל למשל הג'ינס של אסוס היה קטן ולא נסגר עליה למרות שהוא גם היה במידה 40. היא כתבה: "שימו לב שהגוף שלי שינה את המידה שלו במהלך הווידאו. אל תייחסו חשיבות למידת הבגדים".

עוד בוואלה!

קניתן בגדים אונליין? מקוות שלא תקרה לכן הפדיחה הזאת

לכתבה המלאה
מכנס גדול. צילום מסך, צילום מסך
והמכנס מטופ שופ היה ענק עליה/צילום מסך, צילום מסך

עשרות אלפי מהעוקבות שלה אהבו את הסרטון ואחת מהן כתבה לה: "הייתי צריכה את זה. אני בדרך כלל פרנואידית מאוד אם המידה הרגילה שלי לא עולה עליי". "גרמת לי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי", כתבה עוד מגיבה.

צפו בסרטון

@sophieshakeshaft

Clothes sizes don't exists and company's just make them up : change my mind #fyp #selflove #loveyourself #normalisenormalbodies #bodypositivity #asos

♬ Put Your Records On - Ritt Momney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully